دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مدتی پس از اعلام نتایج اولیه در سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد. این دفترچه با دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری متفاوت بوده و فقط دارای کد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است. داوطلبان با مطالعه شرایط و ضوابط انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توانند به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و اقدام به ثبت کد رشته ها کنند.

 

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به صورت مجزا توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه صورت می گیرد. داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته و بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شده اند می توانند با رعایت شرایط و ضوابط در این مرحله شرکت نمایند. تمامی اطلاعات و نکات لازم به همراه رشته محل های ارائه شده واحدهای دانشگاهی مختلف در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

متقاضیان پس از دانلود این دفترچه و مطالعه دقیق آن در صورت واجد شرایط بودن می توانند به سایت azmoon.org مراجعه کرده و با استفاده از شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای تکمیل فرم اینترنتی مربوطه اقدام نمایند. به دلیل اهمیت فرایند انتخاب رشته ارشد در ادامه به توضیح مختصری در خصوص بخش های مهم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پرداخته و لینک دانلود آن را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

 

نکات مهم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست شرایط شرکت در این مرحله را که در دفترچه انتخاب رشته ارشد و همچنین برای رفاه داوطلبان در قسمت زیر ذکر شده است را داشته باشند. بر این اساس توجه به این نکات حائز اهمیت است:

 

اصلی ترین شرط شرکت در این مرحله مجاز بودن داوطلب بر اساس مندرجات کارنامه اولیه کارشناسی ارشد می باشد.

 

داوطلبان در این مرحله مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل می باشند که می بایست به ترتیب اولویت علاقه در فرم اینترنتی در سایت انتخاب رشته ارشد آزاد درج نمایند.

 

انتخاب های داوطلب باید از میان رشته محل های متناسب با مجموعه امتحانی وی صورت گیرد.

 

متقاضیانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم (شناور) نیز شرکت کرده اند می بایست انتخاب های خود را به صورت تلفیقی از هر دو مجموعه انجام دهند.

 

شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می باشد.

 

عدم مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در دانشگاه آزاد بوده و پس از اتمام مهلت مقرر، امکان انتخاب رشته تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد زیر را مطاللعه نمایید.

 

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 1400

  • نویسنده: سایت آزاد
  • حجم: 10MB
  • منبع: سایت آزاد

دانلود فایل

 

داوطلبان می توانند با مراجعه به مقاله زیر از تمامی گزینه های سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مطلع گردند. بنابراین مطالعه این مقاله برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

بخش دیگری که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به آن پرداخته شده نحوه تکمیل فرم اینترنتی است. بر این اساس داوطلبان پس از استخراج کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از کارنامه اولیه ارشد می بایست به سایت azmoon.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی کد رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم مربوطه درج نمایند.

 

به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش خطا فرم پیش نویسی در انتهای دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 قرار داده شده که داوطلب قبل از مراجعه به سایت می تواند این فرم را تکمیل نموده و با اطمینان خاطر بیش تری نسبت به درج آن ها در فرم اینترنتی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

گفتنی است انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می بایست بر اساس فاکتورهایی نظیر علاقه، مسیر ، هزینه و کیفیت دانشگاه صورت گیرد. البته مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد با کارشناسان مجرب در این زمینه نیز خالی از لطف نمی باشد.

 

اصلی داوطلبان می توانند از تمامی لیست رشته های کارشناسی ارشد آزاد نیز استفاده کرده تا انتخاب بهتری در مقطع ارشد خود داشته باشند. این داوطلبان می بایست در زمان مشخص شده نسبت به انتخاب رشته های مناسب به شرایط خود اقدام و برای مراحل بعدی داانشگاه آماده شوند.

 

به متقاضیان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پیشنهاد می شود به منظور راهنمایی و مشاوره در خصوص انتخاب رشته با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 از چه سایتی امکان پذیر است؟

✔️ لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود که به محض انتشار لینک آن در مقاله نیز فعال می شود.



 

2- ✔️ شرایط و ضوابط انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 در کجا توضیح داده می شود؟

✔️ کلیه شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به همراه لیست کد رشته ها در دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد.



 

3- ✔️ نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 به چه صورت است؟

✔️ پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد و استخراج کد رشته ها می بایست به ثبت آنها در فرم اینترنتی انتخاب رشته ارشد دانشگاه بپردازید. لینک مقاله نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در متن مقاله قرار دارد.

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/38B9
نظرتان را بنویسید