سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم hoosh medu ir

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم hoosh medu ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون سنجش تیزهوشان پایه ششم 1400 - 1401 می بایست ثبت نام خود را از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم hoosh medu ir تکمیل نمایند . این دانش آموزان هم چنین می توانند پس از شرکت در آزمون و در بازه زمانی مقرر ، با مراجعه به همین سایت  نتیجه آزمون سنجش تیزهوشان پایه ششم  به هفتم 1400 - 1401 خود را مشاهده نمایند .



سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان (سمپاد) ، هر ساله با برگزاری آزمون سنجش هوش ، اقدام به جذب دانش آموزان مستعد و با بهره هوشی بالا برای تحصیل در مدارس تیزهوشان می کند . دانش آموزانی که از سابقه تحصیلی درخشان برخوردار هستند می توانند به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1400 - 1401 ، اقدام به ثبت نام نمایند .

هم چنین کلیه شرکت کنندگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ پس از برگزاری این آزمون و شرکت در آن منتظر اعلام نتایج نهایی و مشخص شدن وضعیت خود هستند . پیش بینی می شود همانند سال های گذشته نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401  در شهریور ماه اعلام شود .

داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون خود می بایست در زمان مقرر شده به سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان مراجعه کرده و در صفحه اول کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را وارد نمایند تا وارد پورتال شخصی خود شوند . آدرس سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1400 - 1401​ ، hoosh medu ir می باشد .

لازم به ذکر است که کلیه امور مربوط به مشاهده و اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ذکر شده انجام می شود .



سامانه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان hoosh medu ir
ثبت نام در آزمون ورودی سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 صرفا به صورت اینترنتی و تنها از طریق سامانه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان hoosh medu ir انجام می شود . زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا در بهمن ماه می باشد . دانش آموزان می بایست قبل از ثبت نام ، ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه نمایند و در صورت واجد شرایط بودن ، در این آزمون ثبت نام نمایند .





زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1400 - 1401​ هنوز آغاز نشده است . 

در صورت دریافت خبرهای بیشتر در این باره ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



راهنمای تصویری ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401



بعد از ورود به hoosh medu ir و در صفحه اول کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را مانند تصویر زیر وارد نمایید .







در مرحله بعدی نقش خود و عنوان سازمان را مانند تصویر زیر انتخاب کنید .







 در این قسمت از بین ماژول ها ، گزینه استعداد های درخشان پایه هفتم را انتخاب نمایید .







 با ورود به این صفحه و انتخاب گزینه ثبت نام وارد مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان خواهید شد .







برای مشاهده کامل راهنمای تصویری مراحل ثبت نام در hoosh medu ir جهت تکمیل ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید .

حتما بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم





سامانه اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان hoosh medu ir
شرکت کنندگان در آزمون ورودی تیزهوشان باید به منظور مشاهده اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ ، به پورتال استعداد های درخشان پایه هفتم hoosh medu ir مراجعه نموده و با ورود کد ملی و رمز عبور همگام خود ، وارد سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس تیزهوشان شده و نتایج خود را مشاهده نمایند . در ادامه می توانید زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ورودی ششم به هفتم 1400 -1401 را مشاهده نمایید .





زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1400 - 1401​ هنوز آغاز نشده است . 

در صورت دریافت خبرهای بیشتر در این باره ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .





راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401



بعد از ورود به سایت مذکور و در صفحه اول باید کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را مانند تصویر زیر وارد نمایند .







در مرحله بعدی باید نقش خود و عنوان سازمان را مانند تصویر زیر انتخاب کنید :







در این قسمت اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک دانلود" دریافت کارنامه " مشخص شده است :







برای اطمینان بیشتر از نمرات کارنامه خود می توانید سوالات و کلید آزمون سنجش هوش تیزهوشان را مطالعه نموده و کلید آزمون را با پاسخ های خود مقایسه نمایید  . برای دانلود دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان می توانید به مقاله زیر رجوع کنید .

در ادامه بخوانید: سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400









برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1400 - 1401​ عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید . هم چنین کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند شما را در تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 همراهی نمایند .










سوالات متداول


1- آدرس سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان چیست ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان به نشانی hoosh.medu.ir در دسترس دانش آموزان می باشد .




2- چگونه می توان نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم را مشاهده نمود ؟
شما می توانید با مراجعه به سایت اعلام نتایج سنجش هوش تیزهوشان ، نتایج خود را مشاهده نمایید که در این مقاله به راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پرداخته شده است .




3- نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود ؟
نتیجه آزمون ورودی پایه هفتم مدارس تیزهوشان در هفته اول شهریور اعلام خواهد شد که در این مقاله به زمان دقیق آن پرداخته شده است .

منبع : سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم hoosh medu ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Jmzy
نظرتان را بنویسید