شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم هر ساله توسط سازمان استعداد های درخشان در بازه زمانی مشخص منتشر می شود . این دفترچه معمولا شامل تمامی شرایط شرکت و پذیرش در آزمون تیزهوشان می باشد . دانش آموزانی که متقاضی شرکت در آزمون نهم به دهم و تحصیل در مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 هستند ، می بایست با اطلاع از این شرایط ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .




طبق روال هر ساله آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبان سال نهم برگزار می شود و به سبب آن هر ساله دانش آموزان زیادی در آزمون تیزهوشان ثبت نام و شرکت می کنند . لازم است بدانید که ثبت نام و شرکت در این آزمون ملزم به داشتن شرایط خاصی است که باید قبل از اقدام به ثبت نام ببینید که آیا از این شرایط برخوردار هستید یا خیر . در این مقاله شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 -1401 را برای شما شرح می دهیم .



شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
در خصوص شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 نهم به دهم لازم است بگوییم که داوطلب باید تابعیت ایرانی داشته باشد ، البته داوطلبان غیر ایرانی هم با شرایط خاص مجاز به ثبت نام در آزمون تیزهوشان می باشند . ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید در حال تحصیل در پایه تحصیلی نهم باشند و همچنین یکی دیگر از شرایط مهم شرکت در آزمون شرط معدل است به طوری که حداقل معدل پایه هشتم دانش آموز متقاضی باید 19 باشد تا بتواند در آزمون شرکت کند .

دانش آموزان پایه نهم مدارس سمپاد برای ادامه تحصیل در این مدارس از شرکت در آزمون معاف هستند و می بایست موفق به کسب حداقل معدل کل 16 در خرداد ماه شوند . پیشنهاد می کنیم برای مطالعه تمامی شرایط لازم برای ثبت نام ، دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم  را مطالعه نمایید

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400













در صورت وجود ابهام در هر قسمت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید . کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود . همچنین برای اطلاع از اخبارهای مرتبط با آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 می توانید عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده  و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید .










سوالات متداول


1- شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان نهم به دهم چیست ؟
این مدارس دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند که در متن این مقاله ارائه شده اند . 




2- شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طرف چه سازمانی ارائه می شود ؟
از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان ارائه می شود که در این مقاله به شرح آن ها پرداخته شده است . 




3- آیا شرط معدل در آزمون تیزهوشان نهم به دهم وجود دارد ؟
بله . دانش آموزان متقاضی در این آزمون باید دارای حداقل معدل 19 در پایه هشتم باشند . در این مقاله حداقل معدل دانش آموزان پایه نهم مدارس تیزهوشان برای ورود به پایه دهم ارائه شده است . 

منبع : شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lo0v
نظرتان را بنویسید