سایت تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

سایت تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان مستعد و علاقمند به تحصیل در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ، هر ساله به صورت اینترنتی در سایت مدارس تیزهوشان با پر کردن فرم پیش و پرداخت هزینه ثبت نام ، در آزمون ورودی این مدارس شرکت می نمایند . شرکت کنندگان در آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 نیز می توانند از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان وارد پورتال شخصی خود شده و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند .




مرکز ملی استعداد های درخشان برای پذیرش دانش آموزان خود در پایه هفتم آزمون سنجش و هوش برگزار می نماید به همین دلیل دانش آموزان باید قبل از هر چیزی در صورت داشتن شرایط لازم آزمون ورودی این مدارس ، در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ اقدام به ثبت نام نماید . 

دانش آموزانی که با در دست داشتن کد ملی و رمز ورود همگام خود در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم وارد می شوند و ثبت نام خود را به تایید می رسانند ، امکان شرکت در آزمون سنجش هوش را دارند . در ادامه این مقاله سایت ثبت نام  و اعلام نتایج مدارس تیزهوشان 1400 -1401 و مراحل ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان شرح داده شده است . 



سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401
داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ باید در سایت hoosh.medu.ir ، ثبت نام خود را انجام دهند . سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شامل مطالب مفیدی برای داوطلبان می باشد که این مطالب که در قالب اطلاعیه در سایت بارگزاری شده اند .

از جمله مطالب مفید در سایت استعداد های درخشان ششم به هفتم ، زمان فعال شدن لینک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، دفترچه راهنمای ثبت نام ، دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان سال گذشته و ... می باشند .

دانش آموزان با استفاده از این اطلاعیه ها باید در زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ و در صورت داشتن شرایط لازم جهت ثبت نام در این آزمون از طریق سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 وارد پنل شخصی خود  شده و شروع به ثبت نام نمایند .



به محض آغاز ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 ، در این قسمت اطلاع رسانی می شود .

 ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 



حتما بخوانید: شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 -1401






مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401
دانش آموزان داوطلب آزمون مدارس تیزهوشان بعد از اطمینان از داشتن شرایط لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان و ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ ، باید ثبت نام خود را تکمیل نمایند . ثبت نام در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو مرحله می باشد که در ذیل هر این دو مرحله توضیح داده شده است :

مرحله اول 

مرحله اول در ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 تکمیل فرم پیش ثبت نام می باشد که دانش آموز  با در دست داشتن کد ملی و رمز ورود همگام وارد سامانه سنجش و هوش ششم به هفتم  hoosh.medu.ir شود .

فرم پیش ثبت نام خود که شامل اطلاعات شخصی دانش آموز مثل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، نام پدربزرگ پدری ، آدرس محل سکونت دانش آموز ، کد ملی پدر دانش آموز و انتخاب مدرسه تیزهوشان می باشد که دانش آموزان می توانند در صورت وجود تعدد مدارس تیزهوشان در شهرستان خود ، سه مدرسه به ترتیب اولویت را انتخاب نمایند .



حتما بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم

​مرحله دوم 

در این مرحله داوطلبان باید از طریق لینک پرداخت هزینه که در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ فعال می شود هزینه ثبت نام درآزمون تیزهوشان ششم به هفتم  1400 -1401 را پرداخت نمایند .

گاهی لینک پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دیرتر روی سایت ثبت نام سنجش و هوش بارگزاری می شود و یا حتی دچار مشکلاتی می شود که ممکن است بلافاصله پس از تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام در مرحله اول امکان پرداخت هزینه برای دانش آموزان فراهم نشود .

 داوطلبان باید این آگاهی را داشته باشند که اگر پرداخت هزینه خود را انجام ندادند ،  ثبت نام آن ها هنوز تکمیل نشده است و باید به محض فعال شدن لینک پرداخت هزینه سریعا پرداخت خود را از طریق درگاه پرداخت آنلاین که در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان موجود است ، انجام نمایند . 

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 99 - 1400










سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401
دانش آموزانی که در تاریخ مقرر در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 شرکت کرده اند ، می بایست در زمان اعلام شده توسط سایت استعداد های درخشان به سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ مراجعه نموده و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام نتایج آزمون تیزهوشان خود را مشاهده نمایند .





به محض اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 ، در این قسمت اطلاع رسانی می شود .



در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان








مشاوران هیوا آماده یاری رساندن به شما دانش آموزان عزیز دریاره سایت ثبت نام و مراحل ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401 از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می باشند . برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید .




سوالات متداول


1-  ثبت نام در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به چه صورت انجام می شود ؟
 ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی انجام می شود که به داوطلبان توصیه می کنیم برای آگاهی از مراحل ثبت نام این مقاله را مطالعه نمایند .




2-  داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم در چه سایتی ثبت نام خود را انجام دهند ؟
 دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم باید به سایت استعدادهای درخشان ششم به هفتم مراجعه نمایند که در متن این مقاله لینک این سایت بارگزاری شده است .




3-  داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با چه شرایطی می توانند در آزمون شرکت کنند ؟
 یکی از شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم داشتن تابعیت ایرانی می باشد که در متن این مقاله سایر شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان پایه هفتم ذکر شده اند .

منبع : سایت تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MpN1
نظرتان را بنویسید