سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور lmsmap.pnu.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با توجه به مجازی شدن آموزش های دانشگاهی و تعطیلی واحدها ، مرکز دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل دسترسی دانشجویان واحد های این دانشگاه به سیستم آموزشی برخط ، سامانه اطلاع رسانی آموزش مجازی دانشگاه پیام نور lmsmap.pnu.ac.ir را راه اندازی کرده است .

بدلیل شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه های پیام نور شده ، واحد های دانشگاهی ناگزیر به آموزش های برخط روی آورده و سعی در تقویت بستر آموزش مجازی واحد های خود دارند . دانشگاه پیام نور نیز به تبعیت از این رویه سعی بر توسعه و یکپارچه سازی آموزش های مجازی واحد های این دانشگاه در سراسری کشور ، دارد .

با توجه به تعداد کثیر واحد های دانشگاه پیام نور در کشور و گستردگی سامانه های آموزشی مجازی ، مرکز دانشگاه پیام نور به منظور بهبود رویه آموزش و همچنین دسترسی هرچه راحت تر دانشجویان به سامانه آموزش دانشگاه محل تحصیل ، سامانه ای یکپارچه راه اندازی و به دانشجویان معرفی کرده است . در ادامه این مقاله نحوه و لینک ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور lmsmap.pnu.ac.ir ارائه شده است .


نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور
دانشجویان دانشگاه پیام نور ، من بعد می توانند با استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور راحت تر به سامانه آموزش مجازی واحد دانشگاهی محل تحصیل خود دسترسی داشته باشند . علاوه بر این در سامانه اطلاع رسانی اموزش های مجازی دانشگاه پیام نور اطلاعیه های آموزشی و راهنمای استفاده از سامانه های برخط دانشگاهی نیز ارائه شده است .





1 - ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاه پیام نور به نشانی lmsmap.pnu.ac.ir

2 - انتخاب استان محل تحصیل از نقشه ارائه شده

3 - انتخاب گزینه " سامانه آموزش الکترونیک " برای ورود به سامانه آموزش مجازی واحد مذکور

4 - ورود به سامانه اختصاصی آموزش مجازی دانشگاه محل تحصیل

5 - ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور

6 - مشاهده آموزش های ارائه شده و ساعات برگزاری کلاس ها



 نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور :

همانطور که پیش از این اشاره شد دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور پس از ورود به سامانه اختصاصی آموزش مجازی دانشگاه خود ، برای ورود به صفحه شخصی خود به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند . معمولا نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه آموزش مجازی از سوی دانشگاه تعیین می شود .



در صورتی که با نام کاربری و رمز ورود سامانه گلستان موفق به ورود به سامانه دانشگاه نشده اید و هم چنین راهنمای ورود به صفحه شخصی ، در سامانه دانشگاه ارائه نشده است ، باید به منظور اطلاع از نام کاربری و رمز خود با دانشگاه تماس بگیرید .

علاوه بر دانشگاه های پیام نور ، دانشگاه های آزاد نیز سامانه ای یکپارچه برای آموزش مجازی دانشجویان این دانشگاه راه اندازی کرده است . برای ورود به این سامانه می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید .

راهنمای نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور
دانشجویان دانشگاه پیام نور که قصد ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه خود را دارند می توانند با استفاده از راهنمای تصویری ارائه شده ، وارد سایت مورد نظر شوند . نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور به شرح زیر می باشد .



1 - جست و جوی عبارت " lmsmap.pnu.ac.ir " در کادر میانی و یا بالایی مرورگر





2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده برای ورود به سامانه





3 - انتخاب استان محل تخصیل از روی نقشه ارائه شده در سامانه





4 - انتخاب گزینه " سامانه آموزش الکترونیک " برای ورود به سامانه آموزش مجازی استان ( مثال : سمنان )





5 - ورود به سامانه آموزش مجازی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ( مثال : سمنان )





برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور کلیک کنید



هم چنین دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی نیز به منظور استفاده از آموزش های آنلاین دانشگاه ، می توانند با ورود به سامانه سما لایو از زمان و نحوه برگزاری کلاس های خود مطلع شوند .


اگر پس از مطالعه مقاله نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور ، سوالی درباره ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

هم چنین وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری سامانه ای را برای تسهیل امور آموزشی دانشگاه های سراسری راه اندازی کرده است که دانشجویان از طریق این سایت می توانند به سامانه دانشگاهی خود دسترسی داشته باشند .

سوالات متداول

1- دانشجویان دانشگاه پیام نور از چه طریقی می توانند وارد سامانه آموزش مجازی شوند ؟
دانشجویان این دانشگاه می توانند با ورود به سامانه آموزش های مجازی پیام نور وارد سامانه دانشگاهی خود شوند که مراحل ورود در این مقاله ارائه شده است .

2- سایت lmsmap.pnu.ac.ir پیام نور به چه منظور استفاده می شود ؟
این سایت به منظور ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه ها استفاده می شود که لینک ورود به این سامانه در مقاله موجود است .

3- نام کاربری و رمز ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور را از چه طریقی باید دریافت کرد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، نام کاربری و رمز ورود به سامانه از سوی دانشگاه ها تعیین می شود .

منبع : سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور lmsmap.pnu.ac.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PDwn
نظرتان را بنویسید