تعویق مراحل جذب و ارزیابی هیات علمی دانشگاه علمی کاربردی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
جذب و مراحل ارزیابی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد .

دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تعویق جذب و مراحل ارزیابی مدرسان این دانشگاه خبرداد. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور طرح جذب مدرسان و مراحل ارزیابی آنها به تعویق افتاد و مدرسان باید برای دریافت مجوز تدریس و طی کردن مراحل ارزیابی به صورت حضوری گزینش شوند .

وی گفت : طبق نیازسنجی که توسط سازمان مرکزی علمی کاربردی در سال 98 از همه استان‌های کشور و مراکز علمی  کاربردی صورت گرفت، ثبت نام از متقاضیان تدریس در این دانشگاه از هشتم دی ماه سال 98 آغاز شده بود. که در این فراخوان افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالاتر بودند، امکان ثبت نام داشتند و مدارک معادل یا مجازی برای ثبت نام قابل قبول نبود .

وی گفت : در این طرح نیازسنجی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای جذب مدرس در تهران حدود هزار و 112 نفر برای تدریس در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی نیاز دارد اما طبق اعلام محمد حسین امید رئیس این دانشگاه شاید این آمار مانند دوره قبل به تعداد 10 هزار نفر برسد. این در حالی است که براساس برنامه‌ریزی‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی مدرسانی که برای تدریس در این دانشگاه انتخاب می‌شوند می‌توانند از مهرماه امسال پس از ارزیابی و بررسی مدارک تحصیلی‌شان آغاز به کار کنند .

 وی افزود : دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام کارهای مقدماتی برای جذب مدرسان است اما در اجرای این طرح برای مصاحبه حضوری مدرسان در زمان مشخص فراخوان داده خواهد شد . 

منبع : تعویق مراحل جذب و ارزیابی هیات علمی دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l4y5
نظرتان را بنویسید