سامانه ثبت نام اینترنتی نیروی انتظامی زن

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تمامی اطلاعیه های پذیرش افسری ناجا از طریق سامانه gozinesh.police.ir در اختیار علاقمندان استخدام نیروی انتظامی قرار می گیرد . پلیس ناجا در صورت تصمیم به تکمیل کادر افسری بانوان خود  اطلاعیه های مربوط به زمان و شرایط ثبت نام نیروی انتظامی زن را از طریق سامانه مذکور اطاع رسانی می نماید .




نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، هرسال برای تامین نیروی انسانی خود اقدام به ثبت نام از میان علاقمندان واجد شرایط می نماید . استخدام بانوان در نیروی انتظامی با توجه به نیاز سازمان در دو مقطع افسری و درجه داری انجام می شود که هریک دارای تفاوت هایی در شرایط و نحوه ثبت نام و همچنین جایگاه شغلی متفاوتی دارند .

یکی از اصلی ترین تفاوت ها ، نحوه ثبت نام افسری و درجه داری بانوان می باشد . پذیرش درجه داری بانوان ناجا به صورت استانی و با توجه به نیاز کلانتری های هر استان به صورت حضوری و توسط هسته گزینش نیروی انتظامی استان انجام می شود . اما ثبت نام بانوان در مقطع افسری به صورت هماهنگ کشوری و از طریق سامانه ناجا انجام می شود . در ادامه این مقاله به معرفی سامانه ثبت نام اینترنتی نیروی انتظامی زن پرداخته شده است . با ما همراه باشید !



معرفی سامانه ثبت نام اینترنتی نیروی انتظامی زن
همانطور که گفته شد ثبت نام بانوان ناجا در مقطع افسری به صورت اینترنتی و از میان واجدین شرایط انجام می شود . اطلاع رسانی های لازم جهت ثبت نام پلیس زن در مقطع افسری از طریق سایت gozinesh.police.ir انجام می شود . بنابراین تمامی خانم هایی که تمایل به استخدام افسری ناجا دارند ، می بایست برای اطلاع از جزئیاتی مانند زمان و شرایط ثبت نام پلیس وارد این سایت شده و در صورت داشتن تمامی شرایط اقدام به ثبت نام از طریق سامانه مذکور نمایند .

از سال 96 ثبت نامی جهت پذیرش بانوان در مقطع افسری از طریق این سایت انجام نشده . به عبارتی ظرفیت پذیرش دانشکده افسری بانوان ناجا ( دانشگاه کوثر ) تکمیل می باشد و در اولین فرصت که نیروی انتظامی تصمیم به تکمیل کادر افسری خواهران ناجا داشته باشد ، اطلاع رسانی های لازم از طریق سامانه ثبت نام پلیس به نشانی gozinesh.police.ir انجام می شود .





به محض فعال شدن سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن ، این مقاله بروز رسانی شده و اطلاعات لازم از طریق این مقاله اطلاع رسانی می گردد .

بیشتر بخوانید: گزینش پلیس





نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن
در صورت پذیرش بانوان در مقطع افسری نیروی انتظامی ، داوطلبانی که شرایط استخدام در این مقطع را دارند ، می بایست در موعد مقرر وارد سایت استخدام نیروی انتظامی شده و بعد از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی این پذیرش ، اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام افسری بانوان ناجا نموده و خود را برای شرکت در این رقابت آماده نمایند .

مراحل ثبت نام در  سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن
 ورود به سایت نیروی انتظامی به نشانی police.ir

 کلیک بر روی گزینه گزینش و استخدام

 مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی

 در صورت داشتن تمامی شرایط ، کلیک بر روی گزینه پذیرش شرایط و ثبت نام

 تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کدرهگیری ثبت نام

بیشتر بخوانید: استخدام پلیس زن









مشاوره پذیرش زن در نیروی انتظامی
نقش بانوان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی غیر قابل چشم پوشی و انکار است . بانوانی که به استخدام نیروی انتظامی درآمده اند ، تمامی مراحل گزینش ناجا را با موفقیت پشت سر گذاشته و سال ها آموزش دیده اند تا در مواقع لزوم ، هر آنچه لازم است برای امنیت کشور انجام دهند . این موارد شامل پیگیری پرونده‌های پلیس آگاهی ،  بازجویی و پیگیری متهمان زن در پلیس اطلاعات و امنیت ، ارائه مشاوره در کلانتری‌ها و ... می باشد که یک پلیس زن در مجتمع آموزشی زنان پلیس کوثر در دانشگاه علوم انتظامی امین فرا می‌گیرد .

استخدام نیروی انتظامی زن براساس یکسری شرایط و ضوابط انجام می شود بنابراین داوطلبان می بایست شرایط ورود به این ارگان را داشته باشند از جمله شرایط عمومی می توان به موارد زیر شاره کرد .



شرایط عمومی شرایط اختصاصی
اعتقاد و التزام عملی به دين اسلام حداقل قد 160 سانتی متر
ایرانی الاصل بودن (دارای شناسنامه ايرانی و پدر ومادر ايرانی الاصل باشد) حداقل سن مورد پذیرش 18 سال تمام و حداکثر 23 سال تمام
عدم اعتياد به مواد مخدر  حداقل معدل دیپلم در تمامی رشته ها 14
داشتن شرايط تحصيلی و يا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر حداقل معدل بسیجیان فعال ، فرزندان خانواده نیروهای مسلح ، جانبازان و ایثارگران 12
داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر  داشتن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی مورد تایید آموزش و پرورش


همانطور که در شرایط اختصاصی استخدام خواهران ناجا گفته شد ، حداقل 18 و حداکثر 23 سال برای خواهران علاقمندان به استخدام ناجا در نظر گرفته شده است ، به همین دلیل توصیه می کنیم در صورتی که که سایر شرایط برایتان فراهم می باشد ، می توانید به عنوان مشاوره زن در کلانتری محل زندگی خود مشغول به کار شده و یا در صورت استخدام خانم در نیروی انتظامی استان محل سکونت خود در مقطع درجه داری ، نسبت به ثبت نام در این مقطع اقدام نمایید .

بیشتر بخوانید: استخدام نیروی انتظامی زن







 برای آگاهی از اخبار مربوط به استخدام درجه داری نیروی انتظامی و یا پذیرش افسری این ارگان ، می توانید در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام هیوا عضو شوید . همچنین در صورت داشتن هر گونه پرسش درباره سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن​ ، می توانید از طریق سامانه مشاوره تحصیلی هیوا از مشاوران مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کمک بگیرید .




سوالات متداول


1-  آیا سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن برای استخدام بانوان در تمامی مقاطع طراحی شده است ؟
 خیر ، پذیرش در مطق درجه داری بانوان ناجا از طریق این سامانه انجام می شود .




2-  نشانی سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن چیست ؟
 سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن gozinesh.aja.ir می باشد که لینک ورود به این سامانه در متن مقاله قرار داده شده است .




3-  از طریق سامانه اینترنتی نیروی انتظامی زن  چه امکاناتی قابل استفاده می باشد ؟
 همانطور که در متن مقاله گفته شد ، تمامی اطلاعیه ها و مراحل مربوط ه ثبت نام و پذیرش افسری بانوان ناجا از طریق این سامانه انجام می شود .

منبع : سامانه ثبت نام اینترنتی نیروی انتظامی زن
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8QJg
نظرتان را بنویسید