دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 azmoon.org

دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 azmoon.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 از همان سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org قابل دریافت است . متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، پس از مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته و شرایط مندرج در آن می توانند مجددا به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه کرده و به ثبت کد رشته های منتخب خود در فرم اینترنتی دانشگاه آزاد بپردازند .



انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 همانند ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود . از این رو داوطلبانی که بر اساس کارنامه کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شده اند ، می توانند در مهلت قانونی اعلام شده به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد azmoon.org مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند .

متقاضیان در این مرحله مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود می باشند که عوامل مختلفی چون علاقه ، هزینه ، مسافت و کیفیت در اولویت بندی این انتخاب ها تاثیرگذار است . لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 که در دفترچه انتخاب رشته موجود است به معرفی رشته گرایش های هر واحد دانشگاهی می پردازد که داوطلبان پس از استخراج آن ها می توانند این رشته ها را در فرم اینترنتی ثبت کنند . در ادامه برای آشنایی با این دفترچه به بررسی دفترچه انتخاب رشته ارشد azmoon.org می پردازیم .



دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 azmoon.org
دانشگاه آزاد برای متقاضیان ارشد خود دفترچه انتخاب رشته جدایی را طراحی کرده و آن را از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار می دهد . معمولا مدتی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ، این دفترچه منتشر شده تا داوطلبان امکان مشاهده کد رشته ها و واحدهای محل تحصیل دانشگاه آزاد را داشته باشند . احتمالا دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 تا مرداد ماه در سایت همان دانشگاه به نشانی azmoon.org قرار گیرد .

متقاضیانی می توانند با پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 ،  وارد میزکار شخصی خود شده و فرآیند انتخاب رشته را در موعد مقرر انجام دهند . برای اطلاع از توضیحات و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400





انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 azmoon.org
داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه می توانند به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 اقدام نمایند . متقاضیان در این مرحله مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود می باشند که باید به ترتیب علاقه و حد نصاب کسب کرده خود در فرم اینترنتی مربوطه وارد نمایند .

مرحله انتخاب رشته کنکور ارشد یکی از سرنوشت ساز ترین مراحل کنکور است که داوطلبان می بایست با نهایت دقت به انتخاب و ثبت کد رشته ها در فرم اینترنتی بپردازند . توصیه می شود پیش از ثبت کد رشته ها ابتدا از نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مطلع شده و به تایید فرم نهایی بپردازید . بدین منظور می توانید به متن مقاله زیر مراجعه کرده و از نحوه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مطلع شوید .

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400









مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 azmoon.org
سال گذشته زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اواسط شهریور شروع شد و تا یک هفته ادامه داشت . اما این مهلت به درخواست داوطلبان مجددا تا سه روز تمدید شد و متقاضیان توانستند به ثبت کد رشته ها و یا ویرایش انتخاب های خود بپردازند .

احتمالا امسال نیز شاهد تمدید چند روزه مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خواهیم بود تا داوطلبانی که از ان فرآیند به هر دلیلی جا مانده و یا در ثبت الویت بندی خود دچار خطا و اشتباهی شده اند بتوانند فرم انتخاب رشته ارشد آزاد خود را ویرایش کنند . برای مطالعه نحوه ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید .

در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400









سوالات متداول


1- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را از چه سایتی می توان دانلود کرد ؟
کلیه فرآیندهای مربوط به کنکور ارشد دانشگاه آزاد در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود که در متن مقاله به توضیح آن پرداخته شده است .




2- زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 از کی آغاز می شود ؟
معمولا مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج اولیه آغاز می شود که در متن مقاله جزئیات آن موجود است .




3- آیا می توان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد را ویرایش کرد ؟
بله ، با توجه به متن مقاله داوطلبان در مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توانند به ویرایش کد رشته ها که نحوه آن در مقاله توضیح داده شده است بپردازند .

منبع : دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 azmoon.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oxYY
نظرتان را بنویسید