ابرو و نکاتی که باید بدانید

ابرو و نکاتی که باید بدانید
ذخیره سازی
4
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ندا عابد
موضوعاتی که در این مطلب توضیح داده می شود شامل :
چگونه بدون آرایش زیباتر دیده شویم؟ چگونه می توان چهره بازتری داشت؟ چه چیزهایی برای رشد و تقویت ابرو خوب است؟ تأثیر ابرو در جوان تر دیده شدن . نحوه ی صحیح پر کردن ابرو با مداد . تأثیر ابرو در بزرگ تر نشان دادن چشم . نکته ای مهم در رابطه با تاج ابرو که باید بدانید .چگونه بدون آرایش زیباتر دیده شویم؟ چگونه می توان چهره بازتری داشت؟ چه چیزهایی برای رشد و تقویت ابرو خوب است؟ تأثیر ابرو در جوان تر دیده شدن . اشتباهاتی که هنگام برداشتن ابرو مرتکب می شویم.آموزش آرایش طبیعی پر پشت کردن و پهن تر کردن ابرو .

نکات ابرو
برای اینکه چهره شما نیازی به آرایش نداشته باشد و صرفاً با یک رژ ساده بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر بیایید باید به ابروهایتان بسیار توجه کنید و آنها را آراسته نگه دارید .

جذابیت ابروی طبیعی با هاشور ،تاتو یا شیوه های دیگر آرایش قابل مقایسه نیستند .سعی کنید ابروهایتان طبیعی باشد .ابروهای پهن نشانه ی جوانی می باشد ،پس اگر می خواهید صورتتان جوان و شاداب به نظر برسد ،ابروهایتان را نازک نکنید .

با بالا رفتن سن ابرو ها کم پشت می شوند و لب ها کم رنگ ،اگر می خواهید جوان به نظر بیایید ابروهایتان را پهن نگه دارید و از رژلب های قرمز استفاده کنید .

وازلین ابرو و مژه هایتان را تقویت می کند ،یکی از راه های آسان و خوب برای رشد ابروها استفاده از وازلین قبل از خواب است .مالیدن روزی 2 یا 3 مرتبه وازلین به ابرو ها باعث تسریع رشد ابروها می شود


هنگام پر کردن ابرو با مداد ،ضربه های سریع و سطحی بزنید تا خط هایی مانند موهای کوچک خود ابرو ایجاد شود ،سعی نکنید با کشیدن مداد در کل ابرو خط های پهن و پیوسته ایجاد کنید .
برای خوندن ادامه مقاله به همراه عکس به سایت منبع مراجعه کنید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EMmN
نظرتان را بنویسید