همه چیز درباره پیوند ابرو با متد جدید

همه چیز درباره پیوند ابرو با متد جدید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

عمل پیوند ابرو و یا همان کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج  به گونه ای است که فرد بعد از انجام یک سری آزمایشات بالینی از طریق آزمایش خون و همچنین سنجش  بانک موی خودش ، در روزی که تعیین برای کاشت ابرو میشود ، آماده برای انجام این عمل میگردد. ابتدا از موهای سر و ترجیحا از موهای کناره گوش که شباهت بیشتری به ابرو دارند مقداری مو برداشت میشود و در جای مخصوص در ناحیه ابرو کاشته میشود .بعد از چند روز ابروهای جدید شروع به ریزش میکنند و این امر کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد ، جوانه زدن موهای جدید تقریبا سه ماه طول میکشد و در طی نه ماه فرایند رشد کامل میگردد ، و موهای دائمی برای همیشه در ناحیه ابرو نشسته اند.

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج – مرکز لیزر در فردیس

روشهای کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج
روش کاشت ابرو fit
در این روش فولیکولهای مو به طور دستی خارج میشود و در ابرو جاگیر میشوند، در این روش نیازی به تراشیدن موی سر نمیباشد ، و یکی از روشهای پر طرفدار به خاطر عملکرد خاص در این روش است و ظاهر فرد دستخوش تغییر نمیشود.

روش کاشت ابرو sut
در این روش که تا حدی زیر مجموعه روش fit میباشد ، به دلیل اینکه هولدر دستی نیست و مکانیکی است فولیکول مو کمتر دچار آسیب میشود و به همین علت طرفداران خاص خود را در مرکز کاشت ابرو در کرج دارد .همچنین از این روش برای مردان و زنان در سنین مختلف استفاده میگردد.

روش کاشت ابرو mfit
در این روش کاشت فولیکول مو با دقت بیشتری توسط یک دستگاه که بسیر دقیق است بدون بریدگی پوست سر ، مو استخراج میکند. و بنابراین فولیکول بیشتری با آسیب کمتر به پوست سر بدست می آید.

در این مقاله سعی شد آشنایی مختصری با امر کاشت ابرو به شما مخاطبان سایت داده شود  . شما همراهان همیشگی تجربه ای در زمینه کاشت ابرو در کرج داشتید  با ما از طریق ارسال دیدگاه های خود در میان گذارید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مراکز معتبر کاشت ابرو در شهرهای دیگر سایر مقالات ما را مطالعه بفرمایید : کاشت ابرو در مشهد ، کاشت ابرو در اصفهان ، کاشت ابرو در تهران 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QYl9
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر