شباهت‌ ها و تفاوت میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو

شباهت‌ ها و تفاوت میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مزایای میکرو ابرو
قریبه کردن ابرو ها
فرم دادن به تاج و آرک ابروها
تراکم سازی در قسمت های کم موی ابرو
تغییر دادن مدل ابرو به سلیقه مشتری
پاکسازی آسان آن
التهاب و درد کمتر نسبت به سایر روش ها
هزینه مناسب نسبت به سایر روش ها
ایجاد حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها
معایب فیبروز ابرو
فیبروز ابرو با وجود داشتن مزایای زیاد اما معایبی هم دارد. این روش هاشور نیمه دائمی ابرو برای خانم هایی که قبلا تاتو ابرو انجام داده اند ، قابل کار کردن نیست. همچنین با توجه به اینکه فیبروز کار با اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ ، مراحل فیبروز را انجام می دهد و با گذشت زمان مچ دست خسته شده و در آخرهای کار از میزان فشار کاسته می شود که این موضوع می تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر گذار باشد.

شباهت‌ ها و تفاوت میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو
از هر دو روش میکروبلیدینگ و فیبروز برای رفع نواقص ابرو مثل کم حجمی ، باریکی و عدم قرینگی آنها استفاده می شود. همچنین در هر دو روش از یک قلم و سوزن های مخصوص کار گرفته می شود.

بی حس کردن ابروها در هر دو روش میکروبلیدینگ و فیبروز به یک شکل است و مدت زمان ماندگاری هر دوی آنها حداقل 6 ماه و حداکثر یک سال می باشد.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو
در گذشته برای خانم هایی که تاتو ابرو انجام می دادند ، از جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست و به هم پیوسته برای تزریق در زیر پوست استفاده می شد و اگر کسی می خواست تاتو ابرو خود را پاک کند ، انجام این کار بسیار سخت بود و مقداری از جوهر نیز بر روی پوست باقی می ماند.

اما در روش میکروبلیدینگ و فیبروز ، جوهر به عمق پوست تزریق نمی شود و در لایه سطحی پوست قرار دارد. به همین دلیل پاک کردن آن ساده تر است و اثری نیز باقی نمی ماند. همچنین می توان در دفعات بعدی مدل ابرو ها را تغییر داده و باریک یا پهن تر کرد.

قلمی که برای میکروبلیدینگ و فیبروز استفاده می شود ، بسیار باریک و ظریف است و مو به شکل تار به تار بر روی ابروها طراحی می شود. پس از میکروبلیدینگ یا فیبروز کسی متوجه تاتو ابروهای شما نمی شود ، زیرا بسیار طبیعی است

مدل های هاشور ابرو به روش فیبروز
هاشور ابرو به روش فیبروز به چند روش مختلف انجام می گیرد که فیبروز کار با توجه به فرم صورت شما یکی از این روش ها را انتخاب می کند.

هاشور ابرو فیبروز Spine – 3 : معروف به تیغ ماهی که نقطه کانونی هاشور ابرو در انتهای ابرو قرار دارد.
هاشور ابرو به روش فیبروز Spine – 5 : معروف به هاشور مدل آسیایی که نقطه نقطه کانونی در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار دارد.
هاشور ابرو به روش فیبروز Spine – 6 : این روش معروف به هاشور ابرو کلاسیک است که نقطه کانونی آن قسمت قوس پایینی ابروهاست.
هاشور Upper Spine : در این روش از فیبروز ، نقطه کانونی قسمت بالایی ابروهاست.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5mvY
نظرتان را بنویسید