یکی از مهمترین موضوعاتی که هر کارآفرین یا مدیر باید به آن توجه کند، دلایل شکست کسبوکارهاست. بیشتر افراد فکر میکنند شکست فقط ناشی از کمبود سرمایه است، اما واقعیت پیچیدهتر از این حرفهاست. در این مقاله از سایت smsajed.com، با نگاهی تحلیلی و واقعی به دلایل مختلفی پرداخته شده که باعث میشود یک بیزینس—even با ایده خوب—دوام نیاورد.
مطالب این مقاله برای مدیران، سرمایهگذاران و صاحبان استارتاپهایی که تازه راهاندازی شدهاند، بسیار مفید است. مواردی مانند ضعف در بازاریابی، نداشتن USP، مدل درآمدی ناپایدار و عدم شناخت بازار هدف، از نکاتی هستند که در این مقاله با مثالهای دقیق بررسی شدهاند. اگر در آستانه راهاندازی یک کسبوکار هستید یا قبلاً تجربه تلخ شکست داشتهاید، مطالعه این مطلب میتواند برای شما یک نقشه راه باشد.
چرا بعضی کسب و کار ها شکست می خورند

ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
ShortURL as
Linkp.ir
مطلب قبلی
یراق آلات کمد و کابینت
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر