تاثیرات خوب و بد بوتاکس چیست؟

تاثیرات خوب و بد بوتاکس چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تاثیرات خوب و بد بوتاکس در مرکز بوتاکس در کرج
ما از بوتاکس استفاده میکنیم که چین و چروک را از بین ببریم ، و یا به عنوان پیشگیری از بوتاکس استفاده میکنیم ، که خطوط در صورت ایجاد نشود و این از خاصیت تزریق بوتاکس است.
اما از عوارض بوتاکس این است که شما نمیتوانید حالات و احساساتی که به شما دست میدهد را به صورت خود منتقل کنید ، به طور مثال خشم و خنده کمتر در صورت شما نمایان میشود و همچنین عوارض موقتی کوتاه مدت بعد از تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس در کرج چون کمی درد و کوفتگی در ناحیه تزریق خواهید داشت ولی هیچ عارضه مهم دیگری و یا خطر جدی بدن و صورت شما را تهدید نخواهد کرد.
مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در کرج – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس پیشانی در کرج

آنچه که باید درباره انجام بوتاکس در مرکز بوتاکس در کرج بدانید
-همانطور که در ابتدای مقاله گفته شده ، ماهیچه ها با حرکات خود و به مرور زمان بر اساس بالا رفتن سن ، سبب ایجاد خطوط اضافی و چین و چروک میشوند ، بنابراین علم پزشکی به مدد سم قوی بوتاکس عضلات صورت را فلج میکنند که تا ماهیچه های آن منطقه خاص دیگر توانایی حرکت کردن و ایجاد خط بر روی پوست را نداشته باشند ، البته نگران نباشین ماهیچه های این قسمت از صورت تاثیری در زیبایی شما ندارند و فلج شدن آنها با تزریق بوتاکس در کرج صرفا باعث کاهش میزان چین رو چروک در صورت خواهد شد .

-نواحی که تزریق بوتاکس در آن انجام میگیرد متنوع است ولی از بیشترین نواحی که در صورت که استفاده میگردد اطراف چشم و پیشانی است ، بعد از این دو ناحیه خط خنده و بالا بردن ابرو ، و نواحی زیر بغل از جمله نواحی هستند که بیشترین مراجعین را در مرکز بوتاکس در کرج دارند.

ماندگاری بوتاکس چقدر است ؟
بوتاکس غالبا با هدف رفع چین و چروک های موجود در پوست صورت تزریق می شود. از معایب این روش مدت زمان ماندگاری بسیار محدود آن است به طوری که اثرات بوتاکس بین یک بازه زمانی چهار الی شش ماهه از بین می رود.

با این حال ماندگاری بوتاکس نیز وابسته به عوامل مختلفی شامل محل تحت درمان ، میزان بوتاکس ، سن فرد ، میزان الاستیسیته یا انعطاف پذیری پوست و عمق چین و چروک ها متغیر می باشد.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در کرج _ فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در کرج

-دوام بوتاکس نیز عموما 2 تا 6 ماه هست و بعد از این زمان با نظر پزشک قابل تمدید خواهد بود .

سوالات متداول

1- آیا تزریق بوتاکس برای بدن خطراتی به همراه دارد ؟

خیر تزریق بوتاکس به هیچ وجه خطرناک نیست.

2- آیا بعد از تزریق بوتاکس در کرج ، دوباره میتوانم تزریق داشته باشم ؟

با مشورت پزشک میتوانید این کار را در مرکز بوتاکس در کرج تکرار کنید.

3- هزینه تزریق بوتاکس در مراکز تزریق بوتاکس در کرج چقدر میباشد؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJMg
نظرتان را بنویسید