برای بازیابی کدهای فراموش شده چه کاری باید انجام داد؟

برای بازیابی کدهای فراموش شده چه کاری باید انجام داد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور چیست
همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد ، پس از اینکه شما ثبت نام کنکور سراسری 1401 را در سایت سازمان سنجش انجام دهید ، یک کد پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده 8 رقمی دریافت خواهید کرد که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. در صورتی که این دو کد را دریافت نکنید ، یعنی ثبت نام شما انجام نشده است و باید تمام مراحل ثبت نام را مجدد تکرار کنید.
همچنین در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور نیز شماره داوطلبی به شما اختصاص داده می شود که با استفاده از این شماره می توانید در جلسه کنکور حضور یابید.
کد پرونده و کد داوطلبی کنکور برای مشاهده نتایج اولیه و نتایج نهایی لازم است در دسترس باشند و در صورت فراموشی به هیچ صورت امکان دریافت نتایج وجود ندارد.
اگر شما هم شماره پرونده ، شماره داوطلبی و یا کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اید و در دسترس ندارید ، راهی وجود دارد که می توانید آنها را بازیابی کنید. بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش انجام می گیرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور
برای بازیابی کد پرونده و کد داوطلبی کنکور 1401 کافییست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور ارسال کنید و حداکثر تا 24 ساعت این دو کد بازیابی می شوند.
البته علاوه بر ارسال درخواست ، می توانید به صورت تلفنی که آسان تر است نیز اطلاعات خود را بازیابی کنید. به این صورت که با تلفن پاسخگوی سازمان سنجش تماس بگیرید و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشید.
مرتبط بخوانید : تغییرات کنکور ریاضی و تغییرات کنکور تجربی و تغییرات کنکور انسانی

راهنمای تصویری دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی
برای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی ، وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت چپ سامانه گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنید.
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vnmg
نظرتان را بنویسید