کاشت ابرو انجام بدهم یا خیر ؟

کاشت ابرو انجام بدهم یا خیر ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

دوستان عزیزی که به مراکز کاشت ابرو در اصفهان مراجعه کرده اید ، لطفا تجربیات خود را از مراجعه به این کلینیک ها در بخش نظرات قرار دهید تا بقیه دوستان نیز بتوانند از نظرات شما برای شناخت بهترین کلینیک استفاده کنند.

کاشت ابرو در اصفهان
همانطور که گفته شد ، کاشت ابرو به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید توسط پزشکی متبحر و با تجربه انجام بگیرد که از بهترین و به روزترین روش های کاشت استفاده کند.  اصفهان یکی از شهرهای مهم و بزرگ ایران است و متقاضیان زیادی هم برای کاشت ابرو دارد ، از این رو بسیاری از کلینیک های پوست ، مو و زیبایی اقدام به کاشت ابرو می کنند ولی شما باید بهترین کلینیکی را که از تیم متخصصی تشکیل شده باشد و نتیجه دلخواه را به شما بدهد را بشناسید ، غیر از مواردی که در بالا معرفی شد اگر تجربه استفاده از خدمات دیگر مراکز کاشت ابرو در اصفهان را دارید در قسمت نظرات آن را به ما معرفی کنید .

کاشت ابرو انجام بدهم یا نه
بسیاری از خانم ها و حتی آقایانی که تصمیم به کاشت ابرو دارند هنوز برای تصمیم خود مردد هستند و نمی دانند که آیا کاشت ابرو انجام دهند یا خیر و با توجه به هزینه ای که می کنند ، از نتیجه کار رضایت خواهند داشت یا خیر. کاشت ابرو (Eyebrow transplant) یا پیوند ابرو یکی از عمل های زیباییست که در اصفهان هر ساله بر روی تعداد زیادی از افراد صورت می گیرد و زیبایی صورت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا برای خانم ها که به هر طریقی تلاش می کنند که چهره ای زیباتر داشته باشند.

تفاوت کاشت ابرو با هاشور و تتو ابرو
بسیاری از خانم هایی که دچار ریزش موی ابرو هستند و یا ابروهای کم حجم دارند ، از روش هایی مثل هاشور زدن و تتو کردن استفاده می کنند که این روش ها درمان قطعی نیستند و پس از چند ماه و حداکثر یک سال نیاز دوباره به ترمیم کردن خواهید داشت ، علاوه بر اینکه هاشور و تتو حالت طبیعی را به ابروهای شما نمی دهند و قابل رشد کردن نیز نیستند و اگر از متخصصین پوست و مو نیز پرس و جو کنید ، این روش ها را به شما پیشنهاد نمی کنند.

ولی در روش کاشت ابرو ، فولیکول های مو که پیش تر آماده شده اند ، بر روی پوست و در نواحی مشخص شده با دقت خاصی کاشت می شوند و برای پر کردن و رسیدن به حجم دلخواه ابروها ، کاشت ابرو ادامه پیدا می کند ضمن اینکه پس از شش الی دوازده هفته بعد ، ابروها شروع به رشد کردن می کنند و هر هفته ای که از زمان کاشت ابرو می گذرد ، حجم و تراکم موهای ابرو بیش تر از قبل می شود.

کاشت ابرو در اصفهان
عوارض کاشت ابرو
عوارض جانبی کاشت ابرو بسیار کم است و در تمام مراکز کاشت ابرو در اصفهان این عمل با بی حسی تمام انجام می گیرد. البته پس از پیوند کردن فولیکول های مو در بخش هایی که پزشک مشخص کرده است ، ناحیه کاشت کبود می شود و تورم و التهاب دور چشم نیز در عمل کاشت ابرو رایج است و جای نگرانی نیست. البته تورم چشم و ابرو حداکثر تا دو روز ناپدید می شود. برخی از عوارض کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xRlE
نظرتان را بنویسید