شرحی بر تکنیکهای زیبایی چشم به تازگی آمده اند

شرحی بر تکنیکهای زیبایی چشم به تازگی آمده اند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تکنیک های مختلفی برای جراحی زیبایی چشم به کار برده می شود و پزشک جراح با توجه به مدل چشم بیمار تشخیص می دهد که از چه روشی برای درشت کردن چشم و رفع ایرادات آن استفاده کند. تکنیک های مورد استفاده در بزرگ و درشت کردن چشم شامل موارد زیر هستند :

جراحی پلک بالا و پایین (بلفاروپلاستی)
اولین روش جراحی زیبایی چشم ، جراحی پلک بالا و پایین یا به اصطلاح بلفاروپلاستی است. در این عمل زیبایی پزشک جراح پوست پلک پایین یا بالای چشم را می کشد و باعث می شود که فاصله بین پلک بالا و پایین بیشتر شده و در نتیجه چشم درشت تر به نظر برسد.

در جراحی پلک پایین شکاف یک سانتی متری در قسمت جانبی بیرونی گوشه چشم ایجاد می شود و در زیر چشم در امتداد خط مژه امتداد می یابد. همچنین چربی ها و پوست اضافه خارج می شوند تا کیسه های و حلقه های سیاه اطراف چشم از بین بروند.

بزرگ کردن عرض چشم (ارتفاع چشم از بالا به پایین)
یکی دیگر از تکنیک های عمل درشت کردن چشم ، بزرگ کردن عرض چشم است. این عمل ساده با بخیه کردن عضلات نگهدارنده پلک برای پهن تر کردن چشم انجام می شود و اگر شما فکر می کنید چشم های خوابالوده دارید می توانید از این عمل زیبایی برای بزرگ و پهن تر کردن چشم هایتان استفاده کنید.

افزایش طول چشم با کانتوپلاستی
جراح زیبایی چشم در عمل کانتوپلاستی طول چشم ها را افزایش می دهد. در این عمل زیبایی گوشه های جانبی چشم یعنی محلی که پلک بالا و پایین به هم می رسند جراحی می شوند و چشم کشیده تر دیده می شود.

اپیکانتوپلاستی 
به عمل باز کردن گوشه داخلی چشم اپیکانتوپلاستی گفته می شود که جراح قسمتی از پوست اطراف پلک را برمی دارد. اگر چشم های کوچک با فاصله زیاد از هم دارید ، این عمل جراحی مناسب شماست که هم می تواند در گوشه داخلی و هم در گوشه خارجی چشم انجام شود.

کانتوپلاستی خارجی
کانتوپلاستی خارجی ظاهر خوابآلوده چشم را به ظاهر چشم گربه ای تبدیل می کند. در این عمل زیبایی پزشک ابتدا برای اصلاح برخی اختلالات عملکردی ، جراحی پلک را انجام می دهد و سپس عضله‌ های متصل کننده پلک بالا به پایین کشیده می‌ شوند. در عمل زیبایی کانتوپلاستی خارجی مشکلاتی مثل افتادگی پلک (پتوز) یا بد شکلی‌ های ناشی از آسیب دیدگی ، پیری یا بیماری اصلاح می شود و چشم ها حالت گربه ای پیدا می کنند.

عوارض و مراقبت های پس از جراحی زیبایی چشم
معمولا دو هفته پس از انجام عمل جراحی زیبایی چشم ، تورم و کبودی اطراف چشم از بین می روند و می توانید چشم خود را آرایش کنید. بهتر است برای رفع تورم و کبودی چشم از کمپرس سرد استفاده کنید و پماد های آنتیبیوتیک که جراح تجویز کرده در محل های بخیه استعمال کنید. بخیه های خارجی چشم نیز معمولا 5 روز پس از جراحی کشیده می شوند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gAoG
نظرتان را بنویسید