چگونه انتخاب رشته کنیم؟

چگونه انتخاب رشته کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

همانطور که در تصویر فوق مشخص است ، اگر بر روی ذره بین کلیک کنید به صفحه ای هدایت خواهید شد که در آنجا می توانید با جستجو کردن نام دانشگاه و نام رشته تان ، کد رشته را پیدا کنید. (برای مثال دانشگاه تهران – روانشناسی)
علاوه بر کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ، به کد موسسه محل اخذ مدرک کارشناسی نیز احتیاج دارید که برای پیدا کردن آن هم باید از ذره بینی که در مقابل آن قرار داده شده است ، استفاده کنید و با جستجو کردن نام دانشگاه ، کد مربوط به آن را پیدا نمایید.
لیست کد رشته تحصیلی دوره کارشناسی
برای دسترسی آسان به کد رشته های تحصیلی ، با دانلود دفترچه زیر می توانید از کد رشته خود مطلع شوید. کد رشته ها به ترتیب حروف الفبا قرار داده شده و مطابق با اطلاعات سایت سازمان سنجش است.

دانلود کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی
کد رشته تحصیلی دوره کارشناسی برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 
(برای دانلود PDF ، بر روی لینک کلیک کنید)


کد رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
داوطلبان پس از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و حضور در آزمون ، بر اساس کارنامه ای که برای آن ها صادر می شود مجاز خواهند بود که انتخاب رشته را انجام دهند.
انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلب باید لیست رشته محل های مورد علاقه خود را از داخل دفترجه راهنما پیدا کرده و آن ها در سایت sajesh.org ثبت نمایند.
کد رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به تفکیک هر یک از دانشگاه های روازنه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان در داخل دفترچه موجود است و هم چنین کد رشته های تحصیلی مربوط به دانشگاه آزاد از طریق دفترچه ای جداگانه توسط سایت azmoon.org منتشر می شود.
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری
(برای دریافت دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد
(برای دریافت دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

 

پس از مطالعه مطلب فوق که در زمینه ” کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی “ تهیه شده است ، جهت دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” تماس بگیرید.
هم چنین اگر در زمان ثبت نام یا انتخاب رشته با مشکلی مواجه شدید و نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، می توانید از مشاوران سوالات خود را بپرسید و در صورت تمایل انجام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را به آن ها بسپارید تا هیچ مشکلی در این فرایند های مهم وجود نداشته باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MRvO
نظرتان را بنویسید