چگونه ابرو زیبایی داشته باشیم؟

چگونه ابرو زیبایی داشته باشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کاشت ابرو در کرج میتواند به افرادی که ابروی کم پشتی دارند و یا از تاتوهای ابرو که بسیار قدیمی و بیرنگ شده  خسته شده اند ، کمک کند تا برای همیشه ابروهای زیبا و پرپشتی داشته باشند. چرا که بسیار سخت است که همه ساله با صرف هزینه های سنگین ، یک کار موقتی برای ابرو مانند میکرو بلندینگ انجام دهیم . بنابراین با روش کاشت ابرو ، به طور دائمی ابروهای زیبا مطابق سلیقه و خواست خود خواهیم داشت .

به خصوص که امروزه داشتن ابروهای پرپشت مورد خواست همگان است و هر ابرویی به طور طبیعی نمیتواند پرپشت و ضخیم باشد.بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها نیز با انجام کاشت ابرو ، بر  طبل  این بازار داغ کوبیده اند و سبب شده اند که افراد بیشتری تمایل به داشتن چنین ابروهای شکیل و ضخیم و پرپشت داشته باشند .

این کار در اکثر شهرهای ایران به نحو احسنت انجام میگردد و در مرکز کاشت ابرو در کرج نیز همه روزه افراد زیادی با مراجعه به کلینیکها و مراکز کاشت ابرو خواهان داشتن چنین ابروانی هستند.

طبق آنچه که در سایت پاسخ تو میگذرد ابتدا به معرفی مرکز کاشت ابرو در کرج میپردازیم و سپس درباره کاشت ابرو نکات مهمی را بیان میکنیم تا با در نظر گرفتن این نکات کاشت ابرو خود را انجام دهید .

آنچه در این مطلب تقدیم شما میشود:

1 فهرست مرکز کاشت ابرو در کرج
2 چگونگی کاشت ابرو طبیعی در مرکز کاشت ابرو در کرج
3 روشهای کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرجروشهای کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج
روش کاشت ابرو fit
در این روش فولیکولهای مو به طور دستی خارج میشود و در ابرو جاگیر میشوند، در این روش نیازی به تراشیدن موی سر نمیباشد ، و یکی از روشهای پر طرفدار به خاطر عملکرد خاص در این روش است و ظاهر فرد دستخوش تغییر نمیشود.

روش کاشت ابرو sut
در این روش که تا حدی زیر مجموعه روش fit میباشد ، به دلیل اینکه هولدر دستی نیست و مکانیکی است فولیکول مو کمتر دچار آسیب میشود و به همین علت طرفداران خاص خود را در مرکز کاشت ابرو در کرج دارد .همچنین از این روش برای مردان و زنان در سنین مختلف استفاده میگردد.

روش کاشت ابرو mfit
در این روش کاشت فولیکول مو با دقت بیشتری توسط یک دستگاه که بسیر دقیق است بدون بریدگی پوست سر ، مو استخراج میکند. و بنابراین فولیکول بیشتری با آسیب کمتر به پوست سر بدست می آید.

در این مقاله سعی شد آشنایی مختصری با امر کاشت ابرو به شما مخاطبان سایت داده شود  . شما همراهان همیشگی تجربه ای در زمینه کاشت ابرو در کرج داشتید  با ما از طریق ارسال دیدگاه های خود در میان گذارید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QYl9
نظرتان را بنویسید