ملزومات نگهداری از حیوانات خانگی

ملزومات نگهداری از حیوانات خانگی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پت شاپ در تهران مکانی است که دوستداران حیوانات خانگی میتوانند ، ملزومات حیوانات خود را از آنجا تهیه کنند .

علاقه مندی به حیوانات خانگی از قدیم الایام وجود داشته است ، در گذشته از حیوانات برای محافظت از مزرعه و گوسفندان استفاده میشد ، و نگهداری حیوانات به شکل امروزی مرسوم نبود.

در کشورهای غربی و اروپایی نگهداری حیوانات در خانه به خصوص پس از صنعتی شدن و رفاه ، متداول شد ، به خصوص از زمانی که میل به بچه دار شدن در آنها به شدت سقوط کرد ، بنابراین آنها حس توجه و محبت خود را به حیوانات خانگی خود مبذول داشتند و سعی کردند همه جور رفاه و آسایش را برای حیوانات خود به وجود آورند .

از آرایشگاه های مخصوص و لباسهای متناسب با فصل گرما و سرما و انواع غذاها و مکمل های دارویی گرفته تا تاسیس انواع درمانگاه ها و کلینیکهای تخصصی مراقبتی از حیوانات ، ایجاد شد .

این اتفاق رفته رفته در کشورهای دیگر هم بروز کرد ، و انواع فروشگاههای تهیه وسایل حیوانات در ایران ، به خصوص در کلان شهرها و پایتخت ، شکل گرفت.

پت شاپ در تهران از دو کلمه پت و شاپ ترکیب شده است ، که pet یعنی حیوانات خانگی و shop یعنی فروشگاه ، که در یک جمله پت شاپ با ترجمه تحت اللفظی میشود فروشگاه حیوانات خانگی که در آن لوازم و ملزومات حیوانات خانگی به فروش میرسد.

تهران یکی از شهرهایی است که فروشگاه های متعددی از این دست را دارد و پت شاپ در تهران مکانی است که شما به سهولت میتوانید وسایل مورد نیاز حیوان دوست داشتنی خود را تهیه کنید.

طبق روال همیشگی سایت پاسخ تو به معرفی پت شاپ در تهران میپردازیم و بعد از آن توضیحاتی مختصر در این زمینه بیان میکنیم.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GL23
نظرتان را بنویسید