آیا میزان تراکم کاشت ابرو اختیاری است؟

آیا میزان تراکم کاشت ابرو اختیاری است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

آیا میزان تراکم کاشت ابرو در کرج اختیاری است ؟
سوال پر تکراری که درباره کاشت ابرو در کرج وجود دارد این است که آیا میزان تراکم ابروها به اختیار زیباجو است یا گروه تکنسین و پزشک این میزان از تراکم ابروها را تشخیص میدهند و مورد عمل قرار میدهند؟

جواب این سوال تقریبا با جواب تمام سوالهایی از این دست یکی میباشد ، چرا که در اکثر عملهای زیبایی نظر زیبا جو بسیار مهم است و کارشناسان و پزشکان به هیچ وجه وجه نظر خود را اصلح بر نظر بیمار نمیدانند ولی از آنجا که متخصصین با انجام پرتکرار عملهای زیبایی تجربه های زیادی دارند ، به طور کلی باید به نظر مشورتی آنها توجه داشت .

درباره کاشت ابرو در کرج هم نظر زیباجو مهم است ولی بهتر است به نظرات پزشک و تکنسین درباره مدل و میزان تراکم هم اهمیتی ویژه داد.تا نتیجه کار با همفکری زیبا جو و تیم متخصص بهترین اتفاق ممکن را رقم زند.

البته درباره کاشت ابرو این نکته اهمیت زیادی دارد که فردی که عمل کاشت را انجام میدهد بداند که برای داشتن ابروهای شکیل و زیبا حتما نباید کاشت ابروی پهنی داشته باشد.

چرا که امروزه در عملهای کاشت ابرو شاهد این مطلب هستیم که همه کاشتهای ابرو با تراکم خیلی بالا انجام میشود که این امر کاملا یک موضوع مد شده است .

ممکن است چندی بعد ابروانی با تراکم بالای کاشت اصلا به روز و زیبا نباشند، بنابراین باید میزانی را برای کاشت ابرو در نظر بگیرید که برای همه دورانهای زندگی زیبا و شکیل باشد و به مدهای رایج در یک دوره کوتاه اهمیت ندهید .

بنابراین به طور کلی اگر قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارید بدانید که میتوانید میزان تراکم ابرو را انتخاب کنید یعنی تراکم کم ، متوسط ، و یا تراکم زیاد ، و اکثر کلینیکها هم میزان هزینه را بر حسب این میزان تراکم محاسبه خواهند کرد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج

چگونگی کاشت ابرو طبیعی در مرکز کاشت ابرو در کرج
عمل پیوند ابرو و یا همان کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج  به گونه ای است که فرد بعد از انجام یک سری آزمایشات بالینی از طریق آزمایش خون و همچنین سنجش  بانک موی خودش ، در روزی که تعیین برای کاشت ابرو میشود ، آماده برای انجام این عمل میگردد.

ابتدا از موهای سر و ترجیحا از موهای کناره گوش که شباهت بیشتری به ابرو دارند مقداری مو برداشت میشود و در جای مخصوص در ناحیه ابرو کاشته میشود .

بعد از چند روز ابروهای جدید شروع به ریزش میکنند و این امر کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد ، جوانه زدن موهای جدید تقریبا سه ماه طول میکشد و در طی نه ماه فرایند رشد کامل میگردد ، و موهای دائمی برای همیشه در ناحیه ابرو نشسته اند.

روش های کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج
بهترین مرکز کاشت ابرو در کرج
روش کاشت ابرو fit
در این روش فولیکولهای مو به طور دستی خارج میشود و در ابرو جاگیر میشوند، در این روش نیازی به تراشیدن موی سر نمیباشد ، و یکی از روشهای پر طرفدار به خاطر عملکرد خاص در این روش است و ظاهر فرد دستخوش تغییر نمیشود.

روش کاشت ابرو sut
در این روش که تا حدی زیر مجموعه روش fit میباشد ، به دلیل اینکه هولدر دستی نیست و مکانیکی است فولیکول مو کمتر دچار آسیب میشود و به همین علت طرفداران خاص خود را در مرکز کاشت ابرو در کرج دارد .همچنین از این روش برای مردان و زنان در سنین مختلف استفاده میگردد.

روش کاشت ابرو mfit
در این روش کاشت فولیکول مو با دقت بیشتری توسط یک دستگاه که بسیر دقیق است بدون بریدگی پوست سر ، مو استخراج میکند. و بنابراین فولیکول بیشتری با آسیب کمتر به پوست سر بدست می آید.

در این مقاله سعی شد آشنایی مختصری با امر کاشت ابرو به شما مخاطبان سایت داده شود  . شما همراهان همیشگی تجربه ای در زمینه کاشت ابرو در کرج داشتید  با ما از طریق ارسال دیدگاه های خود در میان گذارید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مراکز معتبر کاشت ابرو در شهرهای دیگر سایر مقالات ما را مطالعه بفرمایید : کاشت ابرو در مشهد ، کاشت ابرو در اصفهان ، کاشت ابرو در تهران .

مراحل کاشت ابرو در کرج
کاشت ابرو در چندین مرحله انجام می شود که هر یک در نتیجه نهایی تاثیر گذار است ؛ این مراحل به شرح موارد زیر است :

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو
طراحی شکل ابرو با توجه به صورت زبباجو
ابتدا پزشک بر اساس خواسته و نیاز بیمار و همینطور موضوع زیبا شناسی، ابرو را بر اساس دیگر اجزای صورت بیمار طراحی می کند.

خروج گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو
در این مرحله پزشک تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو مراجعه کننده را از بانک موی او استخراح می کند. برای رسیدن به ابروهایی پرپشت و ضخیم به 50 الی 100 گرافت نیاز است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QYl9
نظرتان را بنویسید