آیا همگان میتوانند از هایفو استفاده کنند؟

 آیا همگان میتوانند از هایفو استفاده کنند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

نکته بسیار مهم درباره هایفوتراپی در کرج
هایفوتراپی اگر به صورت درست و حرفه ای انجام گردد و در سن مناسبی برای شما هایفو انجام گیرد سبب میشود که بهترین نتیجه را از هایفوتراپی بگیرید و تاثیر آن را بر جوانسازی پوستتان کاملا مشاهده کنید ، اما انجام دقیق امر هایفو بر روی پوستتان به دانش و مهارت و تجربه کافی پزشک یا شخص تکنسین در این زمینه مربوط خواهد بود و اگر این افراد عضلاتی که باید برای لیفت صورت استفاده شوند را به طور دقیق در صورت شما شناسایی نکنند و امواج هایفو را در نقاط هدف قرار ندهند، چه بسا هایفو اثر معکوس داشته باشد و صورت شما به جای اینکه لیفت شود و به جوانسازی اش کمک گردد ، افتاده شود.پس در انتخاب مرکز درست و افراد تحصیل کرده و حرفه ای دقت کافی را مبذول دارید.

تاثیر هایفوتراپی در کرج بر صورت چگونه است
عملکرد دستگاه هایفو بسیار جالب است ، هایفو مخفف کلمه انگلیسی high-intensit focused ultrasound است به معنای امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا میباشد .

بوسیله امواج فراصوتی که از دستگاه هایفو خارج میگردد لایه زیرین لایه سطحی پوست تحریک شده، و این تحریک شدن که بوسیله گرمایش است و به لایه گفته شده آسیب وارد میکند، بله درست میبینید به لایه زیرین ،لایه سطحی آسیب وارد میشود و همین آسیب سبب میشود که پروتئینی به نام کلاژن که همگان برای داشتن یک پوست زیبا به درصد بالایی از آن نیاز دارند ، تولید گردد. هر چه کلاژن بیشتری تولید شود ، پوست بهتری خواهید داشت .

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در کرج

از هایفو خیلی قبل تر از اینکه برای زیبایی پوست صورت استفاده گردد ، از آن برای درمان سلولهای سرطانی بهره میگرفتند و بعد از آن برای لیفت ابرو استفاده شد، و جدیدا هم از این دستگاه و فرآیندش در جهت جوان نگاه داشتن پوست صورت استفاده میشود بی آنکه ضرری به پوست برساند، این گفته را سازمان غذا و داروی آمریکا تایید کرده است.

هایفوتراپی در کرج برای چه مواضعی استفاده میگردد ؟
برای پوست صورت
برای پوست گردن
برای نواحی بالای سینه
شخصی که نباید از هایفوتراپی استفاده کند
اگر شما شخصی هستید که پوست بسیار شل و افتاده ای دارید ، لطفا پول و وقت خود را برای هایفو نگذارید ، چراکه در این مواقع کشیدن پوست میتواند چاره کار شما باشد ؛ ولی اگر پوستتان تا حدی چین و چروک دارد و افتادگی پوست به طرز شدیدی نیست میتوانید از این درمان استفاده کنید و اینکه اگر شما پوست زیبایی دارید به وسیله هایفوتراپی در کرج میتوانید، از این درمان در جهت پیشگیری و جلوگیری از افتادگی پوست استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج – معرفی 10 بهترین مرکز بوتاکس در کرج

سوالات متداول

1- آیا همگان میتوانند از هایفو استفاده کنند؟

بستگی به سن پوست دارد و هر شخصی که سن پوست بالایی دارد میتواند از هایفوتراپی مدد بگیرد ، که عمدتا از سن 30 تا 70 بر حسب خواسته خود چه جلوگیری از شل شدن پوست و چه از بین بردن چین و چروک از هایفو استفاده میکنند.

2- آیا میشود هایفوتراپی را همه جا انجام داد؟

هایفوتراپی در هر مکانی که زیر نظر پزشک متخصص است و اپراتور آن مکان تجربه زیادی در این زمینه دارد انجام دهید.

3- قیمت هایفوتراپی چقدر میباشد ؟

قیمت کلینیکها بسیار متفاوت است و نمیشود قیمت واحدی ارائه کرد.

نوشته های مشابه
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vNzV
نظرتان را بنویسید