سولاریوم چیست و آیا ضرر دارد؟

سولاریوم چیست و آیا ضرر دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

شاید در میان دوستان خود افرادی را دیده باشید که به فاصله چند روز رنگ پوستشان تغییر کرده باشد و وقتی از آنها بپرسید که چه طور تغییر رنگ پوست داده اند ، به شما خواهند گفت که از سولاریوم استفاده کرده اند. سولاریوم که با نام هایی مثل تخت برنزه کردن یا تخت آفتاب نیز شناخته می شود ، نوعی دستگاه است که از اشعه UV یا فرابنفش به صورت کنترل شده برای شبیه سازی تابش نور خورشید و تیره کردن رنگ پوست بدن کاربرد دارد. در تهران مراکز سولاریوم آقایان و بانوان زیادی وجود دارد اما اگر تصمیم به این کار گرفته اید ، باید به دنبال مراکز معتبر باشید زیرا در صورت مراجعه به افراد ناشی ممکن است پوست شما دچار سوختگی و تیرگی بیش از حد شود.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین مراکز سولاریوم در تهران را برای بانوان و آقایان خدمتتان معرفی کنیم. اگر تجربه مراجعه به مراکز دیگری را دارید ، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

بهترین مراکز سولاریوم در تهران

استفاده از سولاریوم یکی از روش های پرطرفدار برای برنزه کردن پوست است که نسبت به نور خورشید سریع تر پوست را برنزه می کند. با استفاده از دستگاه سولاریوم ، علاوه بر تغییر رنگ پوست به دلیل نفوذ گرما به بافت های داخلی پوست ، در کاهش دردهای عضلانی و اسکلتی بدن نیز موثر است.

 

برای استفاده از دستگاه سولاریوم در جلسات اول باید از زمان کم شروع کنید تا پوست آماده تغییر رنگ دادن شود و در جلسات بعدی  ، زمان آن را افزایش دهید. برای جلسه اول سه تا 5 دقیقه کافی است اما در جلسات بعدی می توانید این زمان را به 20 دقیقه نیز افزایش دهید. بر خلاف باور عموم ، استفاده از دستگاه سولاریوم بی خطر است و آسیبی به پوست و بدن شما وارد نمی کند. البته اگر به مراکز نامعتبر مراجعه کنید ، ممکن است پوست شما دچار تاول ، سوختگی و تیرگی بیش از حد شود

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Wx6v
نظرتان را بنویسید