سامانه پایان طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

سامانه پایان طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی پس از اتمام طرح خدمت نیروی انسانی برای دریافت گواهی پایان طرح وزارت بهداشت می بایست به سامانه پایان طرح وزارت بهداشت به نشانی tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه نموده و اقدامات لازم نظیر بارگذاری مدارک تاییدیه اتمام طرح در محل خدمت را انجام دهند.

 

دانش آموختگان مشمول طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت، می توانند با دریافت تاییدیه اتمام فعالیت خود از محل خدمت به سامانه رشد بهداشت به نشانی tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه نموده و در بخش ثبت نام دریافت گواهی پایان خدمت برای صدور گواهی پایان طرح نیروی انسانی اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت نام دریافت گواهی پایان طرح خدمت نیروی انسانی متفاوت از ثبت نام برای اخذ طرح بوده و به طور مجزا در پایان دوره خدمت در سایت پایان طرح وزارت بهداشت انجام می شود. به همین دلیل برای روشن شدن تفاوت این فرآیندها قصد داریم در ادامه مقاله به بررسی سامانه پایان طرح نیروی انسانی و نحوه دریافت گواهی اتمام خدمت پزشکی و پیراپزشکی بپردازیم.

 

برای ورود به سامانه پایان طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت کلیک نمایید.

 

سامانه پایان طرح نیروی انسانی  وزارت بهداشت

 

 

جهت دریافت گواهی پایان طرح خدمت و ارائه مدارک قانونی نشان دهنده اتمام مدت خدمت می بایست به نشانی tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه نمایید.

 

 

ورود به سامانه پایان طرح وزارت بهداشت

ثبت نام دریافت گواهی پایان خدمات و همچنین معافیت از طرح قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان از طریق سامانه پایان طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت به نشانی tarhreg.behdasht.gov.ir به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می گیرد.

 

جهت ثبت نام دریافت گواهی پایان خدمات باید مدت خدمات قانونی متقاضی به اتمام رسیده باشد. در این صورت می توان با مراجعه به سامانه رشد وزارت بهداشت و انتخاب بخش دریافت گواهی پایان طرح به ثبت نام در این مرحله و ارائه مدارک قانونی که نشان دهنده اتمام مدت خدمت داوطلب است پرداخت.

 

لینک مستقیم ورود به سامانه پایان طرح وزارت بهداشت

 

متقاضیان دریافت گواهی طرح پایان خدمت نیروی انسانی می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر با نحوه دریافت این گواهی آشنا شده و بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: دریافت گواهی پایان طرح وزارت



 

نحوه ثبت نام در سامانه پایان طرح وزارت بهداشت

دانشجویان پس از اتمام طرح خود می بایست برای دریافت گواهی پایان طرح نیروی انسانی وارد سامانه تامین و توزیع نیروی انسانی شده و اقدامات لازم را انجام دهند. برای رفاه حال داوطالبان، راهنمای تصویری ورود و ثبت نام در سامانه پایان طرح وزارت بهداشت در زیر ارائه شده است.

 

برای دریافت گواهی پایان طرح نیروی انسانی ابتدا وارد سایت نیروی انسانی وزارت بهداشت شده و سپس از بخش های موجود در این سامانه بر روی گزینه " دریافت گواهی پایان طرح " کلیک نمایید.

 

نحوه ثبت نام در سامانه پایان طرح وزارت بهداشت

 

محتوای به نمایش در آمده را به دقت مطالعه نموده و در آخر بر روی " ثبت نام " کلیک نمایید.

 

ثبت نام در سامانه پایان طرح وزارت بهداشت

 

اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و بر روی " شروع ثبت نام " کلیک نمایید. در مراحل بعدی می بایست تصویر مدارک خود را بارگذاری نموده تا گواهی پایان طرح نیروی انسانی صادر شود.

 

نحوه ثبت نام در سامانه پایان طرح وزارت بهداشت

 

کلیه متقاضیان مشمول خدمت می توانند برای ثبت نام و مشاهده نتایج محل پذیرش خود به سایت نیروی انسانی وزارت بهداشت مراجعه نمایند. برای آشنایی با جزئیات این سایت می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: سایت نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

مشاوره ثبت نام در سامانه پایان طرح وزارت بهداشت

همانطور که گفته شد برای دریافت گواهی طرح پایان خدمت وزارت بهداشت ابتدا متقاضیان باید در سامانه تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت ثبت نام نموده و پیش از اتمام طرح، مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایند تا به علت محدودیت زمان دچار مشکل نشوند.

 

همچنین، داوطلبان برای دریافت گواهی پایان طرح می بایست طبق مدت زمان تعیین شده خدمت شان تمام شده باشد تا بتوانند تاییدیه فعالیت خود را از مراکز درمانی گرفته و در سامانه قرار دهند.

 

معمولا مهلت طرح خدمت وزارت بهداشت تا مدت دو سال می باشد که دانشجویان علاقمند به تداوم خدمت در طرح خدمت نیروی انسانی در صورت ظرفیت خالی و عدم داوطلب در صف انتظار می توانند پیش از اتمام طرح به سامانه تامین و توزیع وزارت بهداشت مراجعه نموده و مدارک لازم از قبیل مشخصات فردی و تحصیلی را بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است که تمدید طرح به شرایط محیطی و تعداد متقاضیانی که در نوبت به کارگیری هر رشته قرار گرفته اند، نیز بستگی دارد.

 

داوطلبان می توانند برای اطلاع از آخرین اخبار از طرح نیروی انسانی پایان خدمت وزارت بهداشت در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی ارشد هیوا عضو شوند.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند دانش آموختگانی را که قصد دریافت گواهی اتمام طرح وزارت بهداشت را دارند راهنمایی نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی به دریافت این گواهی بپردازند. همچنین، در صورت ایجاد هر گونه سوال در زمینه تمدید طرح خدمت، مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

 

برخی از دانش آموختگان رشته های پزشکی و پیراپزشکی وزارت بهداشت با وجود این که دوره خدمت خود را به اتمام رسانده اند، اما علاقه ای به دریافت گواهی نداشته و قصد تمدید و ادامه خدمت در طرح وزارت بهداشت را دارند. این گروه از متقاضیان باید به سایت نیروی انسانی مراجعه نموده و مجددا در طرح خدمت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند. در مقاله زیر نیز جزئیات تمدید طرح نیروی انسانی بررسی شده است.

در ادامه بخوانید: تمدید طرح نیروی انسانی

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آدرس اینترنتی سایت دریافت گواهی پایان طرح وزارت بهداشت چیست؟

✔️ برای دریافت گواهی اتمام طرح خدمت وزارت بهداشت باید به سایت طرح نیروی انسانی که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله نیز موجود می باشد، مراجعه نمایید.



 

2- ✔️ نحوه دریافت گواهی پایان طرح از سامانه اتمام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت چگونه است؟

✔️ پس از مراجعه به سایت پایان طرح نیروی انسانی می توانید با مشاهده راهنمای تصویری داخل متن مقاله به دریافت گواهی خود بپردازید.



 

3- ✔️ مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه پایان طرح وزارت بهداشت چیست؟

✔️ طبق متن مقاله، داوطلبان برای دریافت گواهی پایان خدمت نیروی انسانی باید تاییدیه اتمام فعالیت را از مرکز محل خدمت خود دریافت نموده و تصویر آن را در سامانه بارگذاری نمایند.

منبع : سامانه پایان طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lrD5
نظرتان را بنویسید