اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه ارتش

اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه ارتش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

اسامی دعوت شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ مدتی پس از برگزاری این آزمون از طریق سایت sanjeshp.ir اعلام شد. دعوت شدگان به مصاحبه رشته روانشناسی بالینی ارتش باید رزومه تحصیلی، پژوهشی و شغلی خود را به انضمام مدارک تحصیلی، کارت و مدارک شناسایی نظامی به نشانی azm@ajaums.ac.ir ایمیل نمایند.

 

پذیرش برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه صورت می گیرد. داوطلبانی که اقدام به انتخاب کد رشته محل های دارای شرایط خاص ارشد بهداشت کردند، می بایست پیگیر اطلاعیه های منتشر شده از طریق سایت sanjeshp.ir بوده تا از اطلاعیه های منتشر شده در خصوص مصاحبه این دانشگاه مطلع گردند. یکی از این دانشگاه های دارای شرایط خاص، دانشگاه علوم پزشکی ارتش می باشد.

حدود یک هفته پس از اتمام مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، اسامی دعوت شدگان ارشد وزارت بهداشت رشته های دارای مصاحبه از طریق سایت سنجش پزشکی اعلام می گردد. به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به متقاضیان دانشگاه علوم پزشکی ارتش در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه اعلام اسامی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ ارائه شده است.

 

زمان دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، برخی از دانشگاه های علوم پزشکی هنگام پذیرش دانشجو علاوه بر برگزاری آزمون کتبی اقدام به برگزاری مصاحبه نیز می نمایند. دانشگاه علوم پزشکی ارتش از جمله این دانشگاه های شرایط خاص می باشد. برای ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش، متقاضیان می بایست پس از اتمام مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت منتظر اعلام نتایج اسامی دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه از طریق سایت sanjeshp.ir باشند تا بتوانند در سایر مراحل پذیرش این دانشگاه شرکت نمایند.

 

مطابق اطلاعیه منتشر شده از طریق سایت سنجش پزشکی، سال گذشته مصاحبه به صورت مجازی از ساعت 8 صبح لغایت 12 روز چهارشنبه 17 شهریور ماه برگزار شد. لذا، احتمال دارد امسال داوطلبانی که کد رشته محل روانشناسی بالینی را انتخاب نمودند، در صورتی که حد نصاب نمره لازم برای مصاحبه این دانشگاه را کسب کرده باشند نیز در اواخر شهریور ماه برای مصاحبه اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است که داوطلبان باید قبل از تاریخ مصاحبه رزومه تحصیلی، پژوهشی و شغلی خود را به انضمام مدارک تحصیلی، کارت و مدارک شناسایی نظامی خود را به آدرس ایمیل azm@ajaums.ac.ir ارسال نمایند.

 

 

به محض اعلام زمان مصاحبه ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان پس از اتمام جلسه مصاحبه در انتظار اعلام نتایج نهایی این آزمون می باشند. برای اطلاع از جزئیات اعلام نتایج نهایی ارشد بهداشت مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1401



 

اسامی دعوت شدگان مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱

اسامی دعوت شدگان مصاحبه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولا یک هفته پس از اتمام مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401، بر روی sanjeshp.ir منتشر می شود. سال گذشته داوطلبان از 16 شهریور ماه برای مشاهده اسامی خود به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمودند. امسال نیز  از اواسط شهریور ماه می توانند برای مشاهده اسامی خود، با وارد کردن کد رهگیری در این سامانه به دریافت اسامی خود برای دعوت به مصاحبه بپردازند.

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی دعوت شدگان مصاحبه ارشد دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱

 

هر داوطلب برای مشاهده این اسامی در گام اول باید آدرس " sanjeshp.ir " و یا عبارت "مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور" را در مرورگر سیستم خود تایپ نماید.

 

راهنما تصویری اسامی دعوت شدگان ارتش-1

 

مطابق تصویر گزینه "کارشناسی ارشد" و لینک "ارشد" را از منوی سمت راست انتخاب نمایید.

 

مراحل اسامی دعوت شدگان دانشگاه ارتش-2

 

در این مرحله باید روی لینک "اسامی معرفی شده برای مصاحبه در دانشگاه ارتش و شاهد و بقیه الله و علوم بهزیستی" کلیک نمایید.

 

نحوه مشاهده اسامی دعوت شدگان دانشگاه ارتش-3

 

مطابق تصویر با کلیک مجدد روی گزینه "اسامی معرفی شده برای مصاحبه در دانشگاه ارتش و شاهد و بقیه الله و علوم بهزیستی" و وارد کردن کد رهگیری و کلیک روی علامت جستجو می توانید جواب خود را مشاهده نمایید.

 

اسامی دعوت شدگان دانشگاه ارتش-4

 

 

برای آشنایی با امکانات سایت وزارت بهداشت و نحوه استفاده از این امکانات مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: sanjeshp.ir

 

 

 

 

 

نتایج دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱

مطابق اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی کشور، سال گذشته اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، 27 شهریور ماه از طریق سایت سنجش پزشکی اعلام  شد. امسال نیز جواب پذیرش ارشد پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، همزمان با این نتایج در اواخر شهریور ماه منتشر می شود.

 

در واقع داوطلبان پس از شرکت در جلسه مصاحبه ارشد دانشگاه علوم پزشکی ارتش باید منتظر اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سایت اصلی سنجش پزشکی باشند. در صورتی که متقاضیان حد نصاب نمره لازم برای شرکت در جلسه مصاحبه کنکور ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش را دریافت نمایند، می توانند برای ثبت نام حضوری در دانشگاه اقدام نمایند.

 

 

به محض اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401، در این مقاله اطلاع رسانی می شود. 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت را به اطلاع داوطلبان رسانده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

داطلبان می توانند پس از مشاهده نتایج، از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند. برای آشنایی با جزئیات نحوه مشاهده کارنامه نتایج به لینک مقاله زیر مراجعه نمایید.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی دعوت شدگان ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ به دلیل اینکه پذیرش صرفاً از میان نیروهای مسلح صورت میگیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نمی باشد. توضیحات لازم در خصوص مصاحبه این دانشگاه در متن مقاله گفته شده است.



 

2- ✔️ اسامی دعوت شدگان مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش چگونه اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان این مرحله می بایست به سایت سنجش پزشکی آموزش کشور مراجعه کرد.



 

3- ✔️ پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی ارتش چه زمانی می بایست برای مصاحبه مراجعه نمایند؟

✔️ مطابق متن مقاله این دسته از افراد می توانند از اواخر شهریور ماه به سایت دانشگاه ارتش مراجعه نمایند.

منبع : اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه ارتش

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4l20
نظرتان را بنویسید