اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم بهزیستی

اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم بهزیستی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت، داوطلبانی که کد رشته های دانشگاه علوم بهزیستی (توانبخشی و سلامت اجتماعی) ثبت کرده اند می توانند در اواخر شهریور ماه به سایت کارشناسی ارشد علوم پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نموده و از جزئیات دعوت به مصاحبه مطلع شوند.

 

متقاضیان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دو مرحله پذیرفته می شوند. در مرحله اول، نتایج اولیه کنکور ارشد پزشکی اعلام شده و داوطلبان پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته، اقدام به ثبت کد رشته ها در سایت علوم پزشکی می نمایند. در مرحله دوم نیز که اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت می باشد، اسامی پذیرفته شدگان منتشر شده و داوطلبان می توانند برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند.

در این بین دانشگاه هایی هستند که شرط پذیرش در آن ها، قبولی در مصاحبه است. بنابراین حدود یک هفته پس از انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت، اسامی افرادی که به مصاحبه دعوت شده اند، از طریق سایت سنجش پزشکی اعلام می شود. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم توانبخشی بهزیستی می باشد که برای آشنایی با فرآیند مصاحبه آن به بررسی زمان و نحوه دعوت به مصاحبه ارشد پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و سلامت اجتماعی 1401 می پردازیم.

 

زمان دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم بهزیستی ۱۴۰۱

همانطور که گفته شد، برخی از دانشگاه های علوم پزشکی دارای شرایط خاصی برای پذیرش در کنکور ارشد وزارت بهداشت هستند. از جمله این دانشگاه ها، دانشگاه علوم بهزیستی است که برای پذیرش متقاضیان، پس از انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت اقدام به برگزاری جلسه مصاحبه می کند.

 

داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ۱۴۰۱ قبول شوند می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت، اسامی خود را جزو پذیرفته شدگان این دانشگاه مشاهده نمایند.

 

بر اساس اطلاعیه سایت سنجش پزشکی، سال گذشته داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته شده بودند در 16 شهریور ماه با مراجعه به سایت sanjeshp.ir به مشاهده اسامی دعوت به مصاحبه دانشگاه علوم بهزیستی پرداختند و همچنین، مصاحبه دانشگاه علوم توانبخشی در تاریخ 22 شهریور ماه برگزار شد. لذا، احتمال دارد امسال زمان مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و زمان برگزاری مصاحبه در شهریور ماه باشد.

 

 

به محض اعلام زمان مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم بهزیستی 1401، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

داوطلبان می بایست در روز مقرر از همان ساعات ابتدایی صبح بر اساس حروف الفبا منتظر آغاز مصاحبه مجازی خود بوده و تا تاریخ تعیین شده مستندات خود که شامل موارد زیر می باشد را به socialwork.uswr.ac.ir@gmail.com ارسال نمایند.

 

۱مدرک تحصیلی کارشناسی

۲گواهی سوابق کار رسمی یا داوطلبانه مرتبط با رشته تحصیلی

۳ مقاله علمی پژوهشی

۴مجری پژوهش و یا همکار پژوهش

۵ مستندات شرکت یا سخنرانی در کارگاه و همایش های مرتبط

۶سوابق تدریس

 

شرکت در مصاحبه به صورت مجازی و از طریق برنامه connect Adobe و با لینک https://connect.uswr.ac.ir/sw-meeting می باشد.

 

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج اولیه اقدام به اولویت بندی کدرشته محل های مورد علاقه خود نمودند، می توانند با بررسی زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت از وضعیت قبولی و عدم قبولی خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت



 

اسامی دعوت شدگان مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم بهزیستی ۱۴۰۱

اسامی دعوت شدگان مصاحبه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حدودا یک الی دو هفته پس از انتخاب رشته ارشد، بر روی سایت ارشد پزشکی منتشر می شود. بر اساس اطلاعیه سایت علوم پزشکی، داوطلبان در اواخر شهریور ماه می توانند برای مشاهده اسامی خود، با وارد کردن کد رهگیری در این سامانه به دریافت اسامی خود برای دعوت به مصاحبه بپردازند.

 

در صورتی که داوطلبان ارشد وزارت بهداشت 1401، اسم خود را به عنوان پذیرفته شده دعوت به مصاحبه دانشگاه علوم توانبخشی یافتند می بایست به سایت این دانشگاه مراجعه نموده و از زمان مراجعه به دانشگاه علوم بهزیستی برای انجام مصاحبه مطلع شوند.

 

 

 به محض اعلام اسامی دعوت به مصاحبه کنکور ارشد وزارت بهداشت1401، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

برای مشاهده اسامی دعوت شدگان مصاحبه کنکور ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم بهزیستی می بایست به سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مراجعه نمایید که در بخش زیر لینک ورود به آن قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: sanjeshp.ir

 

 

 

 

 

نتایج دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم بهزیستی ۱۴۰۱

نتایج نهایی پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱، توسط سایت سنجش پزشکی برای اواخر شهریور ماه اعلام می شود و نتایج پذیرش ارشد پزشکی در دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز همزمان با این نتایج بر روی این سایت منتشر می شود.

 

در واقع داوطلبان پس از شرکت در جلسه مصاحبه ارشد دانشگاه علوم بهزیستی 1401 باید منتظر نتایج نهایی خود از سایت اصلی سنجش پزشکی باشند. در صورتی که متقاضیان حد نصاب نمره لازم برای شرکت در جلسه مصاحبه کنکور ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم توانبخشی را دریافت کرده باشند می توانند برای ثبت نام در این دانشگاه در موعد مقرر اقدام نمانید.

 

 

نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 در اواخر شهریور ماه منتشر می شود.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت و استخدام در آزمون استخدامی بهزیستی را به اطلاع داوطلبان رسانده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

متقاضیان می توانند برای اطلاع از زمان و نحوه مشاهده نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت به لینک مقاله زیر مراجعه نمایند.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم بهزیستی چه زمانی است؟

✔️ زمان مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم بهزیستی در اواخر شهریور ماه می باشد که اطلاعات بیشتر در متن مقاله داده شده است.



 

2- ✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله گفته شد، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه کنکور ارشد وزارت بهداشت یک تا دو هفته بعد از انتخاب رشته ارشد منتشر خواهد شد.



 

3- ✔️ نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ داوطلبان باید منتظر نتایج نهایی خود از سایت اصلی سنجش پزشکی باشند که اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم بهزیستی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G157
نظرتان را بنویسید