استخدام بانک پارسیان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
استخدام بانک پارسیان از طریق آزمون های کتبی و مصاحبه های حضوری و معاینات پزشکی انجام می شود. افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدام بانک پارسیان 1400 را دارند، باید قبل از ثبت نام، شرایط ثبت نام استخدام بانک پارسیان را مشاهده کرده و در صورتی که دارای شرایط بودند، اقدام به نام نویسی در آزمون نمایند.

 



شغل بانکداری یکی از شغل های مناسب و پردرآمد در کشور ایران است به همین خاطر افراد زیادی علاقه مند به این شغل هستند. یکی از روش هایی که می توان در بانک های مختلف استخدام شد، شرکت در آزمون های استخدامی بانک ها می باشد. بانک پارسیان از آن دسته بانک هایی است که در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند.

افرادی که علاقه مند به استخدام بانک پارسیان هستند، در صورتی که دارای شرایط استخدام بانک پارسیان 1400 باشند، می توانند مراحل مربوط به ثبت نام این آزمون را در سال 1400 انجام دهند. در ادامه این مقاله برای آشنایی با شرایط استخدامی این بانک به بررسی جزئیات زمان و نحوه ثبت نام بانک پارسیان می پردازیم.



زمان ثبت نام استخدام بانک پارسیان 1400
در تمامی دوره های آزمون استخدامی بانک پارسیان، زمان ثبت نام استخدام بانک پارسیان از طریق سایت بانک پارسیان به اطلاع افراد رسیده است. افرادی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان برای سال 1400 هستند، می توانند زمان ثبت نام استخدام بانک پارسیان 1400 مراحل مربوط به ثبت نام خودشان در آزمون استخدامی بانک پارسیان را انجام دهند.



در حال حاضر، هنوز اطلاعیه ای مبنی بر استخدام در بانک پارسیان منتشر نشده است، بنابراین نمی توان به طور دقیق زمان ثبت نام استخدام بانک پارسیان 1400 مشخص کرد. آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان مربوط به سال 1398 می باشد که زمان ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان در این دوره از 17 آذر ماه آغاز شده بود و تا 1 دی ماه ادامه داشت.



به نظر می رسد که زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان در سال 1400 نیز مانند دوره قبل در ماه های آذر و یا دی ماه سال 1400 باشد و یک بازه زمانی دو هفته ای برای ثبت نام در این آزمون برای افراد در نظر گرفته شود.



بیشتر بخوانید: استخدام بانک قوامین





نحوه ثبت نام استخدام بانک پارسیان 1400
هنوز اطلاعیه ای مبنی بر استخدام جدید در بانک پارسیان در سال جاری در دسترس نبوده و به طور دقیق مشخص نیست که نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان در سال 1400 چگونه است. با توجه به این که در دوره قبل، ثبت نام این آزمون به صورت غیر حضوری و از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آموزش بانکداری ایران انجام شد، به نظر می رسد که در سال جاری نیز افراد می بایست با مراجعه به سایت مذکور، ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.



بنابراین داوطلبانی که علاقه مند به استخدام در بانک پارسیان هستند، باید قبل از هر اقدامی به سایت بانک پارسیان به آدرس اینترنتی parsian-bank.ir مراجعه کرده و تمامی اطلاعیه های مبنی بر استخدام در بانک پارسیان را مشاهده کنند. قبل از اقدام به ثبت نام در آزمون های استخدامی افراد باید تمامی شرایط استخدام از جمله شرایط عمومی و شرایط اختصاصی بانک پارسیان را مطالعه کنند و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام بودند، ثبت نام خودشان را از طریق «سایت ثبت نام و اعلام نتایج آموزش بانکداری ایران» انجام دهند.



برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان افراد موظف به پرداخت هزینه مربوط به آزمون استخدامی هستند که در سال 1398 این هزینه برابر 88 هزار تومان بوده است. پس از پرداخت هزینه و تکمیل فرم ثبت نام در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آموزش بانکداری ایران، نام نویسی افراد با دریافت کد رهگیری به اتمام می رسد. بنابراین، مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان به صورت خلاصه شامل موارد زیر می باشد.







مراجعه به سایت بانک پارسیان به آدرس parsian-bank.ir و مطالعه تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400



مراجعه به لینک ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان که در اطلاعیه بانک درج شده است.



همانطور که ذکر کردیم، در دوره قبل از برگزاری این آزمون ثبت نام از طریق سایت "سایت ثبت نام و اعلام نتایج آموزش بانکداری ایران" انجام شده بود. برای ورود مستقیم به این سایت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.



ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آموزش بانکداری ایران



ورود به قسمت استخدام بانک پارسیان



پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان و دریافت کد رهگیری



انجام مراحل ثبت نام و تکمیل فرم های مورد نیاز و یا وارد کردن مدارک لازم برای ثبت نام



دریافت کد رهگیری ثبت نام و خروج از سامانه



بیشتر بخوانید: استخدام بانک انصار









شرایط ثبت نام استخدام بانک پارسیان 1400
مانند تمامی آزمون های استخدامی بانک ها، برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان افراد باید دارای شرایط ثبت نام استخدام بانک پارسیان باشند. شرایط ثبت نام استخدام بانک پارسیان در دفترچه ثبت نامی این آزمون که معمولا در سایت بانک پارسیان منتشر می شود، ذکر خواهد شد. آخرین شرایط ثبت نام استخدام بانک پارسیان به صورت زیر می باشد، پیش بینی می شود که بانک پارسیان شرایط زیر را برای ثبت نام در آزمون استخدامی سال جاری در نظر بگیرد.



شرایط عمومی استخدام در بانک پارسیان



دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد داشتن به یکی از دین های رسمی داخل کشور ایران

داشتن سلامت روحی و جسمی مناسب و توانایی لازم برای شغل مورد نیاز بانک

داشتن شرایط بومی بودن در شهر مورد تقاضا به مدت 5 سال

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم (مخصوص داوطلبان مرد)

خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و ... در اولویت استخدامی این بانک قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک رفاه کارگران
شرایط اختصاصی استخدام در بانک پارسیان



شرایط مورد نیاز برای استخدام در شعبه های بانک پارسیان

دارا بودن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مورد تقاضا بانک پارسیان



در سال 1398، مدرک های مورد نیاز برای استخدام در بانک پارسیان شامل رشته های مدیریت در گرایش های مالی، صنعتی، امور بانکی، بازرگانی، کارآفرینی، رشته حسابداری در گرایش های مالی و حساب رسی و رشته علوم اقتصادی در گرایش های مختلف نظری، صنعتی، پول، بانکداری و بازرگانی بوده است.



شرایط مورد نیاز برای استخدام در بخش حقوقی بانک پارسیان تهران



دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و یا کارشناسی در رشته حقوق قضایی (مخصوص داوطلبان مرد)

حداقل معدل مورد تایید در تمام دانشگاه ها، 16 می باشد.

حداکثر سن مورد تایید برای خانم ها 25 سال تمام و برای آقایان 27 سال تمام است.



بیشتر بخوانید: استخدام بانک اقتصاد نوین







مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک پارسیان 1400
افرادی که در نتیجه آزمون استخدامی خودشان پیامی مبنی بر ارسال مدارک را مشاهده می کنند، می توانند برای ارسال مدارک خود در لینک مربوط به بارگذاری مدارک اقدام کنند.



بدیهی است که اگر فردی مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان را در سامانه بارگذاری مدارک آپلود نکرده باشد، ثبت نام وی بی اثر بوده و پرونده ثبت نامی وی به صورت مختومه اعلام خواهد شد. مدارک زیر مدارکی است که برای تکمیل مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان مورد نیاز است.



عکس از تمامی صفحات شناسنامه

عکس از پشت و روی کارت ملی

عکس از کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم قانونی (برای آقایان)

تصویر از آخرین مدرک تحصیلی و معدل آن

ارائه مدارک مربوط به بومی بودن که شامل اجاره نامه و یا سند محل سکونت که به نام داوطلب ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان ، پدر، مادر و یا خواهر و برادر وی باشد.

مدارک مربوط به ایثارگری (در صورت دارا بودن شرایط ایثارگری)

ارائه مدارک بیمه ای (مخصوص شاغلین نظام بانکی)

ارائه گواهی اشتغال به کار در سمت های سازمانی در طول دوران خدمت که تاریخ در آن درج شده باشد. (مخصوص شاغلین نظام بانکی)

بیشتر بخوانید: استخدام بانک سپه
زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام بانک پارسیان 1400
با توجه به اطلاعیه بانک پارسیان در سال 1398، مراحل برگزاری آزمون استخدامی و استخدام در بانک پارسیان در مراحل زیر خلاصه می شود.



مرحله آزمون کتبی بانک پارسیان



مرحله مصاحبه حضوری بانک پارسیان

مرحله معاینات و آزمایش های پزشکی با تایید مراجع

موفقیت در آموزش های قبل از خدمت در بانک پارسیان

موفقیت در دوره آزمایشی خدمت در بانک پارسیان



بنابراین، به طور کلی آزمون استخدامی بانک پارسیان در مرحله ابتدایی استخدام در این بانک قرار می گیرد و مراحل بعدی مربوط به انجام مصاحبه های حضوری و معاینات پزشکی است که در صورتی که افراد در مرحله اول یعنی آزمون کتبی نمره قبولی کسب کنند، می توانند در مراحل بعدی شرکت کنند.



مرحله آزمون کتبی بانک پارسیان



افرادی که علاقه مند به استخدام در بانک پارسیان می باشند، باید قبل از ثبت نام تمامی شرایط ثبت نام استخدام بانک پارسیان 1400 را مطالعه کنند و از طریق روش توضیح داده شده در مقاله، اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان کنند.



در دو سال گذشته، افراد می بایست سه روز قبل از برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان، یعنی در تاریخ 9 دی ماه سال 1398 به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نموده و در روز برگزاری این آزمون که 13 دی ماه سال 1398 بود، در محل برگزاری آزمون حضوری پیدا می کردند. در خرداد ماه سال 1399، نتایج اولیه این آزمون در سایت ثبت نامی این آزمون قرار داده شد.



پیش بینی می شود که برای سال 1400 نیز همین تاریخ های ذکر شده برای شرکت در آزمون کتبی مد نظر باشد. همچنین، پیش بینی می شود که زمان اعلام نتایج استخدام بانک پارسیان حدودا 5 ماه بعد از برگزاری این آزمون باشد و نتایج در سایت ثبت نامی آزمون منتشر شود.



مرحله مصاحبه حضوری و معاینات پزشکی بانک پارسیان



افرادی که در مرحله اول (دو برابر ظرفیت) نمره قبولی کسب کرده باشند، باید نسبت به ارائه مدارک در سایت ثبت نامی این آزمون اقدام کنند. سپس، مراحل بعدی این آزمون که شامل مصاحبه های حضوری و معاینات پزشکی است برای این افراد برگزار خواهد شد. بعد از انجام و برگزاری این مراحل در صورتی که افراد واجد شرایط شناخته شوند به مرحله مربوط به دوره آزمایشی خدمت در بانک پارسیان دعوت شده و می توانند شانس خود را برای استخدام دائمی در بانک پارسیان امتحان کنند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان را در اختیار متقاضیان قرار داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام استخدام هیوا می توانید از اخبار در اسرع وقت مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: استخدام بانک شهر



سوالات متداول


1- ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان از چه زمانی آغاز می شود ؟ 
زمان ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان توسط سایت این بانک اعلام و در متن مقاله قرار می گیرد.




2- سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان چیست ؟
ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان در سایت آموزش بانکداری ایران که لینک مستقیم آن در مقاله می باشد انجام می شود.




3- شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پارسیان چیست ؟
برای ثبت نام در آزمون بانک پارسیان، داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی موجود در متن مقاله باشند.

منبع : استخدام بانک پارسیان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QPnq
نظرتان را بنویسید