سریال انتخاب رشته مجازی سنجش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی سنجش، برای ورود به این سایت باید ابتدا نسبت به خرید و دریافت سریال انتخاب رشته مجازی سنجش اقدام نمایند. خرید سریال انتخاب رشته مجازی سنجش از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکانپذیر می باشد.

 

امروزه کنکور سراسری به یکی از سرنوشت سازترین آزمون ها تبدیل شده است. انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مراحل مهم این ماراتن نفسگیر به شمار می آید. سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده این ازمون، در این مرحله با طراحی سامانه انتخاب رشته مجازی به کمک داوطلبان حاضر در جلسه آزمون شتافته است.

این سامانه براساس اطلاعات آماری کنکور سراسری سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی داوطلب را براساس فاکتورهایی مانند سهمیه، رتبه در سهمیه و ... در سه بخش خوش بینانه، منطقی و بدبینانه ارائه می دهد. برای استفاده از این سامانه نیاز به خرید سریال انتخاب رشته مجازی سنجش می باشد که در این مقاله در خصوص نحوه خرید این سریال توضیحاتی ارائه شده و لینک مستقیم جهت دریافت شماره سریال انتخاب رشته مجازی قرار داده شده است.



سریال انتخاب رشته مجازی سنجش چیست
همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 و شروع انتخاب رشته دانشگاه های سراسری، سازمان سنجش نرم افزار انتخاب رشته مجازی خود را بر اساس آمار کنکور سال گذشته بروز رسانی کرده و در اختیار داوطلبان کنکور 1400 قرار می دهد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در یکی از دوره های (روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان) شده و قصد انتخاب رشته دارند، با استفاده از این سامانه می توانند از رشته محل هایی که احتمال قبولی در آن ها را به صورت خوشبینانه، منطقی و بدبینانه دارند، مطلع شوند.



برای ورود به سایت انتخاب رشته مجازی سنجش لازم است تا داوطلب پس از پرداخت هزینه خرید سریال انتخاب رشته مجازی، شماره سریال 12 رقمی خود را دریافت کرده و سپس وارد سایت مذکور شده و اطلاعات خواسته شده را وارد نماید. حال ممکن است این سوال پیش آید که سریال انتخاب رشته مجازی سنجش چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که شماره سریال انتخاب رشته یک کد 12 رقمی است که پس از پرداخت هزینه مربوط به انتخاب رشته مجازی سنجش قابل دریافت می باشد. این سریال در واقع نشان دهنده پرداخت هزینه در نظر گرفته شده برای استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی سنجش می باشد.



سال گذشته، سازمان سنجش مبلغ 100,000 ریال معادل 10 هزار تومان را برای خرید سریال انتخاب رشته مجازی در نظر گرفته بود. هنوز مبلغ مشخص شده برای سال 1400 مشخص نیست اما احتمالا این مبلغ مقداری بیشتر از سال گذشته می باشد.





به محض مشخص شدن، هزینه خرید سریال انتخاب رشته مجازی سنجش سال 1400، این مقاله بروز رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش





نحوه خرید شماره سریال انتخاب رشته مجازی سنجش
همانطور که گفته شد، سریال انتخاب رشته مجازی سنجش به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت می باشد. دریافت این شماره سریال پس از پرداخت هزینه در نظر گرفته شده، امکان پذیر می باشد. در ادامه نحوه دریافت سریال انتخاب رشته مجازی توضیح داده شده است.



مراحل دریافت سریال انتخاب رشته مجازی سنجش



ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
کلیک روی گزینه "سراسری" از منوی سمت راست
انتخاب لینک "سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی مربوط به رشته محل های با آزمون سال 1400"
کلیک روی عبارت "خرید سریال اعتباری جهت استفاده در سیستم راهنمای انتخاب رشته مجازی سراسری 1400"
 انتخاب گزینه "سریال اعتباری جهت استفاده در سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی مربوط به رشته محل های با آزمون سراسری سال 1400 " و کلیک روی " تایید و ادامه "
وارد کردن اطلاعات فردی انتخاب درگاه بانکی مورد نظر
وارد کردن اطلاعات کارت بانی عضو شتاب
دریافت سریال 12 رقمی انتخاب رشته مجازی سنجش




به محض فعال شدن لینک انتخاب رشته مجازی سنجش، لینک مستقیم جهت ورود به این سامانه و همچنین راهنمای تصویری نحوه دریافت سریال انتخاب رشته مجازی سنجش در این قسمت قرار داده می شود.



داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری هیوا به صورت رایگان و بدون محدودیت اقدام به انتخاب رشته مجازی نموده و از رشته محل هایی که در آن شانس قبولی دارند، مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری









مشاوره استفاه از انتخاب رشته مجازی سنجش
داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی از آن جهت حائز اهمیت است که داوطلب را در داشتن بهترین قبولی کمک می کند. در این زمینه نرم افزارهای انتخاب رشته مجازی با استفاده از آمار قبولی سال گذشته بهترین راهنما در این خصوص به شمار می رود.



نرم افزار انتخاب رشته مجازی سنجش، 250 رشته محل را که داوطلب در آن شانس قبولی دارد در سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینامه تقسیم بندی کرده، به طوری که در فرم انتخاب رشته مجازی داوطلب هر چه از بالا به پایین می آییم شانس قبولی وی بیشتر می شود.



به داوطلبان توصیه می شود در چینش انتخاب رشته خود به فاکتورهای مهمی مانند مسافت، شهریه دانشگاه، علاقه به رشته انتخابی، بازار کار و ... توجه نمایند تا پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود رضایت کامل را داشته باشند.



به ازای هر گروه آزمایشی یک شماره سریال و رمز عبور در اختیار داوطلب قرار می گیرد که فقط مخصوص استفاده برای انتخاب رشته های تحصیلی یک گروه آزمایشی است.





از محاسن انتخاب رشته مجازی سنجش می توان به نزدیک بودن آن به نتایج کنکور دانست.



در ادامه بخوانید: صفر تا صد انتخاب رشته کنکور سراسری









اگر پس از مطالعه این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص استفاده از سامانه انتخاب رشته سنجش داشتید، می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و سوالات خود را در زمینه مورد نظر کارشناسان این مجموعه جویا شوید. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کنکور سراسری مطلع گردید.




سوالات متداول


1- چگونه می توان سریال انتخاب رشته مجازی سنجش را دریافت کرد؟
این سریال از طریق سایت سنجش قابل دریافت می باشد البته لینک دریافت سریال انتخاب رشته مجازی سنجش در متن مقاله نیز قرار داده شده است.




2- برای دریافت سریال انتخاب رشته مجازی سنجش نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟
این سریال پس از پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی قابل دریافت می باشد که هزینه آن در متن مقاله گفته شده است.




3- سریال انتخاب رشته مجازی سنجش چند رقمی است؟
همانطور که در متن مقاله گفته شد، این سریال 12 رقمی می باشد.

منبع : سریال انتخاب رشته مجازی سنجش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PO7l
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر