استخدام بانک قوامین

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
استخدام بانک قوامین از طریق برگزاری آزمون های تخصصی و حضوری انجام می شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین را دارند، می بایست زمان ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400 به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 



بانک قوامین از آن دسته از بانک هایی است که به منظور تامین نیروهای انسانی خویش، اقدام به انتشار فراخوان استخدامی و جذب نیروهای متخصص و دارای شرایط می کند. افراد متقاضی استخدام بانک قوامین می بایست حتما زمان ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400 که از سوی سایت این بانک منتشر می شود، به سایت ثبت نامی بانک مراجعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام استخدام بانک قوامین، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 با توجه به این که استخدام بانک قوامین دارای شرایط خاصی می باشد و فقط واجدین شرایط در این ازمون اجازه شرکت دارند، در این مقاله قصد داریم، نکات مربوط به استخدام در این بانک برای سال 1400 را توضیح داده تا هیچ ابهامی برای علاقه مندان استخدام در این بانک وجود نداشته باشد.



زمان ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400
بانک قوامین به منظور تامین نیروهای انسانی خود در هر استان شهری، اقدام به انتشار فراخوان های آزمون استخدامی می کند. بنابراین، افراد علاقه مند به استخدام در این بانک، باید با مراجعه به سایت بانک قوامین به آدرس ghbi.ir در رابطه با ثبت نام بانک قوامین اطلاعات کسب کنند. در حال حاضر هنوز اطلاعیه ای برای ثبت نام استخدام در بانک قوامین در سال 1400 منتشر نشده است و به طور دقیق مشخص نیست که زمان ثبت نام استخدام بانک قوامین چه زمانی است.



آخرین دوره از فراخوان استخدامی بانک قوامین نیز مربوط به سال 1393، یعنی 7 سال گذشته بوده است. در این دوره از فراخوان افراد واجد شرایط استخدام در بانک قوامین در شهرهای یزد، زاهدان، ایران شهر و ... می توانستند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.



پیش بینی می شود که زمان ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400 نیز مانند سال های گذشته توسط اطلاعیه ای از سوی بانک قوامین به اطلاع رسانی شده و افراد متقاضی استخدام بانک، چند روزی برای ارسال مدارک و ثبت نام در این آزمون فرصت داشته باشند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام بانک انصار





نحوه ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400
داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین در سال 1400 را دارند، باید قبل از شروع فرآیند ثبت نام به سایت بانک قوامین به آدرس اینترنتی ghbi.ir مراجعه کنند و شرایط ثبت نام استخدام بانک قوامین در سال 1400 را مطالعه کنند. سپس، در صورتی که دارای شرایط استخدام در بانک قوامین می باشند، می توانند طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین کنند.



برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین ابتدا افراد متقاضی باید در زمان ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400 به سایت ثبت نامی این آزمون به آدرس اینترنتی ghbi.ir مراجعه کنند و نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز در این سامانه اقدام کنند. با توجه به اطلاعات سال های گذشته ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین تنها از طریق سایت این بانک انجام می شود.





بیشتر بخوانید: استخدام بانک رفاه کارگران
بعد از اینکه افراد ثبت نام خود را در سایت بانک قوامین انجام دادند و فرم استخدام را در سایت تکمیل کردند، می بایست هزینه شرکت در آزمون استخدامی بانک قوامین را به صورت حضوری از طریق یکی از شعب بانک ها پرداخت کنند و فیش واریزی را در روز برگزاری جلسه آزمون به همراه داشته باشند.



برای ورود مستقیم به سایت بانک قوامین کلیک کنید



البته پیش بینی می شود با توجه به زیر ساخت های مناسب دیگر نیازی به پرداخت هزینه ثبت نام به صورت حضوری نباشد و پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سایت بانک قوامین انجام شود. لازم به ذکر است که هزینه پرداختی برای ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود؛ لذا داوطلبان می بایست حتما قبل از پرداخت هزینه ثبت نام، از شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدامی مطلع باشند.



با توجه به توضیحات ذکر شده، می توان نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین را به صورت خلاصه به صورت زیر بیان کرد.



مراجعه به سایت بانک قوامین (سپه جدید) به آدرس اینترنتی ghbi.ir

ورود به لینک ثبت نامی آزمون استخدامی بانک قوامین و مطالعه تمامی شرایط ثبت نام در این آزمون

ورود به لینک ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین

تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این بانک

پرداخت هزینه شرکت در آزمون استخدامی بانک قوامین از طریق روش ذکر شده در اطلاعیه بانک

دریافت کد رهگیری ثبت نام در سامانه بانک قوامین و خروج از سامانه



بیشتر بخوانید: استخدام بانک اقتصاد نوین









شرایط ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400
همانطور که می دانید برای شرکت در هر آزمون استخدامی نیاز است که افراد دارای شرایط خاصی باشند. آزمون استخدامی بانک قوامین نیز دارای شرایط خاصی است که داوطلبان باید قبل از هر اقدامی از شرایط ثبت نام استخدام بانک قوامین در سال 1400 مطلع باشند. در حال حاضر هنوز اطلاعیه ای از سوی بانک برای شرایط ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400 منتشر نشده است؛ اما می توان پیش بینی کرد که مانند سال های گذشته، شرایط ثبت نام استخدام بانک قوامین موارد زیر باشند.



شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین



اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران و عمل به دستورات آن

اعتقاد به قانون اساسی کشور ایران و عمل به آن

اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد تایید ایران

نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر

نداشتن هرگونه اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و یا روان گردان ها

تندرستی کامل روحی و جسمی متناسب با شغل های بانک قوامین که باید به تایید پزشک معتمد بانک برسد.

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت کفالت (به غیر از معافیت پزشکی)

عدم اشتغال به تحصیل در آموزشگاه ها و یا مراکز آموزشی

نداشتن تعهد خدمت یا اشتغال در یکی از ارگان های دولتی و یا غیر دولتی وابسته به دولت

داشتن تابعیت ایرانی اصل

نداشتن ممنوعیت استخدام از سوی مراجع قضایی



شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین



بومی بودن در شهر مورد تقاضای بانک (حداقل 4 سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا)

حداکثر سن مورد تایید برای استخدام در بانک 30 سال تمام می باشد.

دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های حسابداری، بانکداری، رایانه، حقوق، ریاضی کاربردی، اقتصاد در گرایش های نظری و یا بازرگانی و رشته مدیریت در گرایش های بازرگانی، مالی، دولتی و صنعتی

دارا بودن حداقل معدل 14 در هر یک از مدارک مذکور



بیشتر بخوانید: استخدام بانک سینا







مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک قوامین 1400
در فراخوان سال های گذشته، نیازی به ارسال مدارک توسط فرد متقاضی در سایت ثبت نامی آزمون استخدامی بانک قوامین نبود؛ در عوض افراد باید مدارک مورد نیاز را به آدرسی که در اطلاعیه استخدام بانک قوامین ذکر می شد، ارسال می کردند. مهلت مشخصی برای ارسال این مدارک تعیین می شد.



پیش بینی می شود که مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قوامین در سال 1400 مانند سال های گذشته موارد زیر باشند؛ اما به طور دقیق مشخص نیست که مانند سال های گذشته ارسال مدارک از طریق پست انجام می شود یا نیازی به مراجعه به دفاتر پستی برای پست کردن تصویر مدارک زیر نیست و افراد می توانند این مدارک را در سایت بانک قوامین آپلود کنند.



تصویر تمامی صفحات شناسنامه و صفحه توضیحات شناسنامه داوطلب در صورت داشتن توضیحات

تصویر پشت و روی کارت ملی داوطلب

تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت کفالت (کارت معافیت پزشکی آقایان مورد قبول نمی باشد)

تصویر آخرین مدرک تحصیلی در رشته مورد تقاضا بانک قوامین که معدل کل دانشجو نیز در آن ذکر شده باشد.



بیشتر بخوانید: استخدام بانک ایران زمین
زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام بانک قوامین 1400
نحوه استخدام در بانک قوامین از طریق مراحل مختلفی انجام می شود که طبق اطلاعیه های استخدامی بانک قوامین تمامی این مراحل به طور دقیق مشخص می گردد. در سال 1393، استخدام در بانک قوامین از طریق برگزاری آزمون انجام شد و افرادی که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب کردند، توانستند با انجام مراحل مصاحبه های حضوری و گزینش، به استخدام بانک قوامین در بیایند.



بنابراین، نحوه برگزاری آزمون های استخدامی بانک قوامین به مراحل زیر تقسیم بندی می شود. لازم به ذکر است که زمان اعلام نتایج استخدام بانک قوامین 1400 نیز بستگی به زمان برگزاری هر یک از مراحل استخدام بانک قوامین در سال 1400 دارد.



مرحله اول استخدام در بانک قوامین 1400



مرحله اول استخدام در بانک قوامین در سال 1400، مربوط به برگزاری آزمون های حضوری است. در این مرحله افراد باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت بانک قوامین به آدرس ghbi.ir مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت و پرینت کنند. در این مرحله از آزمون افراد باید نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز برای استخدام در بانک قوامین اقدام کنند.



محل و روز برگزاری آزمون استخدامی بانک قوامین در کارت ورود به جلسه داوطلبان ذکر شده است؛ لذا داوطلبان می بایست در روز برگزاری آزمون با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی خود در آزمون استخدامی شرکت کنند.



زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک قوامین در سال 1393، 14 اسفند ماه بوده است. پیش بینی می شود که در صورت برگزاری آزمون استخدامی بانک قوامین در سال 1400، زمان برگزاری این آزمون اواخر سال باشد. با توجه به مشخص نبودن زمان برگزاری این آزمون، نمی توان زمان دقیقی را برای زمان اعلام نتایج استخدام بانک قوامین 1400 ذکر کرد.



مرحله دوم استخدام در بانک قوامین 1400



مرحله دوم و مراحل بعدی استخدام در بانک قوامین مربوط به آن دسته از افرادی که اسامی آن ها در لیست اعلام نتایج استخدام بانک قوامین 1400 ذکر شده باشد. در این مرحله افراد می بایست برای مصاحبه های حضوری و گزینش آماده شوند. معمولا برای احراز سلامتی روحی و جسمی داوطلبان نیز، افراد برای مراجعه به پزشک معتمد بانک در مراحل انتهایی استخدام هدایت می شوند.



در نهایت پس از انجام تمامی مراحل ذکر شده، نتایج نهایی استخدام در بانک قوامین منتشر می شود و افراد مورد تایید می توانند کار خود را در بانک قوامین شروع کنند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک قوامین را در اختیار متقاضیان قرار داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هییوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرام و یا اینستاگرام استخدامی هیوا می توانید از آخرین اخبار مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: استخدام بانک شهر



سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون استخدامی بانک قوامین از چه زمانی آغاز می شود ؟
زمان ثبت نام آزمون بانک قوامین توسط سایت این بانک اعلام و در متن مقاله قرار داده می شود.




2- سایت آزمون استخدامی بانک قوامین چیست ؟
نشانی سایت استخدامی بانک قوامین ghbi.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار دارد.




3- شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک قوامین چیست ؟
برای شرکت در آزمون استخدامی بانک قوامین، داوطلبان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی موجود در متن مقاله باشند.

منبع : استخدام بانک قوامین
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RQO0
نظرتان را بنویسید