ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup05

ما در این مقاله به ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ پرداخته ایم. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و منابع و شرایط آزمون استخدامی بورس با مشاور گروپ همراه باشید.

ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱

سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای که اخیرا منتشر کرده است برای علاقه مندان به کار در این حوزه از بین افراد متخصص و با استعداد در رشته های تحصیلی خاص که در جدول داخل متن آمده است نیروی انسانی جذب میکند. برای اطلاع از چگونگی ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ مقاله زیر را بخوانید.

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱

سازمان بورس و اوراق بهادار برای داوطلبان واجد شرایطی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی را دارند، زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ را در تیرماه اعلام کرده است. به محض انتشار اطلاعیه جدید در خصوصو زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار 1401 این مطلب به روز رسانی می شود.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار 1401

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار 1401 طبق روال زیر است.

ابتدا باید وارد آدرس semedco.ir شوید.

ابتدا باید شماره تلفن همراه خودتان را در کادر زیر وارد کنید و بعد عبارت امنیتی را بنویسید و بعد گزینه تایید را بزنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار 1401

اگر قبلا ثبت نام نکرده اید باید ابتدا گزینه ثبت نام را انتخاب کنید

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار

بعد در این صفحه همه اطلاعاتی که از شما میخواهد را با دقت وارد کنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار 1401

 

کد را مجددا وارد کرده و بعد گزینه ثبت نام را بزنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱

در این صفحه باید نام آزمونی که می خواهید ثبت نام کنید (آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار) را انتخاب کنید و اطلاعات را تکمیل نمایید.

مراحل پرداخت هزینه را انجام دهید و پیام ثبت نام شما با موفقیت ثبت شد را دریافت می کنید.

جهت در یافت فابل راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی می توانید روی لینک زیر بزنید و فایل pdf را دانلود کنید.

دانلود فایل راهنمای ثبت نام آزمون استخدام بورس و اوراق بهادار

شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار

برای شرکت و ثبت نام در آزمون بورس و اوراق بهادار افراد باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو می شود. در ادامه شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار را بیان کرده ایم.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون بورس و اوراق بهادار

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار 1401 - 1402 به شرح زیر است:

✔️ عدم اشتغال به تحصیل در زمان ثبت نام

✔️ دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان

✔️ آشنایی به زبان انگلیسی بر اساس معیارهای سازمان

✔️ تسلط بر رایانه و مهارتهای ICDL

✔️ افراد باید متولدین سال 1369 و بعد آن باشند.

شرایط تخصصی ثبت نام آزمون بورس و اوراق بهادار

علاوه بر شرایط عمومی داوطلبان باید دارای شرایط تخصصی ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به شرح زیر باشند:

تنها داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های حسابداری، مدیریت مالی، حقوق، فناوری اطلاعات، حسابداری، امنیت فناوری اطلاعات و منابع انسانی امکان ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس اوراق بهادار ۱۴۰۱ را دارند.

در صورت عدم تطابق مدرک تحصیلی با رشته مورد نظر در هر مرحله از فرآیند آزمون و استخدام حضور داوطلب کن‌لم‌یکن تلقی شده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

جزییات این رشتخ ها در جدول پایین قرار دارد.

متقاضیان حداکثر در دو گروه تحصیلی مجاز به ثبت نام هستند.
شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار

منابع ازمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱

منابع آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ هم دفترچه سوالات عمومی دارد و هم سوالات و دروس اختصاصی.

مفاد آزمون عممی که برای کلیه داوطلبان تمامی رشته ها در آزمون استخدامی شامل دروس جدول زیر است.

ردیفعنوان آزمونتعداد سوالات
1آشنایی با اصول بازار سرمایه10
2ریاضی مقدماتی10
3زبان انگلیسی10
4آشنایی با ICDL10

در آزمون استخدامی بورس و اوراق بهادار 1401 داوطلبان فقط در دروس خاصی که در بالا ذکر کردیم می توانند ثبت نام کنند. مفاد آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار 1401 - 1402 به شرح جدول زیر است:

ردیفگروه تحصیلیمنابع آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار
۱حسابداری-مدیریت مالیآشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه* آشنایی با تحلیل صورت‌های مالی، بازارها، ابزارها، و امور ما‌لی شرکتی* دانش در زمینه محاسبه سود، بازده، ریسک، نرخ سود و ارزش‌گذاری و تجزیه و تحلیل اوراق بهادار* تسلط بر قوانین و مقررات حوزه معاملات و آشنایی با سایر مقررات بازار سرمایه
۲حقوق (انواع گرایش‌ها)تسلط به قوانین و مقررات بازار سرمایه* تسلط به قانون تجارت* قانون مجازات اسلامی *قانون مدنی* آیین دادرسی کیفری و مدنی* دارای فن تحلیل و استدلال حقوقی قوی*عدم اشتغال به وکالت*مشاوره حقوقی، سردفتری و ... *در صورت داشتن پروانه وکالت، تودیع پروانه الزامی می‌باشد.
۳فناوری اطلاعات-کامپیوترتسلط به تحلیل و طراحی نرم‌افزار* تسلط به ASP.NET،Entity Framework،HTML، CSS،Javascript، JQuery *تسلط به بانک اطلاعاتی MS SQL Server *آشنایی کافی با زبان‌های برنامه‌نویسی *پایگاه داده و متدولوژی‌های رایج توسعه نرم‌افزار*آشنایی با معماری نرم‌افزار* آشنایی با زبان برنامه نویسی NetCore،* آشنایی با RESTfulAPI *آشنایی با فریم ورکAngular *آشنایی با برنامه‌نویسی با معماریMVC* آشنایی با مفاهیمUI*UX *آشنایی با اصول مستندسازی و اسناد پروژه‌های نرم‌افزاری و مدلسازی و بهبود فرآیند کسب و کار* تجربه کار با متدولوژی‌های اجایل از جمله اسکرام* دارای حداقل ۴سال سابقه کاری و یک سال سابقه برنامه‌نویسی در تیم
۴حسابداری-حسابرسیتسلط بر قوانین و مقررات بازار سرمایه* تسلط بر قانون تجارت* تسلط بر استانداردهای حسابداری و حسابرسی* تسلط بر قانون مالیات
۵امنیت فناوری اطلاعاتمدیریت و کنترل پروژه* آشنایی با اصول امنیت، سیستم عامل‌ها و زیرساخت‌های نرم‌افزار* آشنایی با زیرساخت کلید عمومی* آشنایی با مباحث رگولاتوری فین‌تک‌ها* روش‌های تامین مالی فین‌تک‌ها* قراردادهای هوشمند* DLT،RegTech و ...
۶منابع انسانیآشنایی با قوانین کار و مقررات اداری و استخدامی کشور* آشنایی با شیوه و روش‌های جذب و استخدام و کارمندیابی* آشنایی با شیوه‌ها و روش‌های تجزیه و تحلیل شغل و مسیر شغلی*آشنایی با شیوه‌ها و روش‌های ارزیابی عملکرد فرد و سازمان* مهارت مکاتبات اداری و گزارش‌نویسی

🔴تعداد سوالات آزمون‌ تخصصی 50 سوال می‌باشد.

🔴تعداد سوالات آزمون شخصیت شناسی 187 سوال می‌باشد.

🔴 مجموع زمان پاسخگویی به سوالات عمومی، تخصصی و هم‌چنین آزمون شخصیت‌شناسی 180 دقیقه می‌باشد.

مراحل آزمون استخدام بورس و اوراق بهادار 1401

افرادی که در ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱ شرکت می کنند یک سری مراحل را باید طی کنند تا منجر به قبولی در ازمون شود. مراحل آزمون استخدام بورس و اوراق بهادار 1401 به شرح زیر است:

✅شرکت و قبولی در آزمون الکترونیکی ( در شهر تهران برگزار می شود)

✅شرکت در تست شخصیت‌شناسی

✅انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی

سامانه ثبت نام آزمون استخدام بورس و اوراق بهادار ۱۴۰۱

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی بورس 1401 را دارند باید به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند. به این منظور باید وارد سامانه شوند و مراحلی را که در بالا توضیح دادیم را باید طی کند.

سامانه ثبت نام آزمون استخدام بورس و اوراق و بهادار ۱۴۰۱ به نشانی semedco.ir می باشد. باید وارد این سامانه شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون بورس و اوراق بهادار روی لینک زیر بزنید

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدام بورس و اوراق بهادار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون استخدامی به نشانی testcenter.semedco.ir مراجعه نمایید همچنین می‌توانید با مرکز  ارتباط بازار سرمایه نیز تماس حاصل نمایید.

داوطلبان گرامی اگر در خصوص ثبت نام آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار 1401 - 1402 سوال داشتید و یا به مشکل برخورد کردید می توانید سوالتان را از کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 بپرسید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LQx4
نظرتان را بنویسید