راهنمای استخدام در مدارس

راهنمای استخدام در مدارس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ورود به شغل معلمی از دو طریق امکان پذیر است ، یا باید با شرکت در آزمون سراسری ، در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوید و پس از چند سال تحصیل ، به عنوان معلم فارغ التحصیل شده و جذب کار شوید و یا اینکه در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تحصیل بپردازید و با شرکت در این آزمون و همچنین طی کردن دوره مهارت آموزی ، در نهایت به عنوان معلم وارد کار شوید. اما مدارس غیرانتقاعی معلمان و کارمندان خود را خارج از سیستم استخدامی آموزش و پرورش جذب می نمایند و کسانی که نمی توانند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند و یا در ازمون استخدامی شرکت نمایند ، ورود به مدارس غیرانتفاعی و تدریس در این مدارس ، گزنیه مناسبی برای آنهاست. در ادامه شما را با شرایط معلم شدن در مدارس غیرانتفاعی آشنا خواهیم ساخت.
شما عزیزان میتوانید برای دریافت آخرین اخبار مربوط به استخدام معلمان در مدارس غیرانتفاعی با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط معلم شدن در مدارس غیرانتفاعی
استخدام شدن به صورت رسمی در وزارت آموزش و پرورش و بهره مندی از حقوق و مزایای معلمی ، خواسته بسیاری از علاقه مندان به تدریس کردن و شغل معلمی است اما علاوه بر اینکه ظرفیت های اعلامی آموزش و پرورش پاسخگوی تعداد زیاد متقاضیان نیست ، شرایط پذیرش نیز نسبتا سخت شده است و متقاضیان باید ضمن داشتن شرایط سنی و معدل ، در آزمون های استخدامی و مصاحبه ، صلاحیت لازم را به دست آورند.
همین شرایط سخت باعث شده است که عده زیادی از علاقه مندان به شغل معلمی ، به فکر تدریس کردن در مدارس غیرانتفاعی باشند ، این مدارس با اینکه یکی از مدارس تحت نظر وزارت آموزش و پرورش هستند اما شرایط متفاوت و تقریبا آسان تری برای جذب معلم دارند.
مرتبط بخوانید : نحوه تدریس در برنامه شاد

مدارس عادی دولتی ، هزینه های مالی و مخارج مدرسه را از آموزش و پرورش دریافت می کنند اما در مدارس غیرانتفاعی ، هزینه تحصیل از خود دانش آموزان در ازای شهریه ای که دریافت می شود ، تامین می شود. کتاب های درسی هر دو مدرسه مشترک است اما در مدرسه غیرانتقاعی ، ساعت آموزشی و کلاس های فوق العاده بیشتری برگزار می شود.
راهنمای استخدام در مدارس غیرانتفاعی
معلمان مدارس غیرانتفاعی ممکن است از معلمان استخدام رسمی آموزش و پرورش باشند که برای بیشتر کردن حقوق خود ، در این مدارس نیز مشغولند و یا معلمان بازنشسته ای که برای ادامه کار خود ، وارد مدارس غیر انتفاعی می شوند. اما بیشتر معلمان این مدارس را کسانی تشکیل می دهند که به عنوان معلم حق التدریس و نیروی آزاد استخدام شده اند.
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه مدارس غیر انتفاعی 1402 🟢 هزینه تحصیل در تمام پایه ها
در این رابطه بخوانید :شرایط جدید معلم شدن

عموم افرادی که در مدارس غیر انتقاعی استخدام می شوند ، معمولا به صورت مستقیم به مدرسه مراجعه می کنند و فرم استخدام معلم را تکمیل می نمایند. مدیر مدرسه پس از بررسی شرایط افراد درخواست کننده ، کسانی را که واجد شرایط لازم باشند استخدام می نمایند. از جمله شرایطی که برای استخدام شدن در مدرسه غیرانتفاعی مد نظر است ، مواردی همچون داشتن سابقه کار که مزیت محسوب می شود ، مدرک تحصیلی مرتبط ، توانایی تدریس ، سابقه کار به صورت تدریس خصوصی ، روابط عمومی و انسانی و …
پس شما برای استخدام شدن در مدرسه غیرانتفاعی ، باید شخصا به صورت حضوری به مدارس مراجعه کنید و مدارک لازم را ارائه دهید. اگر مدرسه ظرفیت استخدامی داشت و رشته تحصیلی شما نیز مورد نیاز مدرسه بود ، حتما استخدام خواهید شد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8mGj
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر