استخدام قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
قوه قضاییه هر سال و در بازه های زمانی متفاوتی اقدام به جذب نیرو های متخصص در جهت تکمیل کادر اجرایی ارگان ها و سازمان های ذیربط خود می کند . در حال حاضر ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 که تا 31 فروردین 99 بوده ، آخرین فراخوان جذب نیروی قوه قضاییه می باشد .

مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه بنا به نیاز ارگان ها و دستگاه های ذیربط ، در بازه های زمانی متفاوت اقدام به جذب نیرو می کنند . رشته ها ، منصاب و شرایط هر دوره از جذب نیروی قوه قضاییه می تواند متفاوت باشد . داوطلبان علاقه مند به فعالیت در ارگان های مرتبط با قوه قضاییه که واجد شرایط پذیرش هستند می توانند در فراخوان های اعلام شده شرکت کنند .

در حال حاضر این ارگان اقدام به جذب دادیار انتظامی از میان وکلا و کارشناسان این مرکز کرده است . داوطلبانی که به عنوان وکلا و یا کارشناسان رسمی قوه قضاییه در حال فعالیت هستند می توانند با شرکت در این فراخوان و پذیرش بعنوان دادیار انتظامی در دادسراهای کشور مشغول شوند . در ادامه این مقاله زمان و نحوه ثبت نام فراخوان های استخدامی قوه قضاییه از جمله فراخوان دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 را ارائه داده ایم .


زمان ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99
طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خصوص فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 ، ثبت نام دومین دوره جذب دادیار از 25 فروردین ماه آغاز شده و تا 31 فروردین ماه ادامه خواهد داشت . داوطلبان متقاضی شرکت در فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 باید حتما در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .





داوطلبان تا پایان فروردین برای ثبت نام در فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 مهلت دارند .



خاطر نشان می شود در صورت تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

داوطلبانی که علاقه مند به ورود به این حیطه هستند اما در حال حاضر بعنوان وکیل فعالیت نمی کنند می توانند نخست برای شرکت در آزمون وکالت اقدام کنند .


نحوه ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99
نحوه ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 :

ثبت نام این دوره از فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 ، بصورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه به آدرس judiciarybar.ir انجام می شود .



شرایط ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99
طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 ، پذیرش این منصب صرفا از میان وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه انجام می شود . شرایط شرکت وکلا و کارشناسان رسمی ، درفراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 به تفکیک عبارتند از :

1 ) شرایط وکلا برای ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 :

 وکیل پایه 1 دادگستری

 حداقل 6 سال سابقه کاری

 بدون سابقه تخلف انتظامی



2 ) شرایط کارشناسان رسمی برای ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 :

 حداقل 6 سال سابقه کاری

 بدون سابقه تخلف انتظامی



علاوه بر این شرایط طبق این فراخوان ، برخی از استان های کشور صرفا برای " دادیار انتظامی وکیل " و برخی برای هر دو منصب " دادیار انتظامی وکیل و کارشناس رسمی " جذب نیرو دارند . 

پذیرش استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، خراسان جنوبی ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ،کرمان ، کرمانشاه ، گلستان ، گیلان ، قم ، مازندران و هرمزگان صرفا برای منصب دادیار انتظامی وکیل می باشد . اما در سایر استان ها پذیرش  برای هر دو منصب ( وکلا و کارشناسان ) انجام می شود .

داوطلبانی که علاقه مند به فعالیت در مناصب قوه قضاییه هستند می توانند در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ثبت نام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه
داوطلبان ثبت نام فراخوان جذب دادیار انتظامی قوه قضاییه 99 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برای انجام ثبت نام ، رفع ابهامات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار نمایند . برای اطلاع از اخبار آزمون های استخدامی قوه قضاییه عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا باشید .

سوالات متداول

1- ثبت نام فراخوان استخدامی قوه قضاییه چه زمانی انجام می شود ؟
معمولا فراخوان های استخدامی قوه قضاییه در بازه زمانی متفاوت برگزار می شود که به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- ثبت نام فراخوان های استخدامی قوه قضاییه از چه طریقی انجام می شود ؟
معمولا ثبت نام فراخوان های استخدامی قوه قضاییه ، بصورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود .

3- فراخوان های ثبت نام استخدامی قوه قضاییه از چه طریقی منتشر می شود ؟
معمولا فراخوان ها از طریق مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه منتشر شده و بلافاصله در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : استخدام قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q46y
نظرتان را بنویسید