شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 - 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پذیرفته شدگان دندانپزشکی دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد به دانشگاه محل قبولی می باشند . این شهریه از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده که هر ساله 10 الی 15 درصد به میزان شهریه متغیر این دانشگاه افزوده می شود .


رشته دندانپزشکی ​از پرمتقاضی ترین رشته های کنکور سراسری تجربی است که هر ساله داوطلبان زیادی به قصد تحصیل در این رشته شانس خود را هم در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و هم در انتخاب رشته دانشگاه ازاد امتحان می کنند .

متقاضیان این گروه آزمایشی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند و بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای آن ها تعریف شده است می توانند در انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 شرکت کنند اما عامل موثر در این تصمیم گیری اطلاع از میزان شهریه دندانپزشکی دانشگاه ازاد  98 - 99 می باشد .

به عبارت دیگر داوطلبان می بایست در کنار عواملی چون علاقه ، مسیر و کیفیت دانشگاه ، فاکتور هزینه را نیز مورد توجه قرار داده و بر اساس آن در انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 شرکت نماید . از این رو در این مقاله سعی کرده ایم شهریه دندانپزشکی دانشگاه ازاد 98 - 99 را با توجه به شهریه سال گذشته محاسبه کنیم و داوطلبان را از میزان تقریبی شهریه دندانپزشکی دانشگاه ازاد 98 – 99 مطلع کنیم .


جدول شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 - 99
شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 - 99 از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است . شهریه ثابت برای هر ورودی دانشگاه آزاد تا اتمام تحصیل در کلیه ترم ها یکسان بوده و تغییر نمی کند اما شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای اخذ شده در هر ترم تعیین شده و مشمول افزایش شهریه سالانه نیز خواهد بود . 



 در ادامه جدول شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد  98 - 99 را برای شما قرار داده ایم .



شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 - 99 ( ريال ) 
رشته تحصیلی    تعداد واحد    شهریه ثابت     شهریه متغیر به ازای هر یک واحد درسی    شهریه ثابت و متغیر
دندانپزشکی    18 واحد نظری و عملی     74,247,975    1,157,555    95,083,984


در نظر داشته باشید شهریه رشته دندانپزشکی در واحد های ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد برابر با پردیس های خودگردان می باشد . 

 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با بررسی کارنامه اولیه کنکور سراسری شما و تجارب خود می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شمارا در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 یاری نمایند .

​همچنین داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از تمامی رویداد های دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت دسته اول عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .


سوالات متداول

1-  شهریه هر ترم دندانپزشکی دانشگاه آزاد به چه صورتی محاسبه می شود ؟    
شهریه هر ترم معادل است با حاصل جمع شهریه ثابت و شهریه متغیر واحد های انتخابی که در متن مقاله کاملا توضیح داده شده است .    



2- میزان افزایش شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد در سال 99 چقدر است ؟    
احتمالا به میزان شهریه این دانشگاه هر سال حداقل 10 و حداکثر 15 درصد افزوده خواهد شد که در صورت اعلام جدول شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد سال 99 در این مقاله به روز رسانی خواهد شد .  



3- آیا شهریه متغیر دندانپزشکی دانشگاه ازاد برای ورودی های جدید تا اخر دوره تحصیل بدون تغییر است ؟    
خیر . بنا بر صلاح دید مسئولان ، شهریه متغیر دندانپزشکی دانشگاه آزاد در هر سال دستخوش تغییراتی می شود که در متن مقاله جزئیات احتمالی شهریه ثابت و متغیر دندانپزشکی دانشگاه آزاد ارائه شده است .    

منبع : شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 - 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wNmM
نظرتان را بنویسید