افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

در این مقاله به بررسی میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ پرداخته ایم. در صورتی که شما هم از دانشجویان جدید الورود پیام نور هستید یا در حال حاضر در این دانشگاه تحصیل می کنید، اطلاعات این مقاله می تواند برایتان مفید باشد.

دانشگاه های شهریه پرداز با هر سطح علمی و خدماتی که باشند، هر سال با توجه به نرخ تورم در کشور، افزایش شهریه خواهند داشت. دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های شهریه پردازی می باشد که از این قاعده مستثنی نیست.

میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور

در این بخش اطلاعاتی را در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، در سال 1401 - 1402، در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

با توجه به اعلام مراجع ذیربط دانشگاه پیام نور، میزان افزایش شهریه پیام نور در سال 1401، 15 درصد بوده است. این افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، هم بر روی شهریه ثابت و هم بر روس شهریه متغیر، اعمال خواهد شد.

هم اکنون این افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، بر روی سیستم گلستان اعمال گردیده است.

لازم به ذکر است که سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، بستری برای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور می باشد و دانشجویان این دانشگاه از طریق این سامانه باید اقدام به پرداخت شهریه پیام نور کنند.

همچنین اطلاعیه های مربوط به افزایش شهریه دانشگاه پیام نور یا آخرین مهلت پرداخت شهریه متغیر پیام نور، از طریق سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، اجرایی می شود.

در دوران اوج گیری پاندمی کرونا، رئییس دانشگاه پیام نور اعلام کرد که برای دانشجویان جدید الورود با نیمی از شهریه ثابت دانشگاه پیام نور، ثبت نام انجام خواهد شد. این شیوه اخذ شهریه دانشگاه پیام نور در کرونا، پیش از این، اجرا نمی شد و دانشجویان موظف به تسویه کامل شهریه در ابتدای ثبت نام خود بودند.

شماره تماس 90990716613، پاسخ گوی تمامی سوالات شما در زمینه افزایش شهریه پیام نور، افزایش شهریه پیام نور ارشد، و ... خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: ورود به سایت گلستان پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور

دانشگاه های پیام نور از جمله دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که داوطلبان موظف به پرداخت شهریه تعیین شده برای هر نیمسال تحصیلی می باشند. شهریه دانشگاه پیام نور شامل شهریه ثابت و متغیر می باشد که با توجه به تعداد واحد های درسی، دروس تئوری و عملی و ... متفاوت است.

شهریه این دانشگاه، هر سال با درصدی افزایش همراه خواهد بود. افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در هر سال بسته به شرایط موجود، از 15 تا 25 درصد متغیر خواهد بود.

شهریه دانشگاه پیام نور، دارای کمترین شهریه در میان دانشگاه های شهریه پرداز است. و اگر شهریه پیام نور را در مقاطع مختلف مانند ارشد یا کارشناسی، با شهریه سایر دانشگاه ها مقایسه کنیم، نیز این موضوع مشهود خواهد بود.

مثلا در مقایسه شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور در مقطع ارشد، خواهید دید که میزان شهریه دانشگاه آزاد بیشتر است. البته ناگفته نماند که سطح علمی دانشگاه آزاد نیز از دانشگاه پیام نور بیشتر است.

بیشتر بخوانید: راهنما و شرایط دریافت وام دانشجویان شهریه پرداز

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7jLO
نظرتان را بنویسید