ابلاغ بخشنامه تعیین شهریه مدارس غیرانتفاعی

ابلاغ بخشنامه تعیین شهریه مدارس غیرانتفاعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدیرکل مدارس غیردولتی از ابلاغ بخشنامه آغاز فرآيند تعيين شهريه سال تحصيلي آينده مدارس غیردولتی به استان‌ها خبر داد .

سعید صالح مدیرکل مدارس غیردولتی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بالندگی نیروی انسانی و آغاز فرایند تعیین شهریه مدارس غیردولتی بخشنامه‌ای روز گذشته به استان‌ها ارسال شده است، بیان کرد: این بخشنامه مبنی براین موضوع است که مدارس باید چند دسته اطلاعات را در سامانه مستقر در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری کنند.

او افزود: مشخصات فضای فیزیکی شامل مجوز نوسازی، فضای عرصه و هزینه اجاره بها یکی از موارد دارای اهمیت این بخشنامه است.

صالح همچنین مشخصات پرسنل و نیروی انسانی که مشغول به کار هستند و ثبت‌نام آنان در دوره آموزشی بدو و ضمن خدمت در سامانه مشارکت‌ها قرار گرفته است، از دیگر ویژگی‌های این بخشنامه دانست.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پرسنلی که می‌خواهند کارت شناسایی داشته باشد می‌توانند تا پایان آذر اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

او به برخی از نکات این بخشنامه اشاره و اظهار کرد: این بخشنامه در راستای اجرای بسته تحولی بالندگی نیروی انسانی و با توجه به مصوبه هفتاد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی برای فراهم کردن تمهیدات لازم جهت تعیین و ابلاغ شهریه سال تحصیلی 1401-1400 و بهره‌مندی مؤسسان و کارکنان مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی از طرح‌های شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی از جمله طرح «آموزش ضمن خدمت»، «کارت شناسایی» و «مدرسه الکترونیک» در سامانه مشارکت‌ها است .

منبع : ابلاغ بخشنامه تعیین شهریه مدارس غیرانتفاعی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kEGr
نظرتان را بنویسید