دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد 99

دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد 99
دریافت دفترچه راهنما به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه دانشگاه آزاد منتشر می شود. کلیه داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه مذکور به سامانه azmoon.org مراجعه نموده و دفترچه مورد نظر خود را دانلود نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند، لینک مربوط به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته تنها در زمان تعیین شده قابل دریافت می باشد و به همین دلیل در زمانی غیر از آن امکان دریافت دفترچه وجود ندارد . برای دریافت دفترچه ثبت نام و همچنین انتخاب رشته، نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست.
لینک مربوط به دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد 99 در دو ترم مهر و بهمن متفاوت می باشد. زیرا برخی از رشته انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در ترم بهمن پذیرش نخواهند داشت به همین دلیل در هر ترم ممکن است شاهد تغییراتی در روند کاهشی و همچنین افزایش رشته های مورد نظر داشته باشیم. علاوه بر انتشار دفترچه انتخاب رشته در هر یک از ترم های تحصیلی و علاوه بر آن، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، فراخوان هایی است که هر یک از دانشگاه ها برای تکمیل ظرفیت و ثبت نام ارائه می نمایند.
داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که سامانه azmoon.iau.ac.ir – سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی و کارشناسی متفاوت می باشد. به همین دلیل برای انجام ثبت نام نیازی به مراجعه به سایت دانشگاه آزاد نخواهد بود. در زیر به برخی از مفاد موجود در دفترچه کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اشاره خواهیم نمود.
لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99
متقاضیان ادامه تحصیل در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی لازم است دفترچه مقطع مورد نظرخود را از سایت دانشگاه آزاد دریافت نمایند . لذا برای سهولت دسترسی داوطلبان لینک دانلود دفترچه مقاطع مختلف رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99 را در ادامه ارائه داده ایم :

* داوطلبان با مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام جدید ، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های این مقطع شرکت نمایند .


سوالات متداول
1- دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد با دفترچه انتخاب رشته آن، تفاوت دارد؟
خیر، برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد، تنها یک دفترچه برای هر یک از دوره های پیوسته و ناپیوسته مقاطع کاردانی و کارشناسی، منتشر می شود که همزمان مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته است.
2- چه زمانی دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر می گردد؟
دفترچه مربوط به نیمسال تحصیلی اول برخلاف سال گذشته، هنوز منتشر نشده است و زمان انتشار آن مشخص نیست. اما دفترچه مربوط به نیمسال تحصیلی دوم، معمولا در اواخر آبان ماه منتشر می شود.

Source: دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/737429
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lwLV
نظرتان را بنویسید