تفاوت MDF/HDF با WPC

تفاوت MDF/HDF با WPC
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
nasim enferadi

آیا تا به حال از MDF/HDF برای کاردستی مبلمان خود استفاده کرده اید و آیا از بین رفته است و امید و زیبایی فضای شخصی شما را از بین برده است؟ یا می خواهید ام دی اف/HDF را برای ساخت خانه خود تهیه کنید؟ قبل از خواندن این وبلاگ این کار را انجام ندهید. این وبلاگ همه چیز در مورد چالشی است که هنگام استفاده از HDF/MDF با آن روبرو هستید.

 

 

 

1. میزان جذب آب

 

اگر MDF/HDF را در آب فرو کنید، پس از چند دقیقه متوجه خواهید شد که شروع به متورم شدن و انبساط می کند. هر برنامه کاربردی که شامل مناطق مرطوب باشد برای نصب MDF/HDF در نظر گرفته نشده است.

 

 

2. حملات موریانه

 

از آنجایی که HDF/MDF با فشرده سازی تراشه های چوب در ماشین های قالب گیری فشرده ساخته می شود و نه از طریق فرآیند اکستروژن. بنابراین، در هر برنامه‌ای که فکر می‌کنید امکان حمله موریانه وجود دارد (خب، به سختی مکانی در هند وجود دارد که در آن هیچ حمله موریانه‌ای وجود نداشته باشد) پس MDF/HDF اصلاً محصول خوبی برای استفاده نیست.

 

 

3. گواهینامه ها

 

HDF/MDF با استفاده از مواد شیمیایی مضر ساخته شده است، از این رو برای سلامتی ما خطرناک است. از طرف دیگر، WPC/MPC هیچ گونه مواد شیمیایی مضر در طول ساخت آن استفاده نمی کند. و برای اضافه کردن به آن، WPC/MPC یک محصول دارای گواهینامه IGBC و GRIHA است.

 

 

4. لمینیت

 

مشکل بزرگ دیگر این است که HDF/MDF رنگ قهوه ای دارد. علاوه بر این، HDF/MDF باید اجباری لمینت شود. در مورد WPC، لمینیت اجباری نیست.

 

 

5. هزینه

 

هزینه نکته ای است که همه ما قبل از خرید محصول منتظر آن هستیم. اما توجه به این نکته مهم است که هنگام محاسبه هزینه ام دی اف / اچ دی اف باید هزینه ام دی اف / اچ دی اف (یعنی محصول)، لمینیت، چسب، هزینه کار را در نظر بگیریم و سپس آن را با WPC مقایسه کنیم. همچنین، اگر مزایای مختلف بردهای WPC را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که WPC محصولی است که باید به دنبال آن بروید.

 

6. برنامه های خارجی/داخلی

 

اگر از MDF/HDF برای ساخت مبلمان اداری خود استفاده می کنید خوب است. با این حال، اگر از همان محصول برای کاربرد در آشپزخانه، کمد لباس، روشویی حمام، کاربرد بیرونی و داخلی و غیره استفاده می کنید، ام دی اف/HDF انتخاب خوبی نیست. همانطور که همه ما در پشت ذهن خود می دانیم که از محصولی استفاده می کنیم که به راحتی آسیب می بیند.

خرید ورق نئوپان ملامینه و خرید ورق پلی گلاس

معایب کابینت های گلاس را از سایت چوب احمدی بخوانید.

 

برچسب ها
لینک مرجع https://desk.zoho.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wXWR
نظرتان را بنویسید