آیا کابینت آشپزخانه ارزان قیمت به طور خودکار بی کیفیت است؟

آیا کابینت آشپزخانه ارزان قیمت به طور خودکار بی کیفیت است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
nasim enferadi

آیا کابینت آشپزخانه ارزان، یا کابینت آشپزخانه مقرون به صرفه تر، به طور خودکار کیفیت بدی دارند؟ امروز قصد داریم به این موضوع بپردازیم و ارزیابی کنیم که چه چیزی یک کابینت را نامطلوب می کند و چه چیزی آنها را به خرید خوبی تبدیل می کند. اگر می توانید ویژگی های مورد نظر خود را در یک کابینت آشپزخانه ارزان پیدا کنید، به هر حال از آن بهره ببرید و در هزینه خود صرفه جویی کنید!

کابینت آشپزخانه ارزان قیمت چیست؟

عامل اصلی در تعیین اینکه آیا یک کابینت دارای کیفیتی است که شما به دنبال آن هستید، موادی است که از آن ساخته شده است، یا جعبه کابینت، درب کابینت یا هر دو. چوب جامد معمولاً بهترین راه برای کابینت است، اما می تواند بسیار گران باشد. ممکن است بپرسید گزینه های دیگری برای مواد کابینت چیست؟ در اینجا ما می رویم!

ساخت کابینت ام دی اف:

کابینت mdf، کابینت آشپزخانه ارزان ام دی اف یک انتخاب محبوب برای ساخت کابینت مقرون به صرفه است. ام دی اف چیست؟ به گفته باب ویلا، «MDF به‌عنوان خاک اره و براده‌ها شروع می‌شود—همه تکه‌ها و تکه‌های چوبی که به عنوان محصول جانبی آسیاب صنعتی ایجاد می‌شوند. پس از خشک شدن، آن الیاف چوب با رزین و موم مخلوط شده و به شکل پانل ها در می آیند. تحت گرمای زیاد و فشار شدید، آن پانل ها فشرده شده و سفت می شوند و پوسته ای سخت دارند. در مرحله نهایی ساخت، ماشین‌های غول‌پیکر پانل‌ها را سنباده می‌زنند و قبل از برش به ابعاد ثابت، ظاهری صاف ابریشمی به آن‌ها می‌دهند. MDF به چند دلیل محبوب است:

اول از همه، این یک انتخاب اقتصادی است. به همین دلیل است که ما در مورد آن صحبت می کنیم!

ام دی اف یک ماده بازیافتی است. اگر نگران نجات درختان هستید، انتخاب بهتری نسبت به چوب جامد است.

ام دی اف به راحتی رنگ می شود. رنگ ها را به راحتی و یکنواخت می گیرد.

ام دی اف گره هایی ندارد که سطح یک قطعه را لکه دار کند یا اتصال قطعات را سخت کند.

ام دی اف با مواد شیمیایی ساخته می شود که آن را برای آفاتی مانند موریانه سمی می کند.

ام دی اف در اثر گرما و رطوبت مانند چوب جامد منبسط و منقبض نمی شود.

معایب کابینت های ام دی اف چیست؟

ام دی اف معمولا تعمیر و نگهداری بالایی دارد - تعمیر تراشه یا ترک بسیار سخت تر از چوب جامد یا مواد دیگر است.

مواد شیمیایی به کار رفته در ساخت ام دی اف مانند فرمالدئید باعث می شود که این ماده نسبت به سایر مواد برای کودکان کمتر مناسب باشد.

هنگامی که ام دی اف در معرض آب قرار می گیرد، متورم می شود

بست ها را به راحتی نگه نمی دارد.

هیچ دانه ای روی ام دی اف وجود ندارد که برخی آن را ترجیح می دهند.

کابینت ام دی اف همانطور که گفته شد گزینه ای بسیار مقرون به صرفه است. اگر کابینت های مقرون به صرفه ای از ام دی اف پیدا کردید، کیفیت آن را نامطلوب فرض نکنید. مانند هر تصمیم دیگری، این تصمیم شخصی است، بنابراین سنجش مزایا و معایب هر ماده بهترین راه برای به دست آوردن محصول ایده شما است.

ساخت کابینت تخته خرده چوب:

احتمال وجود دارد که تخته خرده چوب کابینت های ارزان قیمتی را ایجاد کند. تخته خرده چوب یک فرآورده چوبی مهندسی شده است که از تراشه های چوب، براده های کارخانه چوب بری یا حتی خاک اره و یک رزین مصنوعی یا دیگر چسب مناسب ساخته می شود که فشرده و اکسترود می شود. مزایای کابینت های تخته خرده چوب چیست؟ واقعا فقط دوتا هستن 1. با تغییر دما تاب نمی‌خورند. 2. در کابینت آشپزخانه ارزان قیمت نهایی هستند. آنها نسبت به سایر مواد هزینه کمتری دارند. نقطه ضعف اصلی این است که بسیار مستعد آسیب آب است. هنگامی که در معرض آب قرار می‌گیرد، به سرعت متورم می‌شود، مثلاً اگر چیزی روی زمینتان بریزد و با کف کابینت‌هایتان تماس پیدا کند. کابینت‌های تخته خرده‌ای کابینت آشپزخانه ارزان

ساخت کابینت تخته سه لا:

به طور کلی تصور می شود که تخته سه لا در هنگام ساخت کابینت محصول بهتری باشد. تخته سه لا از سه یا چند لایه نازک چوب ساخته شده است که با یک چسب به هم چسبیده اند. هر لایه چوب، یا لایه، معمولاً با دانه های آن در زوایای قائم به لایه مجاور جهت کاهش انقباض و بهبود استحکام قطعه تمام شده است. این محصول قوی تر از ام دی اف و تخته خرده چوب است. تخته سه لا طول عمر بالایی دارد زیرا پیچ ها و سایر بست های مکانیکی را با کارایی بیشتری نگه می دارد. تخته سه لا همچنین وزن کمتری نسبت به دو مورد دیگر که ذکر کردیم، دارد، که می تواند هنگام آویزان کردن کابینت ها قابل توجه باشد. علاوه بر این، تخته سه لا اتصالات چسب را بهتر از تخته خرده چوب و ام دی اف نگه می دارد و در برابر فرورفتگی و خط و خش مقاوم تر است. کابینت تخته سه لا کابینت آشپزخانه ارزان

از بین سه متریال، تخته سه لا بهترین گزینه برای کابینت آشپزخانه ارزان است. در حالی که شما هنوز هم می توانید کابینت های ام دی اف یا تخته خرده چوب خوب تهیه کنید، ما می گوییم به دنبال تخته سه لا باشید. کم‌هزینه‌ترین کابینت‌های ما جعبه‌های تخته سه لا با درهای چوبی جامد هستند. آنها ساخت و ساز با کیفیت برای قیمت ارزان هستند. همه اینها نشان می دهد که بله، شما می توانید کابینت آشپزخانه ارزان قیمت و با کیفیت را تهیه کنید. فقط بدانید چه چیزی به دست می آورید!

استعلام قیمت ورق نئوپان، قیمت ورق پلی گلاس و همینطور قیمت ورق های گلاس از سایت پومونوکس امکان پذیر است.

 

منبع: https://builderssurplus.us/

مطلب بعدی
تفاوت MDF/HDF با WPC
نظرتان را بنویسید