کد رشته دیپلم

کد رشته دیپلم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

کد رشته دیپلم برای رشته های مختلف ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی، متفاوت بوده و در دفترچه راهنمای کنکور سراسری درج و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. داوطلبان باید اعداد مربوط به این کدها را از جداول درج شده در دفترچه یافته و در فرم ثبت نام کنکور به درستی وارد نمایند.

 

 


 

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری باید در زمان ثبت نام کنکور فرم ثبت نام را پر کرده و اطلاعات شخصی و اطلاعات تحصیلی مورد نیاز را در این فرم پر نمایند. برخی از اطلاعات تحصیلی داوطلبان دارای کد مشخصی بوده و متقاضیان باید این کدها را در فرم اولیه ثبت نام وارد نمایند. یکی از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور، کد رشته دیپلم بوده که برای رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی متفاوت می باشد.

برای ثبت نام در کنکور سراسری داوطلبان باید از کد رشته دیپلم خود اطلاع داشته باشند بنابراین در این مقاله کد رشته دیپلم، دریافت کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک، دریافت کد رشته دیپلم علوم تجربی و دریافت کد رشته دیپلم علوم انسانی به طور کامل برای داوطلبان کنکور سراسری توضیح داده شده است.

 

کد رشته دیپلم چیست

داوطلبانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه های سراسری و آزاد دارند، باید در زمان ثبت نام کنکور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و فرم های مربوط به ثبت نام را با دقت تکمیل نمایند. پس از تکمیل فرم های مربوطه و تکمیل ثبت نام، داوطلبان می توانند در کنکور سراسری شرکت کرده و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.

 

در فرآیند ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبان باید فرم های ثبت نام را پر کرده و اطلاعات خواسته شده را به درستی در این فرم ها وارد نمایند. در فرم اولیه ثبت نام کنکور سراسری، اطلاعات و کدهایی مانند کد سوابق تحصیلی، از داوطلبان خواسته شده است. فرم پیش نویس ثبت نام در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور موجود بوده و داوطلبان با مطالعه این دفترچه می توانند از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور اطلاع پیدا کنند.

 

از جمله کدهایی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری لازم است، کد سوابق تحصیلی، کد نظام وظیفه، کد محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم، کد پیگیری سهمیه و ... می باشد. جداول مربوط به این کدها نیز در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور درج شده و داوطلبان با استفاده از این جداول باید کد مورد نیاز خود را بیابند.

 

یکی از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور سراسری، کد رشته دیپلم بوده و متقاضیان ثبت نام باید این کد را در محل خواسته شده وارد نمایند. کد رشته دیپلم، کدی بوده که به رشته های مختلفی که داوطلبان در آنها مدرک دیپلم خود را اخذ کرده اند، تعلق می گیرد. در ادامه تصویر فرم پیش نویس ثبت نام کنکور سراسری قرار داده شده که تمامی کدهای لازم برای ثبت نام در این تصویر مشخص است.

 

کد رشته دیپلم چیست

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ردیف شماره 12 مربوطه به کد رشته دیپلم بوده و داوطلبان باید کد دیپلم خود را از دفترچه راهنمای ثبت نام پیدا کرده و در این محل درج نمایند. این کد برای رشته های مختلف ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی متفاوت می باشد.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 

 

 

دریافت کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک

داوطلبانی که در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک تحصیل کرده و دیپلم خود را در این رشته اخذ کرده اند، در زمان ثبت نام کنکور سراسری باید کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک را در فرم ثبت نام کنکور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور وارد نمایند. کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک در جداول موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری درج شده است.

 

داوطلبان برای دریافت کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک باید دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور را دانلود کرده و در قسمت جداول، جداول مربوط به عناوین رشته دیپلم و کد رشته دیپلم را پیدا کنند. در این جدول، کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک نیز درج شده و این کد برای رشته ریاضی فیزیک عدد 10 می باشد. داوطلبان باید کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک را به درستی در فرم پیش نویس ثبت نام کنکور وارد نمایند.

 

 

کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک، کد 10 می باشد.

 

علاوه بر جداول موجود در دفترچه راهنما، در زمان ثبت نام رشته های کنکور ریاضی سراسری و پس از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور، در صفحه مربوط به فرم ثبت نام که از بندهای مختلف تشکیل شده، در جلوی ردیف های مربوط به کدهای لازم برای ثبت نام، لینک جستجوی کد مورد نظر قرار داده شده و داوطلبان با کلیک بر روی این لینک ها به جداول کدهای مربوطه هدایت شده و کد مد نظر خود را می توانند جستجو نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در دریافت کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

همان طور که توضیح داده شد، تمام کدهای لازم برای ثبت نام کنکور از جمله کد رشته دیپلم در دفترچه راهنمای ثبت نام درج می شود. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا با محتویات دفترچه ثبت نام کنکور آشنا شوند.

 

بیشتر بخوانید: دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری

 

 

 

 

 

دریافت کد رشته دیپلم علوم تجربی

داوطلبان کنکور سراسری که می خواهند در رشته های کنکور تجربی ثبت نام نمایند، باید پس از اخذ دیپلم خود در رشته علوم تجربی، در زمان ثبت نام کنکور کد رشته دیپلم علوم تجربی را در فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور وارد نمایند. کد رشته دیپلم علوم تجربی در جداول موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری درج شده است.

 

همچنین در زمان ثبت نام کنکور سراسری و پس از خرید کارت اعتباری کنکور، در صفحه مربوط به فرم ثبت نام که از بندهای مختلف تشکیل شده، در جلوی ردیف های مربوط به کدهای لازم برای ثبت نام مانند کد منطقه، لینک جستجوی کد مورد نظر قرار داده شده و داوطلبان با کلیک بر روی این لینک ها به جداول کدهای مربوطه هدایت شده و کد مد نظر خود را می توانند جستجو نمایند.

 

داوطلبان برای دریافت کد رشته دیپلم علوم تجربی باید دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور را دانلود کرده و در قسمت جداول، جداول مربوط به عناوین رشته دیپلم و کد رشته دیپلم را پیدا کنند. در این جدول، کد رشته دیپلم علوم تجربی نیز درج شده و این کد برای رشته علوم تجربی عدد 11 می باشد. داوطلبان باید کد رشته دیپلم علوم تجربی را به درستی در فرم پیش نویس ثبت نام کنکور وارد نمایند.

 

 

کد رشته دیپلم علوم تجربی، کد 11 می باشد.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در دریافت کد رشته دیپلم علوم تجربی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: کد رشته های دانشگاه سراسری

 

 

 

 

دریافت کد رشته دیپلم علوم انسانی

 

داوطلبانی که در گروه آزمایشی علوم انسانی تحصیل کرده و دیپلم خود را در این رشته اخذ کرده اند، در زمان ثبت نام کنکور سراسری باید با استفاده از شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد امنیتی کنکور وارد صفحه ثبت نام شده و در مرحله تکمیل فرم ها، کد رشته دیپلم علوم انسانی را در فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور وارد نمایند. کد رشته دیپلم علوم انسانی در جداول موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری درج شده است.

 

داوطلبان برای دریافت کد رشته دیپلم علوم انسانی باید دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور را دانلود کرده و در قسمت جداول، جداول مربوط به عناوین رشته دیپلم و کد رشته دیپلم را پیدا کنند. در این جدول، کد رشته دیپلم علوم انسانی نیز درج شده و این کد برای رشته های علوم انسانی عدد 12 می باشد. داوطلبان باید کد رشته دیپلم علوم انسانی را به درستی در فرم پیش نویس ثبت نام کنکور وارد نمایند.

 

 

کد رشته دیپلم علوم انسانی، کد 12 می باشد.

 

علاوه بر جداول موجود در دفترچه راهنما، در زمان ثبت نام کنکور سراسری، در صفحه مربوط به فرم ثبت نام که از بندهای مختلف تشکیل شده، در جلوی ردیف های مربوط به کدهای لازم برای ثبت نام، لینک جستجوی کد مورد نظر قرار داده شده و داوطلبان با کلیک بر روی این لینک ها به جداول کدهای مربوطه هدایت شده و کد مد نظر خود را می توانند جستجو نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در دریافت کد رشته دیپلم علوم انسانی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

برای اطلاع از کد رشته دیپلم و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره آن، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار کنکورها مطلع شوید.

 

در ادامه بخوانید: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری



 

سوالات متداول

 

1- ✔️کد رشته دیپلم چیست؟

✔️کد رشته دیپلم یکی از کدهای لازم برای ثبت نام کنکور سراسری بوده و در دفترچه کنکور درج شده که در این مقاله کد رشته دیپلم به طور کامل توضیح داده شده است.



 

2- ✔️کد رشته دیپلم گروه های آزمایشی مختلف چیست؟

✔️کد رشته دیپلم ریاضی فیزیک 10، رشته علوم تجربی 11 و علوم انسانی 12 بوده که در این مقاله این کدها به طور کامل توضیح داده شده است.



 

3- ✔️کد رشته دیپلم کنکور سراسری در کجا درج می شود؟

✔️کد رشته دیپلم در جداول کد رشته ها در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور درج شده و در سایت سازمان سنجش sanjesh.org منتشر شده که در این مقاله نحوه دریافت کدها توضیح داده شده است.

منبع : کد رشته دیپلم

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7E6r
نظرتان را بنویسید