سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir

سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سامانه ثبت نام استانی انجام شده و برای هر استان متفاوت می باشد. متقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی استان البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی البرز به آدرس azmoon.albmedu.ir​ اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود نمایند.​

 

 

مدارس نمونه دولتی استان البرز هر ساله به منظور پذیرش دانش آموز در مقطع تحصیلی دهم اقدام به برگزاری آزمون ورودی به صورت هماهنگ می نمایند. روند ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی استان البرز 1401 - 1402 نسبت به سال تحصیلی گذشته دچار تغییرات زیادی شده است.

 

برای ورود مستقیم به سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی استان البرز کلیک کنید

 

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی استان البرز

 

 

سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی البرز به نشانی azmoon.albmedu.ir می باشد که ثبت نام و اعلام نتایج در آن اطلاع رسانی می شود.

 

 ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 از طریق سامانه ثبت نام استانی صورت می گیرد که در خصوص استان البرز، سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی به آدرس azmoon.albmedu.ir​ در نظر گرفته شده است که تمامی مدارس نمونه دولتی استان البرز در شهرهای مختلف را پوشش می دهد.

جهت ارائه اطلاعات بیشتر به داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ البرز در ادامه این مقاله به شرح مواردی چون زمان و نحوه ثبت نام در سایت azmoon.albmedu.ir​ می پردازیم.

 

زمان ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​

داوطلبان می توانند در تاریخ ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 البرز به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز به نشانی azmoon.albmedu.ir​ مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سال گذشته در فروردین ماه برگزار شد. با این حال هنوز هیچ زمان مشخصی برای زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعلام نشده است. پیش بینی می شود در صورت برگزاری آزمون نمونه دولتی، ثبت نام آن در همان ماه فروردین باشد.

 

 

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ البرز به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند، می توانند از طریق مقاله زیر راهنمایی های لازم را کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

 

 

 

نحوه ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​

انجام درست مراحل ثبت نام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ البرز از مواردی است که برای داوطلبان این آزمون دارای اهمیت بسیاری می باشد چرا که در صورت وجود نقص در ثبت نام مشکلات بسیاری برای داوطلب به وجود آمده و ممکن است باعث محرومیت از شرکت در آزمون شود.

 

به منظور راهنمایی بیشتر دانش آموزان علاقه مند شرکت در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ استان البرز در این بخش مراحل ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402 البرز را به صورت ساده و خلاصه ارائه می کنیم.

 

نحوه ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​

 

ابتدا نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام نمونه دولتی استان البرز به آدرس azmoon.albmedu.ir​  را در قسمت آدرس مرورگر خود وارد نمایید.

 

در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را در محل مخصوص خود وارد نمایید.

 

پس از ورود به سامانه ثبت نام فرم ثبت نام را با دقت مطالعه کرده و تکمیل نمایید.

 

در آخر هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را پرداخت کرده و پس از تایید مراحل ثبت نام خود را نهایی سازید.

 

پس از اتمام مراحل ثبت نام دانش آموزان می بایست در انتظار توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی باشند. اطلاعات مندرج بر روی این کارت شامل شماره صندلی و زمان و محل برگزاری آزمون نمونه دولتی بوده است. نداشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون به منزله غیبت بوده و دانش آموز اجازه شرکت در امتحان را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: سامانه ثبت نام نمونه دولتی

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی البرز 1401 - 1402، 4 الی 5 روز قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی می بایست منتظر انتشار کارت ورود به جلسه باشند.

 

متقاضیانی که در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و یا سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir نام نویسی خود را انجام داده اند، می توانند با مراجعه به سایت مذکور کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

 

لازم به ذکر است داوطلبان می بایست به محض اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 فورا برای دریافت آن به دلیل جلوگیری از ترافیک زیاد بر سایت اقدام نمایند.

 

این متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باید برای ثبت مهر روی این کارت به مدرسه در حال تحصیل خود مراجعه نمایند. اطلاعات مندرج بر روی این کارت شامل شماره داوطلبی و حوزه برگزاری آزمون می باشد.

 

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی البرز بر روی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی درج شده و دانش آموزان نیز می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان دقیق این آزمون مطلع شوند. 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی

 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون در سایت مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به آدرس azmoon.albmedu.ir​ تنها به منظور انجام ثبت نام نبوده و تمام امور آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ مانند اعلام نتایج و تجدید نظر از طریق همین سامانه پیگیری خواهد شد. معمولا، نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 - 1402 حدود 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی در تمام کشور اعلام می گردد.

 

دانش آموزانی که در آزمون ورودی نمونه دولتی البرز قبول نشده اند در صورت اعتراض به نتایج خود می توانند در بازه زمانی مشخص پس از اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر خود را در سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز ثبت نمایند.

 

 

نتایج آزمون نمونه دولتی استان خوزستان اعلام نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی می شود.

 

اعلام نتایج آزمون های مدارس نمونه دولتی معمولا یک ماه پس از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی صورت می گیرد که در این مواقع دانش آموزان می بایست با مراجعه به سایت ثبت نامی خود از قبولی و یا عدم قبولی در این آزمون مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

 

نحوه دریافت نتایج آزمون در سایت مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ استان البرز پیگیر دریافت نتایج آزمون و اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود خواهند بود. با توجه به اهمیت این موضوع و اطلاع به موقع از نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز در این بخش مراحل مشاهده این نتایج در سایت اعلام نتایج را بررسی کرده و تشریح می نماییم.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون در سایت مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

 

ابتدا آدرس سایت اعلام نتایج نمونه دولتی استان البرز به آدرس azmoon.albmedu.ir​ را در قسمت آدرس مرورگر خود وارد نمایید.

 

در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را در محل مخصوص خود درج کرده و وراد پرتال دانش آموزی شوید.

 

در انتها گزینه اعلام نتایج را انتخاب کرده و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.

 

در این آزمون هر داوطلبی که از وضعیت نتایج خود راضی نیست می تواند اعتراض کند. این داوطلبان کافیست با مراجعه به بخش اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مشکل خود را مطرح کند تا در صورت صلاحیت اعتراض به آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه ثبت نام نمونه دولتی البرز می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سامانه ثبت نام نمونه دولتی البرز ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نحوه ثبت نام نمونه دولتی البرز در سامانه ثبت نام چگونه است؟

✔️ داوطلبان می بایست پس از مراجعه به سایت، ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی البرز را مشاهده نمایید.



 

2- ✔️ آیا ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز جداگانه ای دارد؟

✔️ بله. ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 در سامانه ثبت نام هر استان به صورت جداگانه انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی البرز در این مقاله آمده است.



 

3- ✔️ آدرس سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی البرز چیست؟

✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد، سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی البرز به آدرس azmoon.albmedu.ir می باشد.

منبع : سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/go0Y
نظرتان را بنویسید