سامانه استعلام دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

سامانه استعلام دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی جهت استعلام اعتبار دفترچه های درمانی بیمه تامین اجتماعی دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند آنان به راحتی می توانند در سامانه pwa.tamin.ir با استفاده از کد ملی خود و در موبایل با استفاده از کد های دستوری استعلام اعتبار دفترچه بیمه با کد ملی را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.





بیمه‌شدگان، بازنشستگان و تمامی افرادی که دارای دفترچه درمانی بیمه تامین‌اجتماعی می باشند دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی ندارند، زیرا اعتبار دفترچه بیمه آنان از طریق استعلام های غیر حضوری پیش از مراجعه به مراکز درمانی و مطب پزشکان توسط خود شخص می تواند صورت گیرد.

سازمان تامین اجتماعی به منظور سهولت در ارائه خدمات در مراکز درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و افراد تحت تکفل آنان در کلیه مراکز درمانی، داروخانه ها، مطب پزشکان طرف قرارداد با این سازمان و همچنین جلوگیری از مراجعات حضوری بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به مراکز جهت استعلام اعتبار دفترچه بیمه بستری را به صورت اینترنتی و با موبایل فراهم نموده است.

آنان در سامانه pwa.tamin.ir می توانند به راحتی با استفاده از کد ملی بیمه شده و در گوشی موبایل با استفاده از کد های دستوری استعلام دارا بودن از حمایت های درمانی را نیز داشته باشند. در ادامه مطلب نحوه بر خورداری از این خدمات آورده شده است.




نحوه ورود به سایت pwa.tamin.ir
سازمان تامین اجتماعی سامانه pwa.tamin.ir را برای دریافت استعلام اعتبار دفترچه های درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت اینترنتی فراهم نموده است. افراد می توانند به صورت غیر حضوری از وضعیت اعتبار دفترچه های بیمه از طریق این سایت مطلع شوند.



بیمه شدگان می توانند همانند تصویر زیر در مرورگر اینترنتی با جستجو صحیح نشانی pwa.tamin.ir جهت دریافت استعلام دفرچه بیمه تامین اجتماعی با کد ملی اقدام نمایند.







با ورود به سایت pwa.tamin.ir سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان می توانند به راحتی جهت دریافت اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام نمایند.



بیشتر بخوانید: سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی tamin.ir




نحوه استعلام اعتبار دفترچه درمانی با کد ملی در سامانه pwa.tamin.ir
برای دریافت وضعیت اعتبار دفترچه های درمانی بیمه تامین اجتماعی در سامانه pwa.tamin.ir بیمه شدگان می بایست در این سامانه قسمت اعتبار دفترچه بیمه در بالای صفحه سمت راست را انتخاب نمایند. در ادامه مطلب نحوه دریافت استعلام اعتبار دفترچه درمان با کد ملی را در سایت pwa.tamin.ir تامین اجتماعی را مرحله به مرحله آورده ایم.

افراد می بایست در این قسمت گزینه ورود اطلاعات جهت دریافت استعلام اعتبار دفترچه بیمه با کد ملی را انتخاب نمایند.







بیمه شدگان به راحتی می توانند در این بخش با وارد نمودن کدملی شخص بیمه شده و انتخاب دکمه استعلام وضعیت به صورت اینترنتی وضعیت استعلام اعتبار دفترچه بیمه را دریافت نمایند.



بیشتر بخوانید: مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی


نحوه استعلام اعتبار دفترچه درمانی با گوشی موبایل و کد دستوری
باتوجه به اینکه بسیاری از بیمه شدگان دسترسی به اینترنت برایشان مقدور نمی باشد بیمه تامین اجتماعی برای این افراد استفاده از کد دستوری در قسمت شماره گیر گوشی موبایل جهت دریافت وضعیت اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی را معرفی نموده است. با استفاده از کد دستوری تعیین شده و تنها وارد نمودن کلی ملی افراد می توانند به راحتی برای مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه درمان بیمه تامین اجتماعی اقدام نمایند.

در تصویر زیر در قسمت شماره گیر موبایل برای مثال نحوه شماره گیری کد دستوری برای مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی آورده شده است.







بیمه شدگان می توانند با شماره گیری کد دستوری وضعیت اعتبار دفترچه درمان را کاملا با گوشی موبایل و غیر حضوری حتی بدون نیاز به اینترنت ملاحظه نمایند.



بیشتر بخوانید: سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استعلام دفترچه بیمه با کد ملی در سامانه pwa.tamin.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه استعلام اعتبار دفترچه درمانی با کد ملی را پاسخ دهند.





سوالات متداول


1- نیاز به مراجعه حضوری برای بررسی وضعیت اعتبار دفترچه بیمه نیست؟
خیر به راحتی میتونید غیر حضوری پیگیری کنید که در متن مقاله نحوه آن کامل توضیح داده شده است.


2- برای افراد بیمه شده تبعی هم امکان استعلام اعتبار دفترچه به صورت غیر حضوری است؟
بله امکانش هست که در متن مقاله مراحل بررسی آن آورده شده است.


3- جهت بررسی استعلام اعتبار دفترچه بیمه تنها کد ملی شخص کافی می باشد؟
بله تنها با کد ملی شخص به راحتی می توان اقدام کرد که در متن مقاله بیان شده است.

منبع : سامانه استعلام دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Bwrn
نظرتان را بنویسید