سامانه جامع سوادآموزی savad.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه جامع نهضت سوادآموزی savad.ir در راستای ارائه خدمات اداری و سازمانی نهضت سواد آموزی به آموزش دهندگان و افراد آموزش گیرنده از نهضت سوادآموزی روی کار آمده است. این سایت خدمات مختلفی را به افراد ارائه می دهد که استفاده از این خدمات منوط به ثبت نام در این سامانه می باشد.




سامانه جامع سوادآموزی، در جهت تسهیل امور غیر حضوری سازمان نهضت سواد آموزی خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهد. تمامی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و همچنین یادگیرندگان این سازمان می توانند با مراجعه به سایت جامع سوادآموزی savad.ir، از خدمات غیر حضوری آن استفاده نمایند.

برای استفاده از خدمات مختلف سامانه جامع نهضت سوادآموزی نیاز است که آموزش دهندگان در سامانه جامع سواد آموزی به نشانی savad.ir ثبت نام نمایند. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی با این سامانه و ورود به سایت ثبت نام کلاس های مختلف آن به معرفی سایت نهضت سوادآموزی بپردازیم.



معرفی سامانه جامع سوادآموزی savad.ir
سایت جامع سواد آموزی، سایتی است که در راستای تسهیل امور اداری و سازمانی نهضت سواد آموزی روی کار آمده است. افرادی که جزو آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی می باشند می توانند با مراجعه به این سایت و ثبت نام در آن از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند.



همچنین، امکان استفاده از خدمات مختلف نهضت سوادآموزی برای افراد کم سواد و بی سواد در سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir فراهم شده است. بنابراین، این سامانه خدمات مختلف خود را به دو دسته افراد آموزش دهنده نهضت سوادآموزی و افراد بی سواد و کم سواد ارائه می دهد که از مهم ترین این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد.



خدمات سامانه جامع نهضت سوادآموزی برای آموزش دهندگان



ثبت مدرک تحصیلی در سامانه جامع سوادآموزی



افراد آموزش دهنده برای ثبت مدرک تحصیلی خود می بایست به سایت جامع نهضت سواد آموزی مراجعه کنند و از طریق این سایت مدرک تحصیلی خود را در سازمان ثبت نمایند.





درخواست سابقه کار و یا ویرایش آن در سامانه جامع سوادآموزی



افرادی که آموزش دهنده نهضت سوادآموزی می باشند، می توانند برای دریافت سابقه کار به سایت جامع نهضت سواد آموزی مراجعه کنند و سابقه کار خود را دریافت و یا آن را ویرایش کنند.



اطلاع از منابع آزمون تخصصی در سامانه جامع سوادآموزی



در صورتی که افراد قصد شرکت در آزمون های تخصصی نهضت سواد آموزی را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir منابع تخصصی این آزمون ها را دریافت نمایند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی
خدمات سامانه جامع نهضت سواد آموزی برای آموزش گیرندگان



تایید میزان تحصیلات در سامانه جامع سواد آموزی



افراد کم سواد و بی سواد برای تایید میزان تحصیلات خود می توانند به سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir وارد شوند و میزان تحصیلات خود را در سامانه تایید کنند.



ثبت و ویرایش مدرک تحصیلی در سامانه جامع سوادآموزی



افرادی که قصد ثبت مدرک تحصیلی خود در سازمان نهضت سواد آموزی را دارند، می توانند با ورود به سامانه جامع نهضت سواد آموزی به نشانی savad.ir از این خدمت استفاده کنند. همچنین، پس از ثبت مدرک تحصیلی امکان ویرایش مدرک در این سامانه وجود دارد.



ثبت نام در دوره های سوادآموزی و یا انتقال در سامانه جامع سوادآموزی



یکی از امکانات سایت جامع نهضت سواد آموزی، ثبت نام دوره های سوادآموزی می باشد. همچنین، در این سایت امکان ثبت درخواست انتقالی نیز وجود دارد.



استفاده از آموزش های مجازی در سامانه جامع سوادآموزی



یکی از اصلی ترین امکانات سامانه جامع نهضت سواد آموزی، استفاده افراد آموزش گیرنده برای دریافت آموزش های مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا می باشد.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش



ورود به سایت جامع سوادآموزی savad.ir
سامانه جامع نهضت سوادآموزی به نشانی اینترنتی savad.ir در راستای ارائه بسیاری از خدمات مربوط به نهضت سواد آموزی به صورت غیر حضوری روی کار آمده است. همانطور که ذکر کردیم، این سامانه برای تمامی افراد آموزش دهنده نهضت سوادآموزی و آموزش گیرنده های نهضت سواد آموزی (افراد بی سواد و کم سواد) قابل استفاده می باشد.



در حال حاضر با توجه به غیر حضوری شدن آموزش های نهضت سوادآموزی، امکان شرکت در کلاس های مجازی نهضت سواد آموزی از طریق سامانه جامع نهضت سواد آموزی savad.ir فراهم شده است. لذا افراد برای استفاده از خدمات مختلف این سامانه می بایست وارد این سایت شوند و از امکانات این سامانه استفاده نمایند.



لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات مختلف سامانه جامع نهضت سوادآموزی افراد باید در این سامانه ثبت نام کنند و سپس با نام کاربری و رمز عبور به سامانه جامع نهضت سواد آموزی وارد شوند. برای ورود به سایت جامع نهضت سوادآموزی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به طور مستقیم به سایت جامع نهضت سواد آموزی وارد شوید.







ورود به سایت جامع نهضت سواد آموزی



متقاضیانی که به شغل معلمی علاقه دارند، می توانند با مطالعه مقاله زیر از نحوه استخدام در آموزش و پرورش مطلع و اقدامات لازم برای پذیرش خود را انجام دهند.



بیشتر بخوانید: نحوه معلم شدن









نحوه ثبت نام در سامانه جامع سواد آموزی savad.ir
با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان نهضت سواد آموزی، برای استفاده از خدمات مختلف سامانه جامع نهضت سوادآموزی  لازم است که افراد ابتدا در سامانه savad.ir ثبت نام کنند. تا اواخر سال 1399، نحوه ثبت نام سامانه جامع نهضت سوادآموزی به این گونه بود که افراد می بایست کد ملی خود را به سر شماره پیامکی 10008899 ارسال می کردند تا نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت جامع نهضت سواد آموزی برای آن ها ارسال می شد.

اما در حال حاضر روش دیگری برای ثبت نام آموزش دهنده ها در سایت جامع نهضت سوادآموزی وجود دارد که آن هم ورود به سامانه جامع نهضت سوادآموزی و ثبت نام آموزش دهنده ها از طریق سایت savad.ir می باشد.



نحوه ثبت نام در سایت جامع سواد آموزی در مراحل زیر بیان خواهد شد. در نظر داشته باشید که برای استفاده از خدمات مختلف این سامانه مانند ورود به کلاس های مجازی، دانلود ویدیوهای آموزشی لازم است که افراد ثبت نام خود را در این سامانه انجام داده باشند و دارای رمز عبور و نام کاربری باشند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه فرهنگیان


برای ثبت نام در سامانه جامع نهضت سواد آموزی ابتدا به سایت این سامانه وارد شوید. برای ورود به این سامانه عبارت «سامانه جامع نهضت سواد آموزی» را در گوگل جستجو کنید.



بر روی اولین سایتی که با نام سامانه جامع نهضت سواد آموزی جستجو می شود، کلیک کنید.







برای ثبت نام در این سامانه، بر روی گزینه «ثبت نام آموزش دهنده» کلیک کنید.







کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در نهایت پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.







ثبت نام در سامانه جامع نهضت سواد آموزی افرادی امکان پذیر است که کد ملی آن ها در لیست واجدین شرایط ثبت نام قرار گرفته باشد.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام در سامانه جامعه سواد آموزی را به مخاطبان ارائه داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید اخبار را در اسرع وقت دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: منابع استخدامی آموزش و پرورش









سوالات متداول


1- سایت آزمون نهضت سواد آموزی چیست ؟
سامانه savad.ir آدرس اینترنتی سامانه جامعه سوادآموزی بوده که در متن مقاله نیز لینک ورود مستقیم به آن موجود است.




2- چگونه می توان در کلاس های نهضت سواد آموزی شرکت کرد ؟
مطابق متن مقاله، ابتدا به سامانه جامع نهضت سواد آموزی مراجعه کرده و سپس بر روی لینک ورود به کلاس یا دانلود فیلم آموزشی کلیک کنید.




3- ثبت نام در سامانه جامعه نهضت سواد آموزی چگونه است ؟
راهنمای تصویری ثبت نام در سایت سوادآموزی و دریافت نام کاربری و رمز عبور در متن مقاله موجود می باشد.

منبع : سامانه جامع سوادآموزی savad.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xRzB
نظرتان را بنویسید