دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری 1401 می بایست جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ، سهمیه ها ، تسهیلات و دیگر موارد مورد نیاز برای شرکت این آزمون، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1401 را دانلود و مطالعه نمایند. این دفترچه همزمان با ثبت نام آزمون دکتری در سایت سنجش منتشر می شود.




سازمان سنجش برای متقاضیان شرکت در آزمون دکتری دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری 1401 منتشر و در آن تمامی جزئیات مربوط به فرآیند ثبت نام را درج می کند. داوطلبان در این مرحله از آزمون موظف اند ابتدا نسبت به دانلود و مطالعه دقیق این دفترچه اقدام نموده و در صورت دارا بودن تمامی شرایط ثبت نام آزمون دکتری 1401 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند .

این دفترچه همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام که طبق روال سال های گذشته آذر ماه می باشد ، بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. در ادامه این مطلب توضیحات ضروری ارائه شده و لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دکترا 1401 برای داوطلبان قرار داده شده است.



لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1401
متقاضیان مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد می توانند از طریق لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری 1401 که در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد از تمامی شرایط و ضوابط ، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام دکتری اطلاعات کسب کنند .

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری 1401 در قسمت دکتری تخصصی سایت مذکور قرار خواهد گرفت که در حال حاضر این دفترچه منتشر نشده و داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا در جریان زمان دقیق انتشار این دفترچه قرار بگیرند.



به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1401 لینک دانلود در این قسمت قرار داده می شود.



برای دانلود دفترچه آزمون دکتری 1400 کلیک کنید

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400



دفترچه ثبت نام آزمون دکتری شامل قسمت های مختلف مانند شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه ، جدول گروه های آزمایشی ، مراحل ثبت نام ، جدول کد و نام استان ها و شهرستان ها ، جداول رشته ها و مواد امتحانی و موارد دیگر می باشد. برای مطالعه شرایط ثبت نام کنکور دکترا می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط شرکت در آزمون دکتری 1401



مشاوره دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1401
در مقطع دکتری داوطلبان می توانند در رشته ای ثبت نام کنند که طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری متناسب با مدرک کارشناسی ارشد آن ها باشد، یعنی باید رشته کارشناسی ارشد و دکتری با هم تجانس داشته باشند، البته برای شرکت در بعضی رشته های خاص نیازی به رعایت تجانس رشته نیست. از آنجایی که برای پذیرش در مقطع دکتری علاوه بر آزمون کتبی باید در مصاحبه هم شرکت کنید، پیشنهاد می کنیم که در رشته متناسب و یا هم نام با رشته کارشناسی ارشد خود ثبت نام کنید.

داوطلبان با در نظر داشتن زمان برگزاری آزمون دکتری 1401 می توانند در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنکور یک برنامه مطالعاتی جامع و مناسب را تدوین کنند. در برنامه ریزی آزمون دکتری باید مواردی همچون مطالعه بهترین منابع، زمان مطالعه و همچنین آماده کردن رزومه برای مرحله دوم آزمون دکتری یعنی مصاحبه گنجانده شود.










علاقه مندان به ثبت نام آزمون دکتری 1401 می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم ثبت نام خود را کاملا دقیق و بدون اشتباه تکمیل نمایند .

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری 1401









سوالات متداول


1- آدرس سایتی که در آن دفترچه ثبت نام آزمون دکتری قرار می گیرد چیست ؟
لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری در سایت sanjesh.org منتشر خواهد شد که به محض انتشار، لینک دانلود آن در متن مقاله قرار داده می شود.




2- سهمیه های موثر در آزمون دکتری شامل چه مواردی می شود ؟
سهمیه های موثر در آزمون دکتری شامل سهمیه های 5 و 25 درصدی ایثارگران ، رزمندگان و مربیان می باشد که جزئیات آن در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری درج شده است .




3- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری چه زمانی منتشر می شود؟
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری معمولا همزمان با آغاز ثبت نام دکتری در اوایل آذر ماه منتشر می شود که به محض انتشار لینک دانلود آن در متن مقاله قرار خواهد گرفت.

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vPx5
نظرتان را بنویسید