سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir یا همان سایت آموزش مجازی جهاد دانشگاهی، سامانه ای برای ارائه آموزش های غیر حضوری به دانشجویان و شرکت کنندگان دوره های کوتاه مدت و بلند مدت جهاد دانشگاهی می باشد. کلیه افراد برای ورود به این سامانه نیاز به وارد کردن رمز عبور دارند.




با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، بسیاری از کلاس ها و دوره های جهاد دانشگاهی به صورت غیر حضوری برگزار می شود. سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir، سامانه ای برای ارائه خدمات مربوط به آموزش های مجازی جهاد دانشگاهی می باشد که کلیه افراد می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور در این سامانه به آموزش های مجازی و غیر حضوری جهاد دانشگاهی دسترسی داشته باشند.

در این مقاله سعی داریم برای آشنایی بیشتر شرکت کنندگان دوره های جهاد دانشگاهی، نحوه ورود به سایت امجد جهاد دانشگاهی را توضیح داده و امکانات مختلفی را که این سامانه دارا می باشد معرفی کنیم. لذا در ادامه به بررسی جزئیات سامانه امجد جهاد دانشگاهی به نشانی amjad.jde.ir می پردازیم.



سایت سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir
با توجه به اینکه در حال حاضر، بسیاری از دوره های جهاد دانشگاهی به صورت غیر حضوری برگزار می شود. طبیعی است که نیاز به یک بستر مناسب برای برگزاری کلاس های آنلاین در جهاد دانشگاهی می باشد. به همین خاطر سازمان جهاد دانشگاهی اقدام به راه اندازی بستری برای ارائه خدمات مختلف در رابطه با آموزش های مجازی و غیر حضوری نمود.



سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir، یکی از سامانه های پرکاربرد جهاد دانشگاهی که خدمات بسیار زیادی را به شرکت کنندگان دوره های مختلف جهاد دانشگاهی ارائه می کند. سایت سامانه امجد جهاد دانشگاهی، یک سایت تحت وب برای دسترسی کلیه دانشجویان، افراد و مردم به کلاس های آنلاین و مجازی می باشد.



کلیه افرادی که قبلا در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اند، می توانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور خودشان، به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir وارد شوند و از بستر مجازی تهیه شده، برای بهره مندی از آموزش های مجازی استفاده نمایند.



لازم به ذکر است که این سایت، برای دانشجویان دوره های بلند مدت و کوتاه مدت دانشگاه های مختلف جهاد دانشگاهی نیز مورد استفاده می باشد. بنابراین، کلیه دانشجویان، اساتید و یا کاربرانی که در دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اند و دوره های آن ها به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود، می توانند به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir وارد شوند و از آموزش های غیر حضوری استفاده نمایند.



در ادامه برای راحتی شما، لینک ورود مستقیم به سایت سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir را قرار داده ایم. کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صورت مستقیم به سایت وارد شوید.







ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir



داوطلبان علاقه مند به دوره های جهاد دانشگاهی می توانند برای ثبت نام هر یک از کلاس های این سازمان به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از نحوه ثبت نام مطلع شوند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی





نحوه ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir
دانشجویان، اساتید و کاربران جهاد دانشگاهی که قصد استفاده از دوره های مجازی مختلف جهاد دانشگاهی را دارند، باید با نحوه ورود به سایت امجد جهاد دانشگاهی آشنا باشند. برای ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی لازم است که افراد ابتدا آدرس اینترنتی سایت امجد به نشانی amjad.jde.ir را در گوگل جستجو نمایند. سپس، به محض ورود به این سامانه، داوطلبان باید یک سری اطلاعات را برای ورود به این سامانه وارد نمایند.



وارد کردن نام جلسه، برای ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir الزامی است. در این قسمت نام های مختلف جلسات نشان داده می شود که داوطلبان باید از بین گزینه های موجود یکی از آن ها را مانند دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی را انتخاب نمایند.



همچنین، برای ورود به سیستم نیاز است که افراد نام و نام خانوادگی و رمز عبور خود را وارد نمایند. رمز عبور ورود به سامانه امجد دانشگاهی از طریق سازمان یا دانشگاه های مختلف جهاد دانشگاهی به افراد داده می شود؛ اما معمولا رمز عبور دانشجویان برابر کد ملی آن ها می باشد. برای آشنایی بیشتر راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir را ارائه می کنیم.



ابتدا در قسمت جستجوی گوگل سایت امجد را amjad.jde.ir جستجو کنید و نام کلاس خود را از بین نام جلسات گذاشته شده در سایت انتخاب کنید.







در مرحله بعدی، باید در قسمت مشخص شده نام و نام خانوادگی خودتان را وارد نمایید. در قسمت سوم هم نیاز به وارد کردن رمز عبور کاربران می باشد. دقت داشته باشید که رمز عبور باید توسط دانشگاه و یا مراکز مختلف جهاد دانشگاهی به کاربران داده شود؛ اما معمولا رمز عبور کاربران برابر کد ملی آن ها بدون صفر اول می باشد.









سامانه جهاد دانشگاهی علاوه بر دوره های مختلف به برگزاری آزمون های استخدامی نیز می پردازد که برای این منظور سامانه ای جدا را طراحی کرده است. برای آشنایی با نحوه ثبت نام در آزمون های استخدامی جهاد انشگاهی می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی









امکانات سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir
سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir، یکی از سامانه های پرکاربردی است که دانشجویان و اساتید مختلفی از این سامانه برای بهره مندی از آموزش های مجازی استفاده می کنند. سایت امجد جهاد دانشگاهی امکانات مختلفی را به دانشجویان، اساتید و ... ارائه می کند که در ادامه به بعضی از آن اشاره می کنیم.



برگزاری جلسه های مجازی در سامانه امجد



این سامانه می تواند برای برگزاری جلسه های مختلف جهاد دانشگاهی به صورت مجازی مورد استفاده قرار گیرد و افراد مختلفی نیز می توانند در این جلسات شرکت کنند.



برگزاری کلاس های مختلف مجازی در سامانه امجد



سامانه امجد جهاد دانشگاهی، کلاس های مختلفی را به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می کند و کلیه دانشجویان و کاربران دوره های مجازی جهاد دانشگاهی می توانند با ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی در کلاس های مختلف مجازی این سازمان استفاده کرده و خود را برای آزمون های استخدامی آماده نمایند.



برگزاری وبینارهای مختلف جهاد دانشگاهی در سامانه امجد



سامانه امجد مجری برگزاری بسیاری از وبینارهای آموزشی می باشد و در هر وبینارهای آموزشی جهاد دانشگاهی افراد زیادی به صورت غیر حضوری در این وبینارها شرکت می کنند. وبینارهای جهاد دانشگاهی در موضوعات مختلفی برگزار می شود.



کارگاه های مختلف برای آشنایی با نرم افزار امجد



سایت امجد جهاد دانشگاهی در بازه های زمانی مختلف، کارگاه های آموزشی مختلفی برای آشنایی با نرم افزار امجد یا همان نرم افزار آموزش مجازی جهاد دانشگاهی برگزار می کند. همچنین، کارگاه های مختلف دیگری نیز در سامانه امجد برگزار می شود که به افراد کمک می کند تا بتوانند با سامانه ها و نرم افزارهای مختلف جهاد دانشگاهی آشنا شوند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند اطلاعات لازم در خصوص سامانه امجد جهاد دانشگاهی را در اختیار داوطلبان قرار داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: دوره ضمن خدمت فرهنگیان









سوالات متداول


1- سامانه امجد جهاد دانشگاهی چیست و چه کاربردی دارد ؟
سایت سامانه امجد جهاد دانشگاهی به نشانی amjad.jde.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار داده شده است.




2- نحوه ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی چگونه می باشد ؟
ابتدا به سامانه amjad.jde.ir وارد شده و سپس از گزینه های موجود بر روی ورود به سامانه کلیک کنید. پس از وارد کردن رمز عبور و نام کاربری وارد سامانه می شوید.




3- امکانات سامانه امجد جهاد دانشگاهی چیست ؟
با ورود به سایت امجد می توانید از کلاس های مجازی، وبینارهای آموزشی و سایر امکانات ذکر شده در متن مقاله استفاده کنید.

منبع : سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwW6
نظرتان را بنویسید