سایت دانلود کتاب های درسی مدارس chap.sch.ir

سایت دانلود کتاب های درسی مدارس chap.sch.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کلیه دانش آموزان و معلمانی که قصد دانلود کتاب های درسی را دارند، می توانند به سایت دانلود کتاب های درسی مدارس به نشانی chap.sch.ir وارد شده و کتاب درسی پایه مورد نظر خود را دانلود نمایند. همه افراد می توانند از طریق این سامانه به دریافت فایل pdf کتاب های درسی مورد نظر خود بپردازند.




کتاب های درسی، جزو مهم ترین کتاب هایی هستند که برای هر دانش آموز در هر پایه تحصیلی تعریف می شوند. گاهی اوقات دانش آموزان به هر دلیلی قصد دارند که کتاب های درسی سال های گذشته خود را در دسترس داشته باشند؛ یا می خواهند که کتاب های درسی سال های آینده خود را مطالعه کنند. در این مواقع می توان این کتاب ها را از سایت دانلود کتاب های درسی دانلود کرد.

زمانی که کتاب های درسی به صورت چاپ شده در دسترس دانش آموزان نیست، دانش آموزان می توانند از طریق سایت دانلود کتاب های درسی مدارس به نشانی chap.sch.ir، به دریافت فایل PDF کتاب های درسی مورد نظر خود بپردازند. در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه دانلود کتاب های درسی را از سایت ذکر شده به شما آموزش دهیم.



سایت دانلود کتاب های درسی مدارس chap.sch.ir
همانطور که می دانید همه مطالب درسی در هر پایه تحصیلی به دانش آموزان به صورت کتاب ارائه می شود. دانش آموزان تنها مجاز هستند که کتاب های پایه تحصیلی خودشان را از سامانه irtextbook.com خریداری و از آن استفاده نمایند؛ اما گاهی اوقات دانش آموزان می خواند برای مرور بعضی از دروس به کتاب های درسی سال های گذشته خود دسترسی داشته باشند و یا برای اطلاع از دروس آینده، کتاب های درسی سال های تحصیلی آینده خود را مطالعه کنند.





شاید در این مواقع دانش آموزان دسترسی به کتاب های درسی نداشته باشند؛ اما می توانند کتاب های درسی را به صورت آزاد از سایت azad.irtextbook.ir خریداری یا به صورت فایل از سایت دانلود کتاب های درسی مدارس به نشانی اینترنتی chap.sch.ir دریافت نمایند. سایت دانلود کتاب های درسی مدارس، یک سایت معتبر در زمینه دانلود تمامی کتاب های درسی می باشد. این سایت این امکان را به شما می دهد که بتوانید کتاب های درسی هر پایه تحصیلی که مد نظر خودتان می باشد را دانلود و آن را به صورت فایل pdf دریافت کنید.



کلیه دانش آموزان، معلمان و والدین دانش آموزان می توانند به سایت دانلود کتاب های درسی مدارس مراجعه نموده و با انتخاب دوره مورد نظر خود، کتاب های درسی مورد نظرشان را دانلود نمایند. لازم به ذکر است که این سایت، امکان دانلود کتاب های درسی دوره ابتدایی تا دوره دوم متوسطه فراهم کرده است. علاوه بر آن کتاب های درسی دانش آموزان استثنایی را نیز از این سایت دریافت و دانلود نمود. همچنین، برای دانش آموزانی که قصد دریافت کتاب های مقطع راهنمایی در دوره آموزشی قدیم را دارند، در این سایت امکان دانلود این کتاب ها فراهم شده است.



علاوه بر کتاب های درسی، سایت دانلود کتاب های درسی مدارس یک سری کتاب را به عنوان راهنمای تدریس در سایت قرار داده است که معلمان عزیز می توانند از طریق این سایت این کتب را دریافت و مطالعه نمایند. برای ورود مستقیم به سایت دانلود کتاب های درسی مدارس chap.sch.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.







ورود مستقیم به سایت دانلود کتاب های درسی



دانش آموزانی که از ثبت نام کتاب های درسی جا مانده اند، می توانند با مراجعه به مقاله زیر از زمان و نحوه ثبت نام مجدد دریافت کتب درسی مطلع شوند.



بیشتر بخوانید: جامانده از ثبت نام کتاب درسی





نحوه دانلود کتاب های درسی مدارس chap.sch.ir
سایت دانلود کتاب های درسی مدارس به نشانی chap.sch.ir امکان دانلود تمامی کتاب های درسی در هر پایه تحصیلی را فراهم نموده است. دانش آموزان و معلمانی که قصد دانلود کتاب های درسی را دارند، می توانند به این سایت وارد شده و به راحتی فایل های کتاب های درسی را به صورت بخش بخش دریافت نمایند.



فایل های دانلود شده در سایت دانلود کتاب های درسی مدارس به صورت pdf می باشد. لازم به ذکر است برای دانلود این فایل ها همانند سایت خرید کتاب های درسی احتیاجی به رمز ورود و یا آشنایی با نحوه ثبت نام کتاب های درسی نیست.



این سایت تمامی کتاب های دانش آموزان از پایه های ابتدایی تا متوسطه دوم، کتاب های دانش آموزان استثنایی، کتاب های دانش آموزان دوره قدیم راهنمایی را به صورت رشته به رشته دسته بندی کرده و دانش آموزان و معلمان می توانند با چند کلیک ساده به کتاب های درسی مورد خودشان دسترسی داشته باشند. همچنین برای دریافت کتاب های پیش دبستانی نیز می توانید به این سامانه مراجعه کنید. برای راهنمایی بیشتر، نحوه دانلود کتاب های درسی مدارس را به شما آموزش می دهیم.



ابتدا سایت chap.sch.ir را در گوگل جستجو کنید تا وارد سایت پایگاه کتاب های درسی شوید.



در مرحله بعدی، می بایست از کنار سایت و از طریق گزینه های موجود در زیر پایگاه های کتاب درسی، پایه مورد نظر خود را پیدا کرد. در این قسمت تمامی دوره های آموزشی نشان داده شده است که کافیست ابتدا بر روی دوره مورد نظر خودتان کلیک کنید.







پس از کلیک کردن بر روی دوره، پایه های تحصیلی و یا رشته های تحصیلی نشان داده می شود. کافیست پایه مورد نظر خود را در بین گزینه های نشان داده شده پیدا کنید و روی آن کلیک نمایید.







زمانی که شما به قسمت کتاب های درسی پایه مورد نظر خودتان هدایت می شوید، تمامی کتاب های درسی در پایه مورد نظر شما به شما نشان داده می شود. برای دانلود هر یک از کتاب ها، کافیست ابتدا روی آن ها کلیک کنید.



در صورتی که قصد تغییر سال تحصیلی کتاب مورد نظر را دارید، می توانید از طریق گزینه سال تحصیلی، سال مورد نظر خود را تغییر دهید.







در این مرحله شما می توانید به دو صورت کتاب مورد نظر خود را دانلود کنید، اولین روش این است که به صورت بخش بخش کتاب مورد نظر را دانلود نمایید و دومین روش هم این است که کتاب را به صورت کامل در قالب یک فایل تکی دریافت کنید. برای دریافت هر کدام از فایل ها روی آن ها کلیک نمایید.







دانش آموزانی که قصد خرید کتاب های درسی به صورت تک جلدی را دارند، می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر به سایت مربوطه وارد شده و کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند.



بیشتر بخوانید: خرید کتاب درسی به صورت آزاد









مشاوره دانلود کتاب درسی مدارس chap.sch.ir
دانش آموزانی و معلمانی که قصد دریافت کتاب به صورت تک جلدی را دارند، می توانند علاوه بر دانلود کتاب های درسی از طریق سایت دانلود کتاب های درسی مدارس، به سایت خرید کتاب درسی به صورت آزاد وارد شوند و مراحل مربوط به خرید کتاب به صورت تک جلدی را انجام دهند. دقت داشته باشید که خرید کتاب در هر پایه تحصیلی به صورت تک جلدی و آزاد تنها از طریق سایت azad.irtextbook.ir انجام خواهد شد.



دانش آموزان می توانند با تهیه و یا دانلود کتاب های درسی سال های گذشته خودشان، همواره این کتاب های درسی را در دسترس داشته باشند که اگر نیازی به مراجعه به آن کتاب درسی را داشتند، بتوانند به راحتی به کتاب مراجعه کنند. همچنین، دانش آموزانی که علاقه مند به مطالعه کتاب های درسی در فرصت تابستان می باشند، می توانند با دانلود کتاب های درسی پایه تحصیلی آینده خودشان، یک دید کلی به کتاب های درسی سال آینده خود داشته باشند.



بنابراین، کلیه دانش آموزان و معلمان می توانند از طریق دو سایت دانلود کتاب های درسی مدارس و خرید کتاب های درسی مدارس به صورت آزاد، کتاب های درسی مورد نظر خود را پیدا کنند و پس از تهیه آن ها اقدام به مطالعه نمایند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سامانه دریافت فایل pdf کتاب های درسی از سایت chap.sch.ir را در اختیار متاقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا عضو شوید.



در ادامه بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی









سوالات متداول


1- سایت دانلود رایگان کتاب های درسی چیست؟
برای دانلود pdf کتاب های درسی می توایند به سامانه chap.sch.ir که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار دارد وارد شوید.




2- نحوه دانلود کتاب های درسی چگونه می باشد؟
مراحل دریافت فایل کتاب های درسی همراه با راهنمای تصویری در متن مقاله موجود است. بدین منظور باید مقطع مورد نظر خود را انتخاب کنید.




3- آیا امکان دانلود کتاب های سال های بالاتر از سامانه chap.sch.ir وجود دارد؟
بله، مطابق توضیحات متن مقاله دانش آموزان می توانند کتاب های هر مقطعی را که می خواهند از این سامانه دانلود نمایند.

منبع : سایت دانلود کتاب های درسی مدارس chap.sch.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jzW5
نظرتان را بنویسید