مزیت های تزریق ژل گونه چیست ؟

مزیت های تزریق ژل گونه  چیست ؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تزریق ژل گونه به چه منظوری انجام می شود ؟
برخی از افراد از اینکه گونه های کم حجمی دارند ، ناراحت می باشند و تمایل دارند با تزریق ژل برجستگی گونه های خود را افزایش دهند. از سویی دیگر افزایش سن نیز دارای تاثیرات بسیاری بر روی گونه ها می باشد ؛ چرا که با افزایش تدریجی سن ، کلاژن سازی نیز کاهش پیدا می کند و در نهایت منجر به افتادگی و شل شدن پوست صورت می شود. تمامی افراد می توانند با دریافت مشاوره از پزشک برای زیباتر و جوانسازی پوست صورت خود اقدام به تزریق ژل در ناحیه گونه های خود نمایند.  لازم است اشاره کنیم که تزریق ژل صرفا به با هدف برجسته سازی گونه ها انجام نمی شود ؛ افرادی که از شکل و فرم گونه های خود نیز رضایت ندارند می توانند با تزریق ژل شکل آن ها را اصلاح کنند.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو – معرفی 10 بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران

مزیت های تزریق ژل گونه در تهران چیست ؟
تزریق ژل گونه برای کسانی که کاندیدای مناسبی برای این خدمات زیبایی هستند ، با مزیت های بسیاری همراه است. از مهم ترین مزیت های تزریق ژل گونه موارد زیر می باشد :

برجسته سازی گونه‌ ها و افزایش حذابیت و زیبایی چهره : با استفاده از این روش می توان آسیب هایی که در اثر افزایس سن و به دلیل خشکی بیش از اندازه پوست ایجاد می شود را برطرف کرد. در صورتی که به گونه های برجسته علاقه دارید ، بهتر است این روش را امتحان کنید.
کوتاه بودن زمان عمل و ماندگاری بالای نتایج : تزریق ژل گونه در تهران در مدت زمان کوتاهی و در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. ماندگاری نتایج حاصل از تزریق ژل متناسب با سن افراد بین شش ماه الی دو سال متفاوت می باشد.
بدون نیاز به مراقبت و یا استراحت : دوره نقاهت پس از تزریق ژل گونه بسیار کوتاه است. در این روش نیازی به بیهوشی نیست و در برخی موارد پزشک از داروهای بی حس کننده استفاده می کند. افراد بلافاصله پس از انجام این عمل می توانند به فعالیت های روزانه خود باز گردند.
بدون ایجاد آسیب در بافت های پوستی : ژل مورد استفاده برای تزریق به گونه ها معمولا متشکل از ماده هیالورونیک اسید است. به همین دلیل در طول زمان جذب پوست می شود و آسیبی به بافت پوست وارد نمی کند.
امکان کاهش حجم ژل تزریق شده و یا تخلیه آن : برخی از افراد ممکن است پس از تزریق ژل به نتایجی که انتظار داشته اند،  نرسیده باشند. یا از حجیم شدن بیش از اندازه گونه های خود ناراضی باشند. این دسته از افراد می توانند با دریافت مشاوره از پزشک بخشی از ژل و یا تمامی آن را تخلیه کنند. در صورتی که تصمیم به چنین کاری دارید ، بهتر است حتما با پزشک تزریق کننده مشورت کنید و سپس زیر نظر او اقدام به تخلیه ژل نمایید.
 

عوارض تزریق ژل گونه در تهران
در صورتی که برای تزریق ژل به گونه به بهترین مراکز همچون مراکز معرفی شده در این مقاله از سایت پاسخ تو ، مراجعه کنید ؛ معمولا عوارض جانبی را تجربه نخواهید کرد. اما اگر مراکز معتبری را برای اینکار اننتخاب نکنید ممکن است با برخی مشکلات همچون عدم تقاوت دو گونه مواجه شوید. از دیگر عوارض جانبی تزریق ژل گونه می توان به موارد زیر اشاره کرد که به صورت کوتاه مدت بروز پیدا می کند و پس از یک بازه زمانی کوتاه از بین می رود :

قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق
کبودی یا خون مردگی خفیف
ورم جزئی
احساس بی‌حسی در محل تزریق
احساس خواب رفتگی در گونه‌ها
و …

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wXoJ
نظرتان را بنویسید