پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان بخوانند

پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان بخوانند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

راهنمای ثبت نام اولیه دانشگاه فرهنگیان 1402
دانشگاه فرهنگیان از میان داوطلبان کنکور سراسری دانشجو پذیرش می کند و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه باید ثبت نام یکی از گروه های آزمایشی کنکور سراسری را انجام دهند. زمان ثبت نام کنکور 1402 نوبت دی در آبان ماه و نوبت تیر در فروردین ماه است.

پس از ثبت نام کنکور سراسری و شرکت در جلسه کنکور ، نتایج اولیه حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد و اگر تراز بالای 6500 کسب کرده باشید ، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان خواهید بود و شانس دعوت به مصاحبه را خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : ادامه تحصیل معلولین در دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه فرهنگیان 1402
نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1402 به صورت همزمان و مشترک با نتایج انتخاب رشته کنکور در اواخر شهریورماه اعلام می شود و داوطلبانی که رشته های دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب رشته کنکور خود درج کرده بودند و در مصاحبه نیز حضور داشته اند ، برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود لازم است به سایت سنجش مراجعه کرده و با درج شماره پرونده و شماره داوطلبی خود ، کارنامه خود را دریافت نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه فرهنگیان 1402
در صورتی که مورد پذیرش دانشگاه فرهنگیان واقع شده باشید ، نام دانشگاه و رشته قبولی در کارنامه درج می شود و لازم است که برای ثبت نام در آن رشته محل اقدام نمایید. زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در سایت دانشگاه حداکثر تا دهه اول مهرماه است و داوطلبانی که در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نکنند ، مجاز به ثبت نام حضوری نخواهند بود و در نتیجه برای آنها انصراف در نظر گرفته می شود.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان – مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه فرهنگیان 1402
مرحله اول ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه انجام می گیرد. آدرس سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به نشانی cfu.ac.ir می باشد که سامانه مدیریت یادگیری نامیده می شود. دانشجویان ورودی جدید برای وارد شدن به این سامانه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی ، لازم است که از کد u992 به همراه کد ملی به عنوان نام کاربری استفاده کنند همچنین در بخش رمز عبور نیز کد ملی درج شود.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان رشته تربیت بدنی 1401 - راهنمای کامل
در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کنید وارد صفحه ای خواهید شد که باید بر روی گزینه “پذیرش غیر حضوری” کلیک کنید و سپس در منوی جدی گزینه “پذیرش دانشجویان جدیدالورود” را انتخاب نمایید.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان – لیست کامل مدارک

در مرحله بعد داوطلبان آقا می بایست وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نمایند و سپس اطلاعات داشجو به ترتیب زیر تکمیل شود :

نام و نام خانوادگی
تاریخ تولد
شماره شناسنامه
شغل دانشجو
دانشجویان شاهد، ایثارگران، جانبازان و …
پس از تکمیل فرم اطلاعات دانشجو بر روی گزینه “ثبت اطلاعات افراد خانواده” کلیک کنید و اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی والدین ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه و … را با دقت درج نمایید.

بعد از مرحله فوق بر روی گزینه “فرم ایجاد شخص معرف” کلیک کرده و توضیحات لازم را ارائه دهید.
سپس اطلاعات مربوط به فعالیت های شغلی ، اجتماعی و فرهنگی خود را در بخش های تعیین شده درج نمایید.
پس از تمام مراحل فوق لازم است هزینه ای را در سایت پرداخت کنید که واریز هزینه از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. اسکن مدارک زیر برای ثبت نام در سایت دانشگاه فرهنگیان الزامی است :

اسکن کلیه صفحات شناسنامه
اسکن پشت و روی کارت ملی
اسکن عکس پرسنلی
اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای داوطلبان آقا)
اسکن مدرک تحصیلی
اسکن کارنامه قبولی موجود در سایت سنجش

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Rpqq
نظرتان را بنویسید