تبلیغات موثر برای فست فود

تبلیغات موثر برای فست فود
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تبلیغات برای فست فود را چگونه انجام دهیم ؟ آیا به تازگی صاحب یک فست فود بزرگ شده اید و منتظر مشتری می باشید ؟ فست فود شما در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد اما روزانه افراد زیادی از مقابل آن عبور می کنند و تابلو آن را می بینند اما داخل نمی آیند ؟ دلیل این موضوع واضح است ، چراکه آن ها فست فود شما را نمی شناسند. پس بهتر است دست به کار شوید و تبلیغات فست فود خود را آغاز کنید. در ادامه قصد داریم به بهترین شیوه تبلیغات برای فست فود و روش های موثر تبلیغات برای پیتزا فروشی بپردازیم. همراه ما بمانید.

بهترین شیوه تبلیغات برای فست فود – تبلیغات در صفحات برتر گوگل
احتمالا شما به عنوان صاحب یک فست فود و پیتزا فروشی به دنبال بهترین شیوه تبلیغات هستید. روشی که ضمن مقرون به صرفه بودن ، دارای بازدهی بالایی باشد و تعداد زیادی از مشتریان را به سمت فست فود شما روانه کند. به همین دلیل قصد داریم بهترین شیوه تبلیغات برای فست فود را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شما می توانید برای تبلیغات فست فود خود به سراغ های سایت های معتبری که جزو صفحات برتر گوگل هستند ، بروید. برخی از سایت ها در زمینه بهترین فست فود و پیتزا فروشی مطالب مشابهی را کار کرده اند تا پاسخگوی کاربرانی باشند که در یک منطقه خاص به دنبال بهترین پیتزا فروشی هستند.

به عنوان مثال وقتی کاربری در اینترنت عبارت “بهترین پیتزا فروشی در تهران” را جستجو می کند ، به دنبال صفحه ای می گردد که در آن بهترین فست فودها در تهران معرفی شده اند. شما دقیقا به همین سایت ها نیاز دارید تا تبلیغات فست فود شما را در صفحه خود قرار دهند. البته باید این سایت جزو صفحات برتر گوگل باشد تا کاربران در لینک های اول بر روی آن کلیک کنند.

فرض کنید کاربر وارد صفحه برتر گوگل تحت عنوان بهترین پیتزا فروشی در تهران شده است ، وقتی آگهی فست فود شما را می بیند، احتمالا برای سفارش پیتزا با شما تماس خواهد گرفت.

مزیت های تبلیغات در صفحات برتر گوگل چیست؟
کاربر هدف این صفحات، دقیقا همان کاربرانی هستند که شما به دنبال آن ها هستید. کاربرانی که به دنبال بهترین پیتزا فروشی در شهر محل زندگی خود و محل قرار گیری فست فود شما هستند ، یک مشتری بالقوه برای پیتزا فروشی شما به شمار می روند که به این شیوه تبدیل به مشتریان بالفعل می گردند.
صفحات برتر سایت پاسخ تو در زمینه معرفی بهترین پیتزا فروشی در مناطق مختلف ، جزو صفحات برتر گوگل هستند و روزانه بازدید کنندگان زیادی دارند. این یعنی در صورتی که تبلیغات کسب و کار شما در این صفحات قرار گیرد ، روزانه چندین نفر آن را مشاهده می کنند ، کسانی که دقیقا به دنبال معرفی یک فست فود و پیتزا فروشی هستند. این به معنای افزایش مشتری و فروش برای شماست.
هزینه تبلیغات برای پیتزا فروشی به این شیوه بسیار کمتر از دیگر روش های تبلیغاتی آنلاین و یا آفلاین است.
روزانه افراد زیادی در گوگل در جستجوی بهترین فست فود هستند ، اگر بخواهید به عنوان یک شیوه تبلیغاتی در همین راستا به دنبال طراحی سایت باشید ، این موضوع را در نظر بگیرید که راه اندازی سایت ، نگهداری سایت و قرار گرفتن در صدر رتبه گوگل نیازمند هزینه و زمان زیادی است. این در حالی است که شما با تبلیغات در صفحات اول گوگل با یکبار هزینه و با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه راه اندازی سایت ، در صدر رتبه گوگل قرار می گیرد.
تبلیغات در صفحات اول گوگل نسبت به دیگر روش های تبلیغات در گوگل همچون تبلیغات کلیکی نیز بسیار به صرفه تر است. در تبلیغات کلیکی شما باید به ازای هر کلیک کاربران به سایت مورد نظر هزینه را پرداخت کنید که بسیار بیشتر از هزینه این روش خواهد بود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z5yw
نظرتان را بنویسید