در کنار سررسیدهای دیگر سررسید وزیری را برای تبلیغات انتخاب کنید

در کنار سررسیدهای دیگر سررسید وزیری را برای تبلیغات انتخاب کنید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
yeganeh1379

با نزدیک شدن به پایان سال شرکت ها، کارخانه ها ، بانک  ها و سازمان ها به دنبال طراحی و چاپ سررسید هستند تا با نام برند و لوگوی خود یک سر رسید وزیری زیبا و کاربردی تولید کنند و و بتوانند برند و محصولات و شرکت خوذ را تبلیغ کنند.

شرکت ها با حک لوگو و اطلاعات تماس و گاهی قرار دادن اطلاعات بخشی از محصولات و خدمات خود در انواع سررسید ها مانند سررسید اروپایی،وزیری و…آن ها را سفارشی کرده و در اختیار مشتریان خود و سازمان ها و شرکت های دیگر قرار می دهند.با طراحی و چاپ سر رسید تبلیغاتی برند شرکت و سازمان شما به غیر از مشتریان شما توسط افراد دیگری نیز دیده می شود که مشتری شما نیستند و می تواند یک معرفی خوب باشد و جزو مزایای این سبک از تبلیغات است.

در این شرایط شما با کمترین هزینه تبلیغاتی، بهترین روش را انتخاب کرده اید و افراد بیشتری را با برند خود آشنا نموده اید.در این مقاله قصد داریم به سررسید وزیری و انواع آن بپردازیم شما می توانید درسررسید وزیری تبلیغاتی که هدیه می دهید مشخصات، خدمات و محصولات کامل شرکت تان را چاپ کنید و باعث آشنایی مشتریان احتمالی آینده با محصولات و ساختار سازمان تان شوید.

از آن جایی که سررسید تبلیغاتی معرف برند و کلاس کاری شما است بهتر است در انتخاب آن دقت نمایید و به دلیل کاهش هزینه ها از کیفیت هدایای تبلیغاتی خود چشم پوشی نکنید؛ چرا که این سررسیدها حداقل به مدت یک سال قرار است شما و سازمان تان را معرفی نمایند، معمولا در سر رسید ها اطلاعات کمیاب و مفید و سرگرم کننده و نقشه ها را قرار میدهند تا سودمندی سر رسید بیشتر شود.سر رسید وزیری از رایج ترین سر رسید ها می باشد که معمولا در سایز 17*24 چاپ می شوند.

 

سررسید وزیری که با نام سررسید کتابی نیز در بازار شناخته می شود. سررسید وزیری تبلیغاتی به صورت تک روزه یا یک روز طراحی و چاپ می شود به این معنا که در هر صفحه سر رسید اطلاعات یک روز قرار داده می شود و مناسبت و اطلاعات مربوط به آن روز در آن صفحه قرار داده می شود.

مشتری سررسید وزیری اکثرا سازمان های دولتی وخصوصی و ارگان های بزرگ هستند و این سر رسید را به صورت سفارشی و اختصاصی درخواست می کنند. یکی از دلایل محبوبیت سررسید وزیری در میان عموم  این است که به دلیل ابعاد بزرگی که دارد،برای یاد داشت های کارهای روزانه و برنامه ریزی و نوشتن جزوه مناسب است و دیگر نگرانی از بابت کمبود جا برای نوشتن نخواهید داشت.

همچنین به دلیل سایز استانداردی که دارد هم می توان آن را در کیف و هم در دست نگهداری کرد.سررسید وزیری را می توان در جنس های مختلفی تولید و چاپ کرد.سر رسید جنس چرم، سر رسید جنس گالینگور،سر رسید جنس سلفون، سر رسید جنس چرم اشبالت ، سر رسید ترمو، سر رسید بافت دار، سر رسید سلفون مات، سر رسید براق از جمله این اجناس هستند. به دلیل سبک بودن و خوش دست بودن سررسید وزیری این سر رسید از پر چاپ ترین سر رسید ها می باشد.

 

صحافی سر رسید وزیری

سررسید وزیری را می توان فنری و فنر دوبل و یا صحافی دوخت یا چسبی انجام داد.در صحافی فنری و فنر دوبل از رول های فنری بر روی برگه های پانچ شده سررسید به منظور یکپارچگی آن ها استفاده می شود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.ودر صحافی دوخت یا چسبی که رایج ترین صحافی سر رسید محسوب می شود،  در آن انتهای برگه های سررسید به یکدیگر دوخته و یا به وسیله چسب متصل می شوند و در آخر به جلد سررسید وصل می گردند.

در این مدل صحافی بسته به مدت زمانی که برای دوخت و چسب زدن برگه ها و جلد صرف می شود، از استحکام بالا یا بسیار پایین برخوردار است.جنس صفحات از کاغذ تحریر 70 گرم در رنگ های کرم و سفید می باشد.و نوع حک روی جلد نیز می تواند به صورت طلاکوب، نقره کوب، داغی و لیزر می باشد.

نظرتان را بنویسید