امکان ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با توجه به اعلام سخنگوی سازمان سنجش ، از ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 جلوگیری نخواهد شد و مکان مجزایی برای امتحان این دسته از افراد در نظر گرفته شده است .
فاطمه زرین‌آمیزی ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد : با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور ، دانشجویان کارشناسی ارشد خواستار برگزاری آزمون در شهر محل سکونتشان هستند ، اما این امر امکان پذیر نیست . ما فقط برای جلوگیری از تجمع ، حوزه‌ های امتحانی را به نسبت سال قبل افزایش داده ایم .

او درباره نحوه حضور داوطلبان مبتلا به کرونا در جلسه آزمون گفت : مکان مجزایی برای داوطلبانی که بیماری خاصی داشته باشند در نظر گرفته شده است . این داوطلبان باید گواهی از پزشک که تائید کننده بیماری باشد را داشته باشند .

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد : زمانی که کارت ورود به جلسه بر روی سایت قرار می‌ گیرد این داوطلبان باید به باجه‌ های رفع نقص « نماینده تام الختیار حوزه » مراجعه و یا قبل از آن با سازمان سنجش مکاتبه کنند .

او تاکید کرد : از ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به حوزه امتحانی برای شرکت در کنکور جلوگیری نمی‌ شود ، فقط داوطلبان باید زودتر بیماری خود را اعلام کنند .
منبع : امکان ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1L3j
نظرتان را بنویسید