صادرات خرما چگونه امکان پذیر است

صادرات خرما چگونه امکان پذیر است
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیان کریمی

 

گام به گام چگونه خرما ها را صادر کنیم و چگونه برای این کار قرارداد بنویسیم . تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

از صفر تا صد مرحله صادرات خرما به کشورهای دیگر

برای راه اندازی یک کسب و کار سودآور و قابل اعتماد ، ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد تمامی شرایط، موانع و مهمتر از همه مراحل انجام کار داشته باشید .

صادرات خرما یکی از پرسودترین و پرطرفدارترین فعالیت هاست . در این مقاله قصد داریم نحوه صادرات خرما را به شما عزیزان آموزش دهیم .

خواندن این سند به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را سریعتر و آسان تر شروع کنید .    هنگام صادرات خرما، مطمئن شوید که تمام مراحل را به ترتیب دنبال کرده اید تا در پایان با کسب و کار خود با مشکل مواجه نشوید .

اگر قصد صادرات خرما به ترکیه یا سایر کشورهای جهان را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و مراحل صادرات خرما را به دقت مطالعه کنید . . فرستادن مدرک به کشور کانادا ممکنه؟

مراحل صادرات خرما

در این قسمت از مقاله مراحل صادرات خرما و در قسمت های بعدی قیمت خرما و سایر موارد مربوط به خرمای صادراتی را مرور خواهیم کرد . مراحل صادرات تاریخ به شرح زیر است . 

مرحله اول : برای این معامله ، ابتدا باید یک فروشنده قابل اعتماد پیدا کنید .       بعد، شما همچنین باید تصمیم بگیرید که سود نهایی کسب و کار شما چقدر خواهد بود. به همین دلیل، همیشه باید قیمت خرما را دنبال کنید و آخرین قیمت تاریخ صادرات را بررسی کنید تا بازار رقابتی را ببینید .         خرمای خود را به بهترین قیمت ممکن بفروشید . 

مرحله دوم: در این مرحله باید اطلاعات مفیدی در مورد بازار کشور هدف جمع آوری کنید . به عنوان مثال ، شما باید بدانید که افراد در کشور مورد نظر از چه مقدار و چه نوع داده ای استفاده می کنند . پس از پر کردن این اطلاعات ، باید خریدار و شرکت واردکننده را در کشور مقصد پیدا کنید .

توانید با مراکز خرید و توزیع تاریخ تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید . البته اگر قادر به مذاکره با کشور مبدا خود نیستید ، می توانید از شرکت های واسطه در بازار بین المللی نیز کمک بگیرید . توجه داشته باشید که شرایط و قوانین صادرات و واردات کالاهای مختلف با یکدیگر متفاوت است . بنابراین، هنگام انعقاد قرارداد با کشور خریدار، حتما شرایط فروش محصول خود را بررسی کنید . یپی . 

رویه : در صورت اطمینان خریدار خرما، باید نسبت به مفقود شدن مجوز صادرات خرما اقدام شود . برای اخذ مجوز به کارت برزگان و گواهی سلامت نیاز دارید . البته ممکن است به دلیل توجه بازار داخلی برای دریافت مجوز دچار مشکل شوید که در مقاله جداگانه ای با عنوان نحوه اخذ مجوز صادرات خرما به تفصیل توضیح می دهیم . و پیشنهاد می کنم این مقاله را نیز بخوانید . چطوری فریت به استرالیا بکنیم؟

مرحله چهارم : نکته بسیار مهم هنگام صادرات خرما به کشورهای مختلف دنیا این است که باید قوانین و مقررات کشور مقصد را برای غذاهای خود بدانید . مهم است که از این موضوع آگاه باشید و به آن احترام بگذارید .  به عنوان مثال کشورهای اروپایی یکی از بزرگترین خریداران خرمای ایران هستند و سالانه تعداد زیادی خرما ، پیم ، کبکاب و زاهدی اضافی به کشورهای اروپایی ارسال می شود. تحویل داده خواهد شد .

اما تاجری که قصد دارد محموله خود را به کشورهای اروپایی بفرستد باید قوانین آنها را بداند . به عنوان مثال اروپا محصولاتی را که ما می خریم با دقت تست می کند و کیفیت آنها را کنترل می کند .             علاوه بر این، بسته بندی محصولات برای این کشورها بسیار مهم است . بنابراین برای ارسال خرما به کشورهای اروپایی باید دقت شود که بهترین خرما و بهترین بسته بندی انتخاب شود در غیر این صورت هزینه برگشت و حمل و نقل برای صادرکننده کافی خواهد بود . پول زیادی به همراه خواهد داشت .  

برای استفاده از خدمات پرواز شرکت تی اکسپرس به صفحه ارسال این شرکت مراجعه کنید .

مرحله آخر : همانطور که در بالا ذکر شد، بسته بندی محصولات برای کشورهای اروپایی بسیار مهم است، البته این موضوع محدود به کشورهای اروپایی نیست . برای صادرات خرما به عراق یا سایر کشورهای آسیایی ، خاورمیانه و غیره بسته بندی مناسب الزامی است  . چون بسته بندی محصول تاثیر زیادی در فروش دارد.  برای فروش خرما به خارج از کشور توجه به نوع بسته بندی آن ضروری است . بسته بندی علاوه بر تاثیرگذاری در فروش محصول به نگهداری و نگهداری بهتر خرما نیز کمک زیادی خواهد کرد .

صادرات به مالزی

کشورهایی که جمعیت مسلمان زیادی دارند مقصد بسیار مناسبی برای صادرات خرمای ایرانی هستند . چون مصرف سرانه خرما در بین مسلمانان بیشتر از سایرین است . به ویژه در ماه رمضان، تقاضا برای خرما در بین مسلمانان سراسر جهان افزایش می یابد .

از آنجایی که مالزی یک کشور مسلمان است و اکثر مردم این کشور مسلمان هستند ، بازار مقصد بسیار خوبی برای صادرات خرمای ایرانی است . رودخانه واقعاً در آستانه ماه مبارک رمضان که مصرف سرانه خرما رو به افزایش است ، مالزی برای تغذیه جمعیت خود خرما را از ایران می خرد و به کشور خود وارد می کند . به این ترتیب صادرات خرما به مالزی در برخی موارد موفقیت آمیزتر است . خرید در سایت های بین المللی بلدی یا نه؟

 

صادرات به مالزی

اطلاعات اضافی قیمت عمده فروشی

همانطور که قبلاً توسط آقای یکی از مهمترین نکات در مورد صادرات خرما، قیمت خرما در بازار رقابتی است . در واقع باید داده های صادراتی را قیمت گذاری کنید تا بتوانید از این طریق سود خوبی به دست آورید .       اما به دلیل رقابت در بازارهای بین المللی ، قیمت خرمای شما نباید به گونه ای باشد که خریداران این محصول را با قیمت بالاتری از رقبای شما خریداری کنند . داشتن الاغ مناسب تر است . 

عوامل مهمی که بر قیمت خرما تاثیر می گذارند عبارتند از : نوع تاریخ، اندازه تاریخ ، کیفیت تاریخ و بسته بندی محصول . به همین دلیل وقتی نوسانات زیادی در بازار وجود دارد، قیمت خرما نیز تغییر می کند و برای کاهش قیمت کلی خرما و سایر خرماها تا ، قیمت خرما را از فروشنده مورد نظر خود بپرسید .   

 نمونه قرارداد صادرات خرما

در قسمت آخر این مقاله تاریخ قرارداد صادرات را به اطلاع شما می رسانیم . زیرا هنگام صادرات کالا، مقررات م عقد آنقدر لازم است که همه موارد لازم ذکر شود. مواردی که باید در قالب قرارداد صادرات دارای تاریخ گنجانده شود در زیر فهرست شده است.

اطلاعات شرکای قراردادی: هنگام امضای قرارداد، اطلاعات شخصی صادرکننده و واردکننده کالا باید ثبت شود .

موضوع قرارداد: موضوع قرارداد باید به وضوح در پرونده قرارداد قید شود. به عنوان مثال، یک الگوی قرارداد صادرات خرما باید نشان دهد که موضوع قرارداد تجارت خرما است .

 نمونه قرارداد صادرات خرما

تعهدات طرفین : هر دو طرف معامله خرما باید در قرارداد قید کنند که صادرکننده موظف است مقدار و نوع تاریخ را به اطلاع خریدار برساند . زمان تحویل و نحوه پرداخت نیز توافقاتی است که دو طرف پس از مذاکره به دست می آورند و باید ناشی از قرارداد فوق باشد.

حرف آخر

اکنون که مراحل صادرات و قرارداد خرما را می دانید ، خوب است با تلاش بی وقفه خرما را معامله کنید و خرما را به کشورهای مختلف دنیا بفروشید. چرخ دنده های اقتصاد کشور را چرخاند .

صادرات یکی از مواردی است که بسیاری از صنایع با آن درگیر هستند و می تواند به سفره های بسیاری از مردم این کره خاکی رنگ ببخشد . به یاد داشته باشید که اولاً صادرات باید به گونه ای باشد که در بازار داخلی مشکل ایجاد نکند و ثانیاً قوانین کشور مقصد را رعایت کند تا به سرانجام نرسد. برگردانده خواهد شد . فرستادن حیوانات به خارج از کشور را هم بخان

همانطور که مقاله ما را تا انتها دنبال کردید ، ما واقعا از آن قدردانی می کنیم و امیدواریم اطلاعات مربوط به مراحل صادرات داده برای شما مفید و مفید باشد . تو دلت نگهش دار .  

نظرتان را بنویسید